FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Bitwa Ten bohater zremisował w pięćdziesiątej ósmej bitwie na bohaterów!
Anette Wilson

Anette bez tła
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Wrześniowy bal
Wiek: 30 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Przyjaciele: Eliza Hass
Heinz Dundersztyc
Anette
by Sebolaaa
Anette Wilson - nauczycielka szkoły gimnazjalnej do której uczęszczają Fineasz i Ferb.  Jest wychowawczynią klasy C i nauczycielką geografii. 

Wygląd

Zaraz za nimi weszła niska, lekko otyła kobieta o rudych włosach i okrągłych okularach o czarnej oprawce. Jej twarz zdobiły piegi, jednak niezbyt dobrze komponowały się z jej sylwetką.
- fragment opisu wyglądu Anette.

 Anette jest dość otyłą kobietą o krótkich, rudych włosach i brązowych oczach. Jej jasnę cerę zdobią liczne piegi, a na nos zakłada okrągłe okulary, o czarnej grubej, czarnej oprawie. Najczęściej ubiera się na galowo, czyli w białą koszulkę na krótki rękaw, czarną spódnicę i obcasy o tej samej barwie.

Osobowość

Na jej widok wszyscy od razu zajęli swoje miejsca, a z ich twarzy zniknęły ostatnie oznaki radości. Kobieta na ten widok uśmiechnęła się życzliwie.
- Fragment odcinka "Wrześniowy bal".

 Na pozór wydaje się być surową nauczycielką, której należy się bać. Szybko jednak można się przekonać, iż wcale tak nie jest. Anette stara się być wyrozumiała i cierpliwa wobec swoich uczniów. Twierdzi, że krzykiem nigdy nic nie zdziała, więc zazwyczaj nie podnosi głosu. Potrafi jednak wybuchnąć gniewem, gdy uczniowie nie są skłonni do współpracy z nią. Bardzo łatwo jest przekroczyć granice jej cierpliwości. Staje się wtedy bardzo czepliwa, a lekcje z nią stają się koszmarem. Potrafi być wymagająca, jednak zazwyczaj nie wymaga wiele od ucznia, który chce, jednak nie potrafi dogonić reszty.

Historia

Poznajemy ją w odcinku "Wrześniowy bal", gdy poznaje swoich nowych uczniów. Na początku wszyscy czuję wobec niej lekki strach, który szybko mija po pierwszej wymianie zdań.

...

Relacje

Heinz Dundersztyc

...

Izabela Garcia-Shapiro

...

Greta

...

Nazz Jefferson

Nazz jest pierwszą uczennicą, z którą Anette rozmawiała w cztery oczy. Kobieta polubiła ją od samego początku, gdyż ta kupiła jej czekoladę. 

Amy Milton i Stephanie Winner

...

Wystąpienia

Niebieskowłosa tajemnica

Inne informacje

  • Za czasów szkolnych nienawidziła wf-u.