FANDOM

Endzela Patranaszwili

EP
Endzela stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
KOC
Ta postać należy do Klubu Obserwatorów Chmur.
Twórca: Sebolaaa
Wiek: 13 lat
Pochodzenie: gruzińskie
Miasto rodzinne: Cchinwali (do 10. roku życia), Danville
Data urodzenia: 28 lutego 1998r.
Rodzice: Konstantine Patranaszwili (ojciec)
Sidonia Patranaszwili (matka)
Rodzeństwo: Muchran Patranaszwili (brat)

Endzela Patranaszwili (gruz. ენძელა პატრანასზვილი) - postać wymyślona przez Sebolęęę na Użytkownikową Rywalizację.

Wygląd

Endzela to niewysoka dziewczyna o jasnej skórze. Ma brązowe kręcone włosy oraz nieduże oczy w tym samym kolorze. Charakteryzują ją też stosunkowo ogromne usta. Nastolatka jest chuda, ma wielkie stopy. Uwielbia ubierać się jak typowa 16-latka. Zazwyczaj zakłada bordową koszulkę, a na nią - czarną skórzaną kurtkę. Do jej nóg przylegają ciemnoszare obcisłe dżinsy. Chodzi w czerwonych butach na wysokim obcasie. Gdy nadchodzi zima, zakłada na siebie grubą bordową kurtkę i długi czarny szal.

Osobowość

Usposobienie

Endzela nie cierpi na żadne schorzenie tak jak jej brat. Uwielbia spędzać czas z rówieśnikami. Ludzie często stwierdzają, że ma 16 lat - a to za sprawą jej dosyć dojrzałego wyglądu i zachowania wśród ludzi. Patranaszwili chciałaby już być pełnoletnia, gdyż ma dość traktowania jej jak dziecko. Unika obowiązków, nie słucha się rodziny. Bawi ją łamanie zasad. Po obaleniu Dundersztyca zaczęła z przyjaciółmi pić alkohol i palić papierosy. Uznaje wszelkie stereotypy, znęca się i wyśmiewa się z osób, które nie ubierają się modnie lub są nieco dziwne. Potrafi być względem innych okrutna i bezlitosna. Nie boi się wyzwań. Często wydaje jej się, że może bezkarnie robić wszystko. Nie okazuje szacunku wobec osób starszych oraz pełniących ważniejsze funkcje od niej. Uwielbia słuchać muzyki. Mało czasu poświęca na naukę, ale dzięki stosowaniu genialnie sprawdzających się metod ściągania zawsze zdobywa bardzo wysokie oceny.

Zainteresowania i umiejętności

Nastolatka ma nietypowe hobby, albowiem uwielbia kolekcjonować oraz grać na starych, dawno już zapomnianych instrumentach. W piwnicy trzyma m. in. mandolinę barokową, szałamaję czy lirę korbową. Kolekcjonuje je, gdyż jest smutno jej, że ludzie przestają na nich grać, a korzystają jedynie z tych najpopularniejszych (gitar, fortepianów czy skrzypiec). W wolnych chwilach nagrywa własne, amatorskie piosenki. Jednak jej twórczość ma charakter "szufladkowy" - wszystko, co stworzy, trzyma tylko dla siebie, ponieważ boi się, że zostanie wyśmiana z powodu niecodziennego zainteresowania.

Marzenia

Endzela stara się żyć chwilą teraźniejszą, gdyż wie, że i tak w przyszłości dobrze się ustawi dzięki oszukiwaniu. Nastolatka wierzy, że jest to najlepszy sposób na radzenie sobie z problemami. Tego spodobu używa w dążeniu do osiągnięcia władzy - jej największego marzenia. Endzela chciałaby rządzić innymi ludźmi i wydawać im rozkazy, które musieliby bez sprzeciwu spełnić. Nastolatka należy do KOC-u, w którym pełni funkcję eksperta w sprawie utrzymania czystości w toaletach (do jej zadań należy zarządzanie pracownikami zajmującymi się sprzątaniem łazienek, a także opieka nad funduszami przeznaczonymi na środki czystości). Ma jednak świadomość, że to nie jest rola przeznaczona dla niej. W siedzibie organizacji zamontowała podsłuch, dzięki czemu wie wszystko o działaniach KOC-u. Obecnie czeka na odpowiedni moment, by obalić szefa organizacji i przejąć dowództwo.

Relacje

Otoczenie

Endzela jest ulubienicą rodziców. Przyzwyczajona jest do tego, że zawsze dostaje od nich to, co chce. Sama nie okazuje im szacunku, jednak zyskała tytuł "najukochańszej córeczki" dzięki swoim ocenom w szkole. W klasie nie cieszy się za dużą popularnością. Nie licząc jej najbliższych przyjaciół, jest nielubiana ze względu na swoje oszustwa. Jednak każdy też boi się z nią zadzierać, gdyż wiedzą, że Endzela ma pewne znajomości. Razem ze swoją paczką są w szkole oraz po niej nierozłączni. Ich wspólne spędzanie czasu często wiąże się z łamaniem prawa.

Muchran Patranaszwili

Gdy rodzina Patranaszwilów mieszkała w Gruzji, rodzeństwo było nierozłączne. Natomiast po zamieszkaniu w Danville i poznaniu przez Endzelę nowych znajomych, nastolatka odwróciła się od swojego brata. Choć często zwraca się do niego oschle, to jednak stara się nie rujnować jego życia - w końcu ma świadomość tego, że Muchran to jej bliźniak. Nastolatka publicznie nie przyznaje się do niego, innym zawsze mówi, że jest jedynaczką. Tymczasem chłopak chciałby odnaleźć z siostrą wspólny język, jednak nie jest to dla niego takie łatwe. Sądzi, że Endzela jest jedyną osobą, która mogłaby mu pomóc.

Buford Van Stomm

Po raz pierwszy Endzela zauważyła Buforda, a raczej jego zdjęcie, gdy wraz z rodzicami udała się do domu Van Stommów, ich sąsiadów, w celu zapoznania się. Od razu po zobaczeniu fotografii zauroczyła się. Chłopak wyglądał dla niej na niegrzecznego buntownika, czyli jej ideał mężczyzny. Jednak jej zajęcia szkolne oraz obowiązki względem KOC-u, a także samodzielne stawianie oporu Ruchowi Oporu (a wcześniej też Dundersztycowi) przez Buforda sprawiły, że dwójka bohaterów jeszcze nigdy nie zobaczyła się na żywo. Natomiast młody Van Stomm nawet nie ma pojęcia o istnieniu Endzeli. Jedyne, co wie, to to, że obok niego mieszka rodzina o nazwisku Patranaszwili.

Heinz Dundersztyc

Endzela nigdy nie pałała do okrutnego przywódcy nienawiścią. Oczywiście nie popierała prowadzonej przez niego polityki, jednak jako młoda dziewczyna nie miała nic do powiedzenia w tej sprawie. Wie jednak, że jeśli przejmie rządy w Okręgu Trzech Stanów, to władzę będzie sprawować dokładnie tak jak Dundersztyc.

Wystąpienia

Nowe porządki

Historia

Przed debiutem

Endzela urodziła się 28 lutego 1998r. w Cchinwali, w Gruzji, jako córka Konstantinego i Sidonii Patranaszwilów i siostra bliźniaczka Muchrana. Jako mała dziewczynka znana była ze swojego nigdy nieznikającego z twarzy uśmiechu. Swoją radością zawsze dzieliła się ze wszystkimi sąsiadami czy spotkanymi ludźmi. Była również świetną uczennicą.

W 2008r. w zamieszkiwanej przez rodzinę Osetii Południowej wybuchła wojna. Patranaszwiliowie postanowili uciec do Stanów Zjednoczonych. Celem ich podróży było Los Angeles, jednak samolot został zmuszony do lądowania awaryjnego w Danville. Później pojazd nie otrzymał pozwolenia na start, co zmusiło Patranaszwilów do pozostania w Okręgu Trzech Stanów.

Nagła przeprowadzka w takie miejsce negatywnie wpłynęła na Endzelę. Jej charakter zaczął się zmieniać. W nowej szkole poznała zupełnie nowych przyjaciół. Należeli oni do typowych buntowników - palili, pili i słuchali wulgarnej muzyki. Dziewczyna bardzo chciała znaleźć się w ich towarzystwie, dlatego zmieniła swój wygląd i charakter. Z pierwszej ławki uciekła do ostatniej, a zamiast się uczyć - przygotowywała ściągi. Odwróciła się także od swojego brata, który na jej szczęście był w innej klasie.

Podczas jednej z wycieczek szkolnych do muzeum starych instrumentów poczuła, że to niesprawiedliwe, że tak pięknie grające przedmioty stają się powoli zapomniane. Zaczęła wtedy szukać po śmietnikach nieużywanych od dawna instrumentów, a także pytać ludzi o nie. Po obaleniu Dundersztyca zaczęła je także zamawiać przez Internet. Nagrywała swoją muzykę. Jednak czuje, że to co robi, może zostać przez wielu ludzi uznane za żałosne, dlatego nie dzieli się z nikim swoją twórczością.

W 2011r. wstąpiła do KOC-u, co było spowodowane narastającą w niej żądzą władzy. O istnieniu "drugiego dna" organizacji dowiedziała się, przeszukując pokój brata. Obecnie pełni tam rolę eksperta w sprawie utrzymania czystości w toaletach, jednak dzięki zamontowaniu podsłuchu w spokoju oczekuje na moment, w którym będzie mogła przejąć dowództwo.

Nowe porządki

Inne informacje