FANDOM

Wegetarianizm to zło!
- Devlin mówiący o wegetarianizmie

Devlin "Devil" Van Stomm

Komendant
Devlin udający komendanta

Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: 3Patryk3
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Buford Van Stomm (ojciec)

Ginger Hirano (matka)

Rodzeństwo: Kevin Van Stomm (brat)

Georgie Van Stomm (siostra)

Dalsza rodzina: Pani Van Stomm (babcia)

Pani Hirano (babcia)
Stefa Hirano (ciocia)

Przyjaciele: Xavier

Fred (przyjacwel)
James Tjinder

Dzieci: Sebastian Bartusik
Zwierzęta: Plagg (kot)

Wayzz (żółw)

Devlin
Devlin w swoim codziennym stroju

Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: 3Patryk3
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Buford Van Stomm (ojciec)

Ginger Hirano (matka)

Rodzeństwo: Kevin Van Stomm (brat)

Georgie Van Stomm (siostra)

Dalsza rodzina: Pani Van Stomm (babcia)

Pani Hirano (babcia)
Stefa Hirano (ciocia)

Devlin "Devil" Van Stomm - jest synem Buforda i Ginger. Posiada dwójkę rodzeństwa: Kevina i Georgie. Ma również kota - Plagga i żółwia - Wayzz'a. Ma na imię Devlin, lecz wszyscy mówią na jego Devil, co oznacza diabeł.

Wygląd

Devlin jest wysoki. Ma jasnobrązowe i krótkie, wystające włosy. Jego twarz jest okrągła, a na niej znajdują się małe niebieskie oczy. Nos ma mały, trochę podłużny. Na sobie nosi szarą bluzę i szary dres.

Charakter

Cechuje go okrucieństwo, brak poszanowania dla innych oraz skłonność do popadania w przygnębienie. Jest okrutny, uwielbia się bić i bardzo chętnie lubi kogoś gnębić. Jego ofiarą jest Fred. Wcześniej miał być to James, ale chłopak się mu postawił. Nie szanuje nikogo, oprócz rodziny i przyjaciół. Do nich ma szacunek i zaufanie. Devlin bardzo szybko pada w przygnębienie. Gdy coś się złego stanie jemu lub komuś na kim mu zależy zaczyna płakać. Dramatyzuje wtedy: "dlaczego mu/jej nie pomogłem?", "to moja wina, że mu się coś stało" itp.

Relacje

James Tjinder

Jednak nie jesteś taki słaby, jak myślałem.
- Devlin mówiący o James'e

Na początku myślał, że zostanie jego kolejną ofiarą, lecz James mu się postawił. Zostali najlepszymi przyjaciółmi i pomagają sobie nawzajem.

Buford Van Stomm

Z ojcem ma słabe relacje. Buforda często nie ma w domu i bardzo mało ze sobą rozmawiają. Jedynie w czym ojciec może mu pomóc to to, jak się z kimś bić. Syn bardzo kocha tatę. On też go kocha, ale żałuje, że nie ma więcej czasu dla syna.

Ginger Hirano

Z matką ma lepsze relacje. Ginger częściej siedzi w domu i często ze sobą rozmawiają, więc mama ma dla syna dużo czasu.

Fred

Są wrogocielami, czyli raz przyjaciółmi gdy jeden ma problem. Gdy wszystko jest okej to Devlin uwielbia go wtedy gnębić.

Była dziewczyna Devlina

Kiedyś byli razem i poszli na imprezę. Dziewczyna się opiła i wtedy Devlin miał szansę, żeby zrobić TO i przez to zrobił jej dziecko. Matka dziecka urodziła go i natychmiast wyjechała. Chłopak nigdy nie widział syna.

Nienawiść do warzyw

Nie jestem wegetarianinem i dobrze mi z tym. Nie będę jeść warzyw.
- Devlin mówiący o wegetarianizmie

 Do 7 lat lubił jeść warzywa, ale po tych latach "lubienie" zmieniło się na "nienawiść". A zaczęło się to tak: gdy miał 7 lat oglądał "Warzywa o poranku" i w jednym odcinku Pan Marchewa zjadł marchewkę. Uznał, że to nienormalne jeść to czym się jest. Przestał to oglądać. Pewnego dnia Devlin szedł sobie ulicą i się potknął o brokuły. Wpadł wtedy do dziury i zauważył tam człowieka przebranego za Pana Marchewę. Marchew chciał go zjeść. On uciekł i wpadł na ciężarówkę z warzywami. Potrąciła go, a on zginął. Okazało się, że to był sen. Powiedział wtedy te słowa: "To wszystko przez te warzywa. Przez nie mam koszmary i życie mi się truje. Nienawidzę warzyw." i od tego czasu nienawidzi warzyw.

Inne informacje

  • Tak samo, jak James lubi oglądać anime. 
  • Z James'em zafarbowali sobie włosy na jasny brąz.
  • W wieku 15 lat został ojcem.
  • Panikuje na widok warzyw.