FANDOM

Aivilo Unbesiegbar

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Oliwixa123
Wiek: 114 lat
Pochodzenie: Pruskie
Miasto rodzinne: Berlin
Data urodzenia: 05.03.1902
Data śmierci: W roku 1918
Rodzice: Aleksander Unbesiegbar i Marie Unbesiegbar
Rodzeństwo: Sebastian
Przyjaciele: Fineasz
Aivilo Garcia Shapiro (w rzeczywistości  Annika Unbesiegbar) - Urodzona w Pruskim Berlinie 1902 roku. Umarła w 1918 roku, jednak jej dusza odrodziła się jako alter-ego Olivii. Ma już 114 lat, ale zachowała wygląd szesnastolatki.

Charakter

Aivilo jest bardzo żywiołowa a zaraz niebezpieczna dziewczyną. Trudno ją do siebie przekonać i zdobyć jej zaufanie. Często się wymądrza i dla czystej złośliwości daje innym złe rady. Jej najmocniejszymi cechami są złośliwość oraz spryt. Cechuje ją również odwaga, jednak często obraca się to przeciw niej. Uwielbia zadawać ludziom ból i cierpienie. Jest przewrażliwiona na punkcie krytyki, a zdarza się, że i  zabije z zimną krwią za nieprzychylne słowo. Jest realistką, patrzy na świat trzeźwo. Jest okrutna i bezwzględna, o czym świadczy jej motto, które brzmi "Po trupach do celu".

Wygląd

Współcześnie

Jest bardzo podobna z wyglądu do Olivii. Ma bladą, nieskażoną ranami skórę. Jej brązowe oczy przypominają rubiny, z których można odczytać rządzę mordu. Włosy dziewczyny przypominają ogień. Od góry kolor
Olivia i Aivilo

Aivilo i Olivia by EkawekaDxC

przypomina węgiel, a stopniowo przeobraża się w czerwień.

Najczęściej ubiera się w czarną bluzkę na długi rękaw. Do kompletu zakłada jeansy o tym samym kolorze oraz czerwone trampki wiązane na sznurowadła.

Przed śmiercią

Jako istota żywa szczyciła się bladą cerą, którą wielu porównywało do śniegu. Jej oczy były brązowe, jednak nie przypominały diamentów, jak obecnie. Podobnie jak w postaci alter-ego, preferowała czarny kolor ubrań, jednak były to przeważnie sukienki. Dodatkowo przyozdabiała się naszyjnikiem, który był dziedziczony w jej rodzinie od pokoleń.

Historia

Annika Unbesiegbar przyszła na świat 5 marca 1902 roku w Berlinie. Od małego czerpała wzór od ojca, generała pruskiej armii, który gustował w dręczeniu podległych mu nacji, między innymi Polaków. To właśnie dlatego od najmłodszych lat dziewczynka uczyła się walki. Motywowało ją to, bowiem pragnęła pójść w ślady ojca. W wieku dwunastu lat postanowiła dołączyć do męskiej szkoły, by poznać więcej przydatnych umiejętności wojennych. Niestety, nie przyjęto ją ze względu na płeć. Ku rozgoryczeniu dziewczyny, nawet ojciec poparł decyzję dyrektorów.  Rozżalona Annika postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce. Niczym Mulan ścięła włosy, przywdziewając męski stój. Podszywając się pod swojego starszego brata, dostała się do upragnionej szkoły.

Mimo, iż nauka szła jej bardzo dobrze, a osiągnięciami przewyższała nie jednego ucznia, została w końcu nakryta. Została wyrzucona w trybie natychmiastowym. Nie uniknęła również gniewu ojca, który postanowił wydać ją za wpływowego mężczyzny. Mimo oporów młodej Prusaczki, do ślubu doszło. Z tego związku narodził się syn, którego Annika nie potrafiła obdarzyć matczyną miłością. Nienawidziła go, gdyż przypominał jej o niespełnionych marzeniach i kim tak na prawdę jest w społeczeństwie. Postanowiła ponownie wziąć sprawy w swoje ręce. Uciekła na front, gdzie w pełni oddawała się walce o Wielkie Prusy. Tam właśnie zginęła, przejechana przez czołg wrogów.

~.~

Będąc alter ego Olivii często sprawiała problemy. Mogła spokojnie wyładować się, zabijając niewinne osoby. Prowadziła tak zwane "zbrodnie doskonałe", gdyż nikt nie potrafił odnaleźć sprawcy.

Relacje

Izabela Garcia-Shapiro

Aivilo poznała Izabelle w wieku, gdy Olivia miała 10 lat i były urodzin Vivan.  Gdy Izabella szła z tortem dla mamy, dziewczyna specjalnie podłożyła jej nogę przez to tort wypadł rąk Izy i  skończył w śmietniku. Izabella próbowała się tłumaczyć lecz jej matka nie uwierzyła.  Od tamtego czasu słodką dziewczynka znienawidziła Aivilo. 2 lata później, Izabella w zemście za upokorzenia pofarbowała włosy Aivilo na kolor różowy. Od tamtego czasu  oboje dziewczyny nienawidzą się  i ich relacje są dość napięte. Najchętniej by zabiła każda tą drugą z zimną krwi. Kiedy są przy  Fineaszu i Ferbie nie pokazują  wzajemnej nienawiści  oraz nie wchodzą sobie w drogę.

Fineasz Flynn

Poznali się oboje w Hiszpanii podczas wakacji.  Od razu znaleźli wspólny temat,  gadali godzinami  o architekturze i  budownictwie. Iza z zazdrości pokazała "prawdziwą" twarz  Aivilo. Po tym  Fineasz wolał unikać   ( tylko przez pierwszy tydzień)  i mieć dystans do niej. Przez to dziewczyna zaczęła mu dokuczać  odraz dogadywać. Po jakimś czasie trochę przystopowała i przeprosiła chłopaka. Wybaczał jej i   stali się przyjaciółmi ale z dystansem.

Ferb Fletcher

Aivilo również poznała Ferba  w Hiszpanii. Jakoś nie próbowali nawiązać bliższego kontaktu ani  rozmów. Oboje nie wchodzą sobie w drogę i najczęściej omijają się szerokim łukiem.

Umiejętności

"Posługiwanie się bronią "

Aivilo umie posługiwać się bronią palną ponieważ nauczył ją tego ojciec do samoobrony w razie potrzeby.

Ciekawostki

  • Posiada do tej pory naszyjnik rodzinny który jest cały.
  • W pierwszych wersjach miała na sobie przepaskę na głowie i czarne paski namalowane farba na policzkach.
  • Była zakochana w Alimaku.
  • Porozumiewa się w 2 językach: niemiecki i angielski.
  • Nienawidzi koloru różowego.
  • Jest również uczulona jak Olivia na truskawki.