FANDOM

Bastian Zechnas

No Screenshot 2
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
280px-The Resistance logo
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
Twórca: 3Patryk3
Debiut: "Kiedy Niemiec był nikim"
Wiek: 14 lat
Pochodzenie: Niemieckie
Miasto rodzinne: Berlin
Rodzice: Zmarli
Rodzeństwo: Biane Zechnas
Dalsza rodzina: Adolf Hitler (daleki dziadek)
Postać na UR.

Bastian jest rodowitym Niemcem. Potrafi mówić po polsku, gdyż jego matka była pół-Polką i pół-Niemcem. Ojciec natomiast to cały Niemiec. Adolf Hitler jest jego dalekim praprapra(...)pradziadkiem. Należy do dwóch organizacji: RO i UR.

Wygląd 

Bastian jest osobą szczupłą i wysoką. Ma jasną karnację. Jego twarz zdobią małe niebieskie oczy, mały zadarty nos i wąskie usta. Chłopak jest szatynem z krótkimi, prostymi włosami. Zazwyczaj zakłada on koszulę w kratę i dosyć długie jasnoniebieskie dżinsy z dziurami. Na swoich stopach widnieją jego szare skarpety ze wzorem błyskawic i brązowe trampki.

Charakter

Bastian jest tajemniczym chłopcem. Potrafi dotrzymać sekrety. Chłopiec jest osamotniony, nie ma ani ojca, ani mamy. Z tego powodu zdarza mu się mówić po niemiecku. Wstąpił też do dwóch organizacji by czuć się ważny oraz by nie czuć się samotny. Działa praktycznie jako podwójny agent. Działanie agenta pomaga mu tez pozbyć się tego smutku.

Aktorstwo

Zanim wstąpił do UR i RO poszedł do szkoły aktorskiej. Tam go wszystkiego nauczyli, jak wywołać poszczególną emocję na zawołanie oraz działania w dwóch miejscach jako dwie inne osoby. Ta szkoła jest od 16 lat, więc musiał łatwo wzbudzić zaufanie dyrektora, by go tam dopuścić. Wzbudził też zaufanie Fineasza i Ferba, przyjęli go do siedziby RO nie wiedząc, że on już jest w UR i ma schronienie.

Działanie w dwóch organizacjach

Bastian działa w dwóch organizacjach, gdyż ma pewne powody, a są to:

  • By zapomnieć o smutku, że został sam gdy rodzice mu zmarli.
  • Otworzyć się bardziej na świat.
  • Spróbować bycie takim agentem, poczuć jak to jest.
  • Dla pieniędzy, płacą mu za drobne przysługi, jak np: iść do sklepu, pozamiataj.
  • Bycie takim agentem powoduje też, że można się najeść.
  • By czuć się ważny dla kogoś, że ktoś o nim jednak pamięta.
  • Dla chronienia, nie ma mieszkania, więc siedziby tych organizacji to dla niego dom.
  • By pogodzić kiedyś ze sobą te dwie organizacje.

Relacje

Fineasz Flynn & Ferb Fletcher

Bastian i chłopcy pierwszy raz spotkali się w restauracji. Szatyn siedział sam przy stoliku, a Fineasz i Ferb przysiedli się do jego. Pogadali o życiu i postanowili, żeby przyprowadzić go do siedziby, bo nie ma gdzie się udać. Chłopcy lubią się wzajemnie. Bastian pomaga też im w różnych sytuacjach.

Fretka Flynn

Na początku Fretka pozwalała siedzieć w RO Bastianowi, gdy nie miał gdzie się udać. Martwiła się o jego gdy wychodził. W późniejszym czasie zrobiła dla niego test i go przyjęła do organizacji.

Hobby

Bastian interesuje się motorami. Wie o nich wszystko i zbiera nawet małe modele motorów. Nawet raz poprosił Fineasza i Ferba, by zbudowali mu taki legalny motor dla 14-latka. W przyszłości chciałby zrobić prawko na motor.