FANDOM

Bioniczne zdolności
No Screenshot 2
Angielska nazwa: Bionic skills
Wymyślony przez: Sebolaaa
Należy do: Jasmine MacMandy
Fineasz Flynn
Ferb Fletcher
Marcus Plus Cosinus
Brandon Flynn
Bioniczne zdolności - zdolności wymyślone przez Sebolęęę.

Opis

Bioniczne zdolności to umiejętności, których nie posiada normalny człowiek. Generowane są przez chip znajdujący się w ciele użytkownika. Moce te pojawiają się w seriach: Szkoła z internatem, Szkoła z internatem: Drugie pokolenie i Przelana krew. Z czasem Brenda mówi, że bionika to nie jest coś, co można wszczepić w każdego człowieka. Zdolność do możliwości wszczepienia bionicznego chipa jest rzadką cechą genetyczną.

Dostępne moce

Laserowy wzrok

Użytkownik potrafi strzelić różnokolorowymi laserami z oczu, a trafiona rzecz eksploduje. Na krótko przed wystrzałem jego oczy zmieniają kolor na barwę laserów.

Supersiła

Użytkownik bez problemu podnosi najcięższe rzeczy oraz przebija najtwardsze powierzchnie, takie jak metal czy drewno.

Superszybkość

Użytkownik jest w stanie obiec cały kraj w przeciągu niecałej minuty. Niektóre rzeczy robi tak szybko, że nawet tego nie widać, np. obiega kogoś. Gdy bardzo szybko biegnie, wszystko wokół niego się przewraca.

Superinteligencja

Użytkownik jest bardzo mądry. Potrafi obliczyć najkorzystniejsze sposoby wyjścia z różnych sytuacji. Super inteligencja zapewnia mu perfekcję we wszystkich dziedzinach nauki (i nie tylko).

Baza danych

Użytkownik potrafi rozpoznać wszystkie dane człowieka po odcisku palców. W swoim mózgu ma zapisane wszystkie dane ludzi, odciski palców, włosy, itp.

Hackerstwo

Użytkownik potrafi szybko włamywać się do różnych systemów. Potrafi nawet hackować urządzenia znajdujące się w dużej odległości od niego.

Wytrzymałość

Użytkownik potrafi bez zranień przeżyć upadek z wysokości ponad 10km. Podczas gdy lasery przecinają człowieka na pół, jego tylko lekko wytrącają z równowagi.

Tarcza

Użytkownik potrafi wytworzyć wokół siebie tarczę oraz przemienić ją w kulę, która potrafi przewrócić człowieka lub zatrzymać działania urządzenia elektrycznego.

Manipulacja głosem

Użytkownik potrafi mówić głosem innych ludzi, zwierząt, a nawet zwyczajnych rzeczy, takich jak dźwięk telefonu czy dzwonka szkolnego.

Plazmowe granaty

Użytkownik umie strzelać plazmowymi granatami z rąk, niszcząc w ten sposób trafioną przez niego rzecz. Broń też służy do odrzucania przeciwników w dal. Może się zdarzyć, że gdy jest bardzo zadowolony, przypadkiem strzeli plazmogranatem z rąk.

Wybuch energii

Użytkownik potrafi wystrzelić energię, która powala wszystkich w pobliżu równocześnie niszcząc elektryczne urządzenia. Może się zdarzyć, że podczas niekontrolowania swojej złości Jasmine użyje wybuchu energii.

Skoczność

Użytkownik potrafi przeskoczyć wysokie rzeczy i przyczepić się do sufitu. W wyjątkowych sytuacjach potrafi skoczyć na wysokość nawet dwóch kilometrów.

Zdalne sterowanie

Użytkownik potrafi sterować innymi osobami, czy nawet rozkazywać im. Nie potrzebuje do tego urządzeń, którymi posługują się hipnotyzerzy.

Holograficzny ekran

Użytkownik potrafi pokazywać holograficzny ekran, na którym może sprawdzić prędkość jadącego pojazdu, a nawet może przeglądać Internet.

Magnetyzm

Użytkownik potrafi przyciągnąć metalowe rzeczy z odległości do 2km, wyciągając rękę w stronę danego przedmiotu.

Kinetyka molekularna

Użytkownik potrafi manipulować cząsteczkami obiektów i przemieszać je. Czasami używa tej zdolności do tego samego celu co magnetyzm.

Wyostrzone zmysły

Użytkownik ma wyostrzony słuch, wzrok, węch i smak. Potrafi podsłuchiwać cudze rozmowy, widzieć co się dzieje w miejscach od niego oddalonych, umie wyczuć zbliżających się ludzi czy od razu rozpoznać to, co je.

Lewitacja

Użytkownik potrafi unosić się w powietrze na nieduże wysokości. Ma to zastosowanie w walce (dla zmylenia przeciwnika) oraz do gry "podłoga to lawa".

Prześwietlenie

Użytkownik potrafi widzieć przez ciała stałe. Dzięki temu może sprawdzić, czy nikogo nie ma w pomieszczeniu obok.

Oddychanie pod wodą

Użytkownik potrafi wytrzymywać pod wodą do kilku tygodni bez wypływania na ląd. Może używać tej umiejętności do ukrywania się.

Teleportacja

Użytkownik potrafi teleportować się w wybrane przez siebie miejsce. Tej zdolności można używać zamiast szybkiego biegania.

Generacja elektryczności

Użytkownik potrafi wytwarzać pioruny poprzez zbieranie elektryczności statycznej z otoczenia.

Niewidzialność

Użytkownik w każdej chwili można stać się niewidzialny. Wtedy porusza się bezszelestnie i nie wydziela żadnego zapachu.

Przejmowanie kontroli nad ludźmi

Użytkownik jest w stanie przejąć na pewien okres czasu kontrolę nad inną osobą, dzięki czemu może za kogoś coś szybko zrobić albo powiedzieć.

Zatrzymywanie czasu

Użytkownik jest w stanie zatrzymać czas, mówiąc "Czas stop". Wznawia go, mówiąc "Czas start". Na wszystko dookoła przestaje działać siła grawitacji. Na obiekt zadziała tylko wtedy, gdy użytkownik dotknie tego obiektu.

Zaburzenie równowagi

Użytkownik jest w stanie wytworzyć krótką niewidzialną falę energii, która powala wszystko, co spotka na drodze. Dzięki temu może szybko przewrócić przeciwnika.

Użytkownicy

Jasmine MacMandy

Dziewczyna posiada bardzo dużo bionicznych zdolności. Jej chip został stworzony przez Brendę. Posiadane zdolności:

Fineasz Flynn

Fineasz (i jego brat) mają równo po pięć zdolności, które muszą samodzielnie odkryć. Ich moce mają wiele wad i potrafią czasem zawodzić. Jest to spowodowane wywołaną awarią w laboratorium. Posiadane zdolności:

Ferb Fletcher

Ferb (i jego brat) mają równo po pięć zdolności, które muszą samodzielnie odkryć. Ich moce mają wiele wad i potrafią czasem zawodzić. Jest to spowodowane wywołaną awarią w laboratorium. Posiadane zdolności:

Marcus Plus Cosinus

Chłopak posiada bardzo dużo bionicznych zdolności. Jego chip został stworzony przez Brendę. Posiadane zdolności:

Brandon Flynn

Chłopak posiada bardzo dużo bionicznych zdolności. Jego chip został stworzony przez Fineasza. Posiadane zdolności:

Inne informacje

  • Pomysł ten pochodzi z serialu "Szczury Laboratoryjne";
  • Większość opisów zdolności została skopiowana z Wikii o ww. serialu (obecnie Wikia nie istnieje)