FANDOM

Amy Fletcher

AF(DP)
Amy stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sebolaaa
Wiek: 5 lat
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Ferb Fletcher (ojciec)
Claire Fletcher (matka)
Rodzeństwo: Tiffany Fletcher (siostra)
Przyjaciele: Andrew Van Stomm

Amy Fletcher (czyt. Ejmi Fleczer) - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Amy to chuda dziewczynka przypominająca aniołka. Ma sercowatą twarz i jasną cerę. Claire zawsze wiąże swojej córce jasnobrązowe włosy w dwa kucyki. Oczy dziewczynki są szare i okrągłe, a na ustach zawsze widnieje uśmiech od ucha do ucha. Zazwyczaj nosi sukienkę w kolorze mięty z białymi wzorami. W ciepłe dni uwielbia chodzić boso, jednak czasem musi założyć swoje niebieskie buty na rzepy. Po domu biega w skarpetkach przedstawiających arbuza z zewnątrz i od wewnątrz - lewa jest zielona, a prawa - czerwona. Kiedy temperatura robi się niższa, zakłada czerwoną bluzkę z błękitnymi spodniami, a na dworze zarzuca cienką granatową bluzę, którą w zimie zastępuje grubą purpurową kurtką. Śpi w różowej piżamie w kucyki i jednorożce, a w basenie kąpie się w zielonych kąpielówkach.

Osobowość

Usposobienie

Amy jest zawsze pogodna i szczęśliwa, a uśmiech z jej twarzy nigdy nie znika. Uwielbia się bawić z rówieśnikami, a swoją radością zaraża innych. Jest otwarta na nowe wyzwania i nigdy się nie poddaje. Nie boi się ryzyka. Szybko nawiązuje kontakty z nieznajomymi. Jest bardzo śmiała, często trudno jest ją powstrzymać od wypowiadania różnych bzdur. Nie potrafi trzymać buzi na kłódkę, dlatego nie można jej wyjawiać sekretów. Nie lubi przebywać w samotności. Zawsze z wielką chęcią niesie pomoc. Woli zadawać się z chłopakami, jednak nie ma żadnych problemów z dogadywaniem się z dziewczynami. Ma bardzo bujną wyobraźnię, często opowiada przyjaciołom różne zmyślone historie. Nie lubi przyznawać się do winy, najczęściej zrzuca ją na innych. Częto mówi kłamstwa, ale w grach czy konkursach nigdy nie oszukuje. Choć Amy wymyśla mnóstwo nieprawdziwych wydarzeń, to jednak ona sama zawsze nabiera się na cudze opowiastki wyssane z palca. Wierzy w Świętego Mikołaja, Wróżkę Zębuszkę i w to, że trzy lata temu bocian zostawił ją w kapuście. Nawet nie pomyślałaby o tym, że pod przebraniem misia w parku tematycznym kryje się człowiek.

Zainteresowania i umiejętności

Ulubionym zajęciem Amy, tak jak każdego pięciolatka, jest zabawa - ale nie klockami, samochodzikami czy lalkami, tylko na świeżym powietrzu. Do jej ulubionych gier zaliczają się berek i chowany. Potrafi szybko znaleźć dobrą kryjówkę, nawet na drzewie. Kiedyś nawet ukryła się w bagażniku sąsiadów wyjeżdżających na wakacje - w efekcie przekroczyła granicę z Meksykiem, przez co Ferb musiał po nią lecieć samolotem do Puerto Escondido. Uwielbia odkrywać zainteresowania każdej nowo poznanej osoby. Nigdy nie zapomina dat urodzin, imienin i rocznic ślubów.

Marzenia

Amy myśli, że jest już duża. Często powtarza, że chciałaby już być dorosła, bo to jest fajne. Zawsze opowiada, że w przyszłości poleci w kosmos, będzie aktorką i modelką, jednak szybko o tym zapomina. Dziewczynka nie potrafi zdefiniować tego, że kiedyś chciałaby pracować, stałe utrzymując kontakt z drugim człowiekiem.

Relacje

Otoczenie

Rówieśnicy uważają Amy za bardzo fajną dziewczynkę. Uwielbiają się z nią bawić. Starsi ludzie też mają za uprzejmą i przyjemną osobę. Wiedzą, że kiedyś wyrośnie z niej porządna kobieta.

Ferb Fletcher

Amy kocha swojego ojca. Jak każda dziewczynka, uważa go za najfajniejszego i najmądrzejszego tatę na świecie. Zawsze mówi do niego "tatusiu". Ferb również darzy swoją cókę ogromną miłością. Uwielbia z nią spędzać czas, w wakacje czasami z nią wyjeżdża.

Claire Fletcher

Amy bardzo kocha swoją matkę, którą zawsze nazywa "mamusią". Wie, że potrafi być czasem nerwowa. Dla pięciolatki Claire jest najpiękniejsza na świecie. Fletcher także kocha córkę. Czasem dołącza z Ferbem do ich wspólnych wakacyjnych wyjazdów.

Wystąpienia

Szkoła z internatem

Sezon 3

Historia

Amy urodziła się w 2035r. jako druga córka Ferba i Claire. Małżeństwo to nie chciało, by ich drugie dziecko stało się takie jak Tiffany, więc postanowili wychować małą na porządną i kulturalną dziewczynę.

Inne informacje