FANDOM

Biane Zechnas

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: 3Patryk3
Debiut:  ?
Wiek: 16 lat
Pochodzenie: Niemieckie
Miasto rodzinne: Berlin
Rodzice: Zmarli
Rodzeństwo: Bastian Zechnas

Postać na UR.
Jest siostrą Bastiana. W wieku 15 lat zmarła. Przeniosła swój umysł do ciała innej osoby, a jej ciało zabili, więc wzięła swoją odpowiedniczkę z innego wymiaru i przeniosła tam swój umysł. Obecnie żyje w ciele innej odpowiedniczki. Zamieszkuje inny wymiar. Pewnego dnia powraca do swojego wymiaru. Obecnie należy do UR.

Wygląd

Biane to szczupła kobieta o jasnej karnacji i długich do ramion włosach w kolorze jasnego blondu. Ma smukłą twarz, na której widoczny jest niewielki nos, usta pomalowane szminką oraz piegi na policzkach. Nosi białą bluzkę bez rękawów, białe spodnie oraz błękitne buty na obcasie. Na szyi nosi naszyjnik z jasną blaszką.

Charakter

Z pozoru wygląda na miłą osóbkę, lecz tak nie jest. Biane jest silną i odważną kobietą kochająca zabijać - to jej hobby. Od młodych lat nienawidzi ludzi, gdyż uważa że oni wszyscy są marionetkami kogoś na górze. Choć nienawidzi ludzi, jej uczucia mówią co innego. Jest zauroczona w Bufordzie, ale on nie wie, że istnieje, więc lubi i nienawidzi go równocześnie.

Do organizacji należy tylko dlatego, że ma tam brata. Niczym się tam nie zajmuje, nie ma jeszcze stanowiska.

Relacje

Bastian Zechnas

Z racji z tego, że jest jej bratem to go lubi. Nie gardzi nim ani nic. Traktuje go jak człowieka co ma te samą krew co ona.

Buford

Jest w nim zauroczona. Buford nie wie, że istnieje, denerwuje ją to. Nienawidzi go za to, ale też go lubi równocześnie.