FANDOM

Claire Fletcher

CC
Claire stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
G-Tech
Ta postać pracuje lub uczy się w firmie/szkole G-Tech.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Samobójstwo
Wiek: 14 lat (FS)
15 lat (SzI - sezon 2.)
40 lat - (SzI - sezon 3.)
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: Ferb Fletcher (mąż)
Rodzice: Moranica Davenport (matka)
Gaylord Curvehead (ojciec)
Zoltan George Davenport (ojczym)
Rodzeństwo: Tiffany Curvehead (siostra)
Przyjaciele: Fineasz Flynn
Izabela Garcia-Shapiro
Baljeet Tjinder
Buford Van Stomm
Jestem córką Moranici.
- Claire do Ferba

Claire Fletcher (czyt. Klejr Fleczer), dawniej Claire Curvehead - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Claire jest ładna w przeciwieństwie do matki - to niewysoka dziewczyna o średniej długości brązowych włosach. Nie unika makijażu - ma pomalowane na czerwono usta, z deka różowe policzki i wytuszowane rzęsy. Nosi srebrny naszyjnik. Zakłada białą koszulkę, a na nią różowy żakiecik. Niżej natomiast znajdują się krótkie, obdarte dżinsowe spodnie. Zakłada do tego białe buty na obcasach. Kiedy jest ubierana przez matkę, chodzi w niecodziennych przebraniach, do których można zaliczyć strój kredki z siatką na rysiku.

Jako dorosła kobieta ma długie pofarbowane na blond włosy, które zawsze są rozpuszczone. Rzadziej robi makijaż. Ubiera się w luźną szarą koszulkę z kolorowymi wzorami i dżinsowe ogrodniczki, w których (według Ferba) wygląda "seksownie". Często ma na sobie czerwony fartuch kuchenny w białe pionowe paski.

Osobowość

Usposobienie

Claire różni się od matki nie tylko wyglądem, ale również i charakterem. Brązowowłosa jest bardzo uprzejma i przyjazna. Potrafi szczerze powiedzieć "przepraszam". Czasami jest również stanowcza. Lubi, kiedy ma władzę. Uwielbia się śmiać, bawić i unikać obowiązków. Jest hazardzistką, a do wielu gier ma szczęście. Nie lubi się uczyć - stosuje różne metody ściągania. Ważny jest też dla niej jej wygląd, dlatego dużo czas spędza przed lustrem w łazience lub przymierzalniach w sklepach odzieżowych. Po Moranice odziedziczyła również nieuległość. Jest szybka w działaniu, nie lubi czekać. Denerwuje się, kiedy musi na coś lub na kogoś czekać przynajmniej pięć minut, jednak nie widzi problemu, kiedy sama się spóźnia nawet o godzinę.

25 lat później osobowość dziewczyny uległa pewnym zmianom. Po wypadku w programie tanecznym Claire stała się kochającą matką, która zawsze troszczy się o swoją rodzinę. Jest bardzo przepracowana, ponieważ ciągle gotuje i sprząta. Zawsze staje w obronie swojej rodziny. Często zdarza jej się podnosić głos. Nauczki daje poprzez zemstę. Boi się o bezpieczeństwo swoich dzieci.

Zainteresowania i umiejętności

Od dziecka Claire chodziła na lekcje tańca, dzięki czemu perfekcyjnie opanowała tę sztukę. Jest to jej ulubione zajęcie. Oprócz tego lubi wymyślać różne podstępy i plany. Uwielbia robić ludziom dowcipy, w czym również jest niezła. Potrafi nieźle manipulować innymi.

Po założeniu rodziny Claire nauczyła się przyrządzać smakowite potrawy i dokładnie sprzątać. Poświęca tym zajęciom naprawdę wiele godzin, przez co rzadko ma czas dla siebie i swojego męża.

Marzenia

Claire wiąże swoją przyszłość z tańcem. Po ukończeniu G-Tech'u jej kariera zaczęła nabierać naprawdę szybkiego tempa, a jej nazwisko stało się znane w całym kraju. Po wypadku w programie emitowanym na żywo skupiła się tylko i wyłącznie na rodzinie, a jej jedynym marzeniem stało się odchowanie pociech, które w przyszłości przyniosą dumę rodzicom.

Relacje

Otoczenie

Claire to osoba bardzo lubiana przez równieśników. Darzą ją ogromnym zaufaniem. Jednak ludzie bardzo szybko zrywają z dziewczyną kontakty, kiedy dowiadują się o tożsamości jej matki.

Ferb Fletcher

Claire zakochała się w zielonowłosym z wzajemnością. Lubiła z nim rozmawiać i żartować. Zaplanowała sobie z nim przyszłość. Przestała go lubić, gdy chłopak zwymiotował na nią. Szybko jednak zmieniła swoje zdanie o nim i starała się go odzyskać, nawet pocałowała go na oczach Stephanie. Po ponad półrocznym braku kontaktu dziewczyna znowu spotkału Ferba, zaczęła z nim spędząc czas. Wkrótce z pomocą Fineasza i Sophie została dziewczyną zielonowłosego. Od tej pory ciągle się spotykali. Claire uwielbiała grać ze swoim chłopakiem w różne gry. Czasem traktujowali się jak dobrzy kumple. Teraz, kiedy są już dorośli, bardziej traktują się jakby byli do siebie przyzwyczajeni niż byli małżeństwem. Rzadko mają czas na seks. Jakiekolwiek uczucia pojawiają się między nimi sporadycznie.

Ferb zadurzył się w brązowowłosej. Bardzo przyjemnie spędzał z nią czas, choć gdy dziewczyna wyznała prawdę odnośnie jej matki, zrzygał się na nią. Zaczął jej unikać, jednak było to trudne, gdyż dziewczyna śledziła go i starała się przekonać do siebie. Kiedy na pół roku Claire zniknęła z życia zielonowłosego, chłopak zaczął powoli zmieniać o niej zdanie. Gdy spotkali się ponownie, postanowili spędzić ze sobą trochę czasu. Po tym, jak Fineasz i Sophie zamknęli ich w pokoju, wreszcie przekonał się co do brązowowłosej i zaproponował jej związek. Tak zostali parą. Ferb uwielbiał bawić się ze swoją dziewczyną, jednak po ślubie uczucia między nimi zaczęły obumierać.

Moranica Davenport

Claire nie przepada za swoją matką i uważa, że jest bardzo dziwna. Stara się jej unikać, pomimo iż z jej obecności czerpie zazwyczaj korzyści. Rzadko udaje jej się o coś Moranicę poprosić, jednak gdy już jej to się powiedzie - sama musi coś ciężkiego zrobić.

Moranica kocha swoją córkę i używa zdrobnień, mówiąc do niej. Traktuje ją inaczej niż innych. Zawsze stara się jej pomóc, przynosi jej to, czego potrzebuje, itp., ale na prośby i rozkazy nie reaguje. Gdy dowiedziała się o jej pocałunku z Ferbem, zdenerwowała się na nią i chciała wysłać ją do piwnicy swojej teściowej, jednak pomyliła Claire z siostrą bliźniaczką dziewczyny, Tiffany, i spowodowała śmierć nie tej córki.

Wystąpienia

Ferbastyczna szkoła

Sezon 2

Szkoła z internatem

Sezon 2

Sezon 3

Inne

Historia

Ferbastyczna szkoła

Sezon 2

  • W odcinku Samobójstwo poznaje Ferba, z którym zaczyna się spotykać, jednak ich znajomość szybko się kończy, gdy Claire mówi, kim jest jej matka;
  • W odcinku Największa przygoda pani Curvehead pojawia się w kinie, w którym są również Ferb i Stephanie;
  • W odcinku Dyrektor na jeden dzień chce pokazać Ferbowi, że z nią może być szczęśliwy i całuje się z nim na oczach Stephanie;
  • W odcinku Wycieczka szkolna uczestniczy w wycieczce, na której jej matka dowiaduje się, że całowała się z Ferbem, przez co postanawia uwięzić Claire w piwnicy swojej teściowej

Szkoła z internatem

Sezon 2

  • W odcinku Projekt: Homunculus wraca, zaskakując wszystkich faktem, że żyje, bierze również udział z Ferbem w konkursie na homunculus'y;
  • W odcinku Terror pani dyrektor wraz z przyjaciółmi ląduje w pułapce, jednak z pomocą Fineasza ucieka z niej;
  • W odcinku Przerażająca Avery: Miłosny trójkąt zostaje "zapisana" przez matkę do szkoły Zoltana, a także pomaga dyrektorowi wygrać zakład z Moranicą;
  • W odcinku Kto chce zostać milionerem? zostaje zeswatana z Ferbem przez Fineasza i Sophie - staje się dziewczyną zielonowłosego, co postanawia ukryć przed matką;
  • W odcinku Pragnienie pełnoletności wybiera się z Ferbem oraz Fineasz i Izabelą na podwójną randkę, jednak gdy matka zastaje ją samą z czarnowłosą, postanawia uwięzić ją na zamku Neuschwanstein;
  • W odcinku Zamieszkajmy pod niemieckim zamkiem Ferb odnajduje ją w zamku, a potem zgadza się z nią zamieszkać w lesie w Niemczech;
  • W odcinku Szkoła z internatem: Podróż w równoległym wszechświecie wraz z Ferbem odkrywa tajne przejście pod zamkiem, a także zauważa pocałunek Ferba i Stephanie:
    • Pojawia się także jej wersja z równoległego wszechświata, która jest dziewczyną Ferba próbującą uratować Fretkę i Moranicę przed Izabelą;
  • W odcinku Pozwól, że zrobię to za ciebie rywalizuje ze Stephanie o tytuł dziewczyny Ferba, z czego wychodzi zwycięsko;
  • W odcinku Huczna uczta Część 1 kieruje wyprawą Fineasza, Ferba, Izabela, Baljeet'a, Buforda, Summer i Zack'a do umysłu syna Zoltana;
  • W odcinku Huczna uczta Część 3 pojawia się tylko na chwilę, kiedy to zastanawia się, co słychać u jej matki;
  • W odcinku Huczna uczta Część 4 pomaga matce przygotować się do wesela, wybierając jej strój, jednak Moranica każe dziewczynie przebrać się za kredkę;
  • W odcinku Huczna uczta Część 5 niszczy maszynę należącą do B.A.B.E.C.Z.K.I., zapobiegając spaleniu świata, a potem odprowadza swoją matkę pod łuk weselny;
  • W odcinku Ach, wspomnienia... wraz z przyjaciółmi wspomina miniony rok szkolny, a potem idzie z Fineaszem, Ferbem, Fretką i Izabelą na grób Pharrell'a

Inne informacje