FANDOM

Benjamin McCartney

Benjamin
Twórca: Bajazyd
Debiut: Bądź kimś, kim nie jesteś
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: amerykańakie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 9 września
Rodzice: George McCartney-ojciec Beatrycze McCartney-matka
Zwierzęta: Alf- buldog francuski
Benjamin McCartney, czyli miłośnik gorącej czekolady, podróży w czasie, oraz gry na gitarze elektrycznej. Urodzony 9 września w Danville, były uczeń Heinz'a Dundersztyca. W wyniku częstego przebywania w domu Dundersztyca, w wieku jedenastu lat zakochał się w jego córce. Jako dzieci zaręczyli się, niestety jego rodzina musiała wyprowadzić się z miasta.

Wygląd

Benjamin jest dosyć wysoki jak na swój wiek (został uznany za najwyższego z grona rówieśniczego, już w trzeciej klasie). Z tego powodu zaczął swoją przygodę z koszykówką (chociaż grał koszmarnie). Nie wszyscy tolerują jego wygląd zewnętrzny, głównym punktem krytyki są włosy. Chociaż trudno to sobie wyobrazić, młody McCartney urodził się z niebieskimi "kudłami". Chłopak posiada jakże rozpoznawalną fryzurę. Wygolone po bokach włosy, i potargana grzywka, to jego znak rozpoznawczy w całym Danville, a także główna zmora nauczycieli. Karnacja Benjamina jest dość unikalna, a mianowicie chłopak jest blady, niczym ściana. Wyjątkiem są jego czekoladowe oczy, które z daleka przypominają węgielki. Największą zmorą chłopaka jest znamie w kształcie wiewiórki, które zdobi jego lewą kostkę. Ben ubiera zwykle za duże, czarne spodnie, oraz czerwoną koszulkę z napisem "Jednoosobowa armia". Jego ramiona zdobi obwisła, niczym się nie wyróżniająca, szara bluza. Chłopak na szyi zawsze nosi łańcuszek, który dostał od ojca, kiedy się urodził.

Charakter

Ben jest bardzo zamknięty w sobie. Nadal nosi uraz z dzieciństwa, przez co nie potrafi zaufać drugiej osobie. Kiedy był małym chłopcem, zostawał z nianią. Pod nieobecność rodziców kobieta wyżywała się na nim (głównie za niepowodzenie w życiu). Z tego powodu chłopiec się moczył. Pewnego dnia pobiła go do nieprzytomności, właśnie wtedy prawda wyszła na jaw. Młody McCartney rozpoczął terapię, a niania trafiła przed wymiar sprawiedliwości. Po pewnym czasie sytuacja Benjamina wróciła do normy, zdawał się być normalnym, wesołym chłopakiem. Stał się szkolnym żartownisiem, oraz zaczął grać na gitarze elektrycznej. Jednak to tylko powierzchowne. W głębi serca to był roztrzęsiony chłopiec, który zapomniał co to jest miłość...

Relacje

Fineasz Flynn

Fineasz jest jedną z niewielu osób, którym Benjamin potrafi zaufać. Dosyć szybko zostali przyjaciółmi, ze względu na podobny pogląd świata. McCartney często pomaga Fineaszowi  w budowaniu wynalazków. Rudowłosy poprosił kiedyś Bena, o dosyć dziwną przysługę, a mianowicie, chłopak miał udawać, że zakochał się w Izabeli. Benjamin zapytał wtedy : "Co to znaczy ? Jak to jest ?", na co Fineasz odpowiedział : "Po prostu kupuj jej kwiaty, i praw komplementy". Ben przez swoją wyobraźnię podsuwa Fineaszowi różne pomysły, nie koniecznie mądre.

Ferb Fletcher

Mimo, iż Ferb jest niezwykle małomówny, Ben utrzymuje z nim dobre kontakty. Rozumieją się niemal bez słów, czasami na migi. Fletcher pełni rolę osoby, która ma za zadanie sprowadzić McCartney'a na ziemię, szczególnie jeśli chodzi o wymyślanie żartów. Benjamin razem z Ferbem grają w szkolnej drużynie futbolowej, dzięki ich współpracy na boisku, są niepokonani. Ben z młodym Fletcherem są dobrymi przyjaciółmi, mimo iż zielonowłosy był kiedyś wrogo do niego nastawiony, kiedy się dowiedział, że Ben był kiedyś zaręczony z córką Dundersztyca.

Izabela Garcia-Shapiro

Ben na początku tej znajomości miał udawać, że jest zakochany. Przynosił Izabeli kwiaty, prawił komplementy (zgodnie z poleceniami Fineasza). Dziewczynie widocznie to się podobało, ale nigdy nie zapomniała o uczuciu do rudowłosego. Kiedy Benjamin wyjawił Izie, dlaczego tak się zachowywał, dziewczyna niczym wulkan wybuchnęła niekontrolowaną złością. Jednak ostatecznie pogodzili się, i zostali najlepszymi przyjaciółmi. Kiedy Izabela pokłóci się z Fineaszem, właśnie on jest ich pośrednikiem. Ben często bawi się w "swatkę" i godzi młodego Flynn'a z Izą, takie już jego zadanie.

Ciekawostki

  • Uspokaja go patrzenie się na szklankę wody.
  • Boi się jeździć windą.
  • Ma znamię w kształcie wiewiórki.
  • Naszyjnik, który dostał od ojca pochodzi z czasów szkolnych jego rodziców.
  • Jego ulubiony kolor to morska zieleń.
  • Ma psa, który wabi się Alf.
  • Uwielbia owoce morza.
  • Brzydzi się łysych kotów.
  • Gra na gitarze elektrycznej, często występuje na imprezach.
  • Kiedy był mały, dużo podróżował razem z rodzicami, zwiedził całą Afrykę.
  • Kiedy nie może zasnąć, obserwuje księżyc