FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Crimson Monogram

CMonogram
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
O.B.F.S.
Ta postać należy do Organizacji bez fajnego skrótu.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Zjednoczenie rodziny Rarity
Wiek: 25 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Małżonek: Andrew Flynn (były mąż)
Rodzice: Larry Monogram
Laura Monogram
Rodzeństwo: Francis Monogram
Dalsza rodzina: Ron Adventure
Sophie Adventure
Nazz Jefferson
Monty Monogram
Cassidy Monogram
Przyjaciele: Heinz Dundersztyc
Dzieci: George Flynn
Crimson
by Sebolaaa
Crimson Monogram(kiedyś Flynn)- drugoplanowa bohaterka serii "Niebieskowłosa tajemnica. Pracuje na drogówce, a do jej najważniejszych zadań należy wpisywanie mandatów. Uważa, że stać ją na więcej, przez co często wpada w kłopoty, z których ostatecznie wyciąga ją brat. Jest byłą żoną ojca Fineasza z którym ma dziecko, George'a Flynn'a. Przez długi okres swojego życia żyła w Wiedniu, jednak po rozwodzie przeprowadziła się bliżej rodziny.

Wygląd

Crimson jest niską blondynką o brązowych oczach. Ma owalny kształ twarzy i jasnę karnację. Kobieta jest dość niskiego wzrostu, przez który w niektórych ubraniach może wyglądać na puszystą. Zazwyczaj jednak wygląda bardziej na umięśnioną. Pogrubia ją kolor fioletowy, dlatego unika go jak ognia. Za swój największy atut uważa piersi, które często przyciągają wzrok kolegów.

Jako policjantka ubiera się w swój mundór. Składa się z ciemno-niebieskiej koszulki na krótki rękaw. Na prawej piersi widnieje niewielka kieszonka, w której najczęściej przechowuje czarny długopis. Na lewą pierś zapina odznakę. Zakłada również jeansowe spodnie tego samego koloru oraz czarne adidasy. W chłodniejsze dni zamienia koszulkę na bluzę.

Na codzień ubiera się w białą sukienkę do kolan zdobioną kwiatami o barwach czerwono-fioletowych. Do tego najczęściej dobiera białe szpilki, lub adidasy.  W chłodniejsze dni zamienia sukienkę na jasno niebieską, jeansoową koszulę zdobioną przy kołnierzyku czerwonymi wzorami, typowo słowiańskimi. 

Historia

Przyszła na świat 20 października 1976 roku jako druga córka Laury i Larry'ego Monogramów w Danville. Jej dzieciństwo było spokojne, na nic nie mogła narzekać. Już od początku żył z nią pod jednym dachem jej kuzyn, Ron Adventure, którego rodzice nie mogli sprawować opieki nad nim. Ponieważ Francis był starszy o 15 lat, a ich relacje utrudniały jego wyjazdy do szkoły wojskowej z internatem, bliższy stał się jej Ron. Jej spokojne życie zostało zachwiane dopiero, gdy jej starsza siostra - Lily umarła podczas porodu. 

Długo nie umiała się zakochać, chociaż lepszym określeniem było "nie chciała". Jej pierwszą miłością był Andrew Flynn, którego poznała w pracy. Miała 20 lat, jednak zakochała się na zabój. Nie zważała na nic, nawet na to, że ma dzieci. Uwierzyła, że jest po rozwodzie, jednak jak się okazało, dopiero się za niego zabierał. Mimo nieprzyjemnego spotkania z obecną żoną ukochanego, nie odeszła. Od razu po tym jak się rozwiódł, pobrali się w obrzędzie protestanckim. Czas ich gonił, ponieważ Crimson spodziewała się dziecka, a chcieli, by urodziło się już w "pełnej rodzinie". Tak na świat przyszedł George.

Szczęście rodziny nie trwało długo. Andrew, tak jak nie dochował wierności Lindzie, nie dochował, tak nie dochował i Crimson. Gdy nakryła go na zdradzie, postanowiła od niego odejść. Nie zawachała się i nie zważając na jego przekonania, zarządała rozwodu.

Obecnie mieszka w Danville, niedaleko swoich braci. Jest policjantką, jednak nie sprawdza się w swoim zawodzie najlepiej. Stara się pogodzić Francisa i Rona, jednak oboje mają do siebie duży uraz.

W "Bądźmy poważni" okazuje się, że straciła pracę w komisariacie policji. W zamian, otrzymała posadę wuefistki w gimnazjum. Uczy ona główne bohaterki, z czego nie jest zadowolona. Wyraźnie nie lubi swojej nowej pracy, przez co wyżywa się na uczennicach.

Osobowość

Crimson z natury jest otwartą, radosną i mało rozważną kobietą. Do nowych wyzwań nastawiona jest pozytywnie, nie boi się zmian. Często działa bez namysłu, czego często ponosi nie miłe konsekwencje. Stara się być niezależna i kreować się na kobietę wyzwoloną, jednak ostatecznie zawsze sięga po pomoc braci. Bardzo kocha swoją rodzinę dla której potrafi zrobić wszystko. Zazwyczaj podchodzi do życia lekceważąco, jednak jeżeli trzeba, potrafi być poważna.

Wielu woli mijać ją z daleka, jednak znajdą się i tacy, którzy bardzo lubią. Wiedzą, że można na nią liczyć oraz jest skora do zabawy.

Rodzina

Larry Monogram (ojciec)

...

Laura Monogram (matka)

...

Major Francis Monogram (starszy brat)

...

Ronald Adventure (kuzyn/przyszywany brat)

...

George Flynn (syn)

...

Sophie Adventure (bratanica)

...

Monty Monogram (bratanek)

...

Cassidy Monogram (bratanek)

...

Nazz Jefferson (siostrzenica)

Relacje

Heinz Dundersztyc

...

Linda Flynn-Fletcher

...

Wystąpienia

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni