FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Crimson Monogram (drugi wymiar)

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Apokalipsa"
Wiek: 25 lat
Pochodzenie: Austriackie
Data urodzenia: 20 października 1976 r
Rodzeństwo: Major Francis Monogram (drugi wymiar)

Lily Jefferson (drugi wymiar)

Dalsza rodzina: Ron Adventure (drugi wymiar) - kuzyn

Sophie Adventure (drugi wymiar) - bratanica
Nazz Jefferson (drugi wymiar) - siostrzenica
Monty Monogram (drugi wymiar) - bratanek
Cassidy Monogram (drugi wymiar) - bratanica

Dzieci: George Flynn
Crimson Monogram (kiedyś Flynn) - młoda kobieta o austriackich korzeniach. Kochanka Heinz'a Dundersztyca i przywódczyni jego armii. Mimo, iż od zawsze zakochana była w dyktatorze, ma dziecko z ojcem Fineasza, Andrew'em Flynn'em. Pracuje dla O.B.F.S.u pod dowództwem starszego brata, jednak w rzeczywistości jest wiernym żołnierzem armii Dundersztyca. Wie, że Francis ma do niej zaufanie, co potrafi wykorzystać. Jak sama twierdzi, serce oddała swojej armii. 

Wygląd

Crimson nie jest niską, ciemną blondynką o brązowych oczach i lekkich krągłościach. Wielu twierdzi, że z jej oczu bije
Crimson z Inni my

Crimson w serii "Inni my" by FunnyFranky

nienawiść do całego świata, jednak sama Monogramówna uważa to za duży atut. Włosy najczęściej spina w gruby kok.

Jako agentka ubiera się w klasyczny mundur policjantki. Ciemno niebieska koszulka i spodnie tego samego koloru. Gdy staje się żołnierzem armii Dundersztyca ubiera się w granatowy mundur, który zdobiony jest wieloma odznakami. Na głowie nosi beter tego samego koloru na którym widnieje czarna swarożyca.

Osobowość

Crimson z natury jest dość skryta, przez co nikt nie jest w stanie dowiedzieć się o niej wszystkiego. Bywa wredna i nieufna, zawsze stara się myśleć racjonalnie. Umie być też pamętliwa, nigdy nie zapomina zadanych jej krzywd. Mimo wszystko, potrafi też okazywać uczucia i na prawdę pokochać. Najlepszym przykładem jest jej uczucie do Heinz'a, przez które przeciwstawiła się własnej rodzinie. Nie potrafi jednak okazać tego samego swojemu dziecku, którego bardzo kocha, jednak przez swoją surowość niszczy ich wzajemne relacje. 

Kobieta stara się trzymać ustalonych przez siebie zasad, jednocześnie wymagając tego od innych. Nienawidzi braku lojalności, za zdradę kara surowo. Stara się być jednak wyrozumiała dla swoich żołnierzy. Gdy zasłużą, umie ich pochwalić.

Historia

...

Relacje

Heinz Dundersztyc (drugi wymiar)

...

Wystąpienia

Elektryczność

Gloria i Slava

Inne informacje