Fanowska Fineasz i Ferb Wiki
Advertisement
Fanowska Fineasz i Ferb Wiki

Organizator

Startujący użytkownicy (termin zgłaszania minął)

  • (Debiut) 3patryk3 (253p.)
  • (Debiut) Maksymilian.zieba.37 (12p.) - wycofany ze względu na nierobienie zadań
  • (Debiut) Raity-Emka (89p.)
  • (Debiut) Złomek233 (31p.) - wycofany ze względu na globalne wyłączenie konta
  • (Debiut) Fretka07 (172p.) - wycofana ze względu na nierobienie zadań
  • (Debiut) Martiz2000 (300p.)- rezygnacja
  • (Debiut) Fanka Pepe (-104p.) - wycofana ze względu na nierobienie zadań

Zadania (Część 1)

A oto pierwsza część rywalizacji. Zadania nie są specjalnie trudne, ale punktacja jest ostrzejsza.

Zadanie 1

W tym zadaniu należy stworzyć bohatera, który będzie zawsze pojawiał się w kązdym zadaniu. 1. Stwórz stronę bohatera i dodaj szablon Bohater.

2. Zawrzyj tu następujące dane:

  • Kobieta,
  • Brązowe włosy,
  • Niska,
  • Czarny charakter,
  • Infantylna,
  • Fanka technologii jutra,
  • Arogancka,
  • Gorąca głowa,
  • Szalona,
  • Tchórzliwa,
  • Niezdarna,
  • Podkochuje się w Dundersztycu,
  • Nienawidzi dzieci.

3. Opisz jej ubiór.

4. Opisz relacje z trzema bohaterami: dwoma z serialu, jednym wymyślonym.

5. Podaj trzy cytaty podkreślające osobowość bohatera.

6. Zapisz artykuł.

7. Podaj organizatorowi nazwę artykułu. Jeśli zamierzasz potem jeszcze edytować (np. zapomniałeś/aś o czymś) dodaj szablon Rozbudowa, ale tak czy siak podaj organizatorowi nazwę artykułu.

Zadanie 2

W tym zadaniu trzeba wykonać rysunek postaci z zadania pierwszego. Jeśli ktoś to wcześniej zrobił, robi nowy rysunek, a wcześniejszy zachowuje. Na dodatek nie jest oceniany wygląd rysunku, tylko zawarcie w nim wymagań!

1. Wykonaj rysunek, ale tak żeby postać była/miała:

  • srebrne kolczyki,
  • strój na bal,
  • białe pantofle,
  • srebrne rękawiczki,
  • usta pomalowane szminką na czerwono.

2. Rysunek musi:

  • zawierać Dundersztyca stojącego obok Twojej postaci,
  • mieć całe niebieskie tło,
  • mieć dwa podpisy: Twoja nazwa użytkownika znajdująca się nad głową postaci; nazwa organizatora znajdująca się pod stopami Dundersztyca.

3. Wstaw ten rysunek na Wikię, używając odpowiedniej licencji, a w opisie wpisz:"Rysunek postaci ((imię i nazwisko postaci)) na ((wpisz nazwę tych zawodów))."

4. Wstaw to na stronę postaci tak, by plik znalazł się w szablonie Bohater.

Zadanie 3

W tym zadaniu należy stworzyć kolejnego bohatera.

  1. Posłuż się poleceniami z zadania 1 (od polecenia 1 do 6) i stwórz bohatera, który mógłby wystartować w Bitwie na Bohaterów z postacią z zadania 1, czyli utworzona postać musi mieć:
  • przynajmniej 5 cech wspólnych z pierwszą utworzoną postacią,
  • musi mieć podobne relacje z tymi samymi bohaterami,
  • musi mieć podobne zainteresowania,
  • muszą być wrogami lub przyjaciółmi,

bądź:

  • przynajmniej 5 cech przeciwnych z pierwszą utworzoną postacią,
  • musi mieć inne relacje z tymi samymi bohaterami,
  • musi mieć inne zainteresowania,
  • muszą być wrogami lub przyjaciółmi,
  1. Przekaż administratorowi na tablicy nazwę artykułu, który storzyłeś.

Zadanie 4

W tym zadaniu trzeba stworzyć piosenkę, która zostanie w pewnym zadaniu wykorzystana, więc na razie proszę nie umieszczać jej w odcinkach.

  1. Na stronie piosenki muszą znajdować się przynajmniej dwa szablony,
  2. W piosence najwięcej śpiewać musi bohater z zadania 1 lub 3,
  3. Piosenka musi:
  • zawierać w tekście fragment "Śpiewała anielskim głosem" wypowiedziany przez Fineasza,
  • być rymowana,
  • być śpiewana przez równe 5 osób,
  • zawierać słowo "drzewo", ale trzeba go użyć 6 razy (nie mniej, ani więcej),
  1. Podać organizatorowi na tablicy link do piosenki.

Zadanie 5

To zadanie polega na stworzeniu odcinka.

  1. Na stronie odcinka musi znajdować się równe 10 szablonów (mogą się powtarzać),
  2. W odcinku muszą wystąpić postacie z zadania 1 i 3, i 7 dodatkowych osób,
  3. Zadanie musi zawierać wypowiedzi:

Postać z zadania 1: Przepraszam, po ile jest ten zegar?
Sprzedawca: Yyyym... 18 dolarów.
Postać z zadania 1: A, to kupuję.

Postać z zadania 1: Dunie, kupiłam ci zegar!
Dundersztyc: Zegar? Świetnie, marzyłem o nim odkąd mój się zepsuł.

Fineasz: Przepraszam panią, czy mogłaby pani opuścić ten park? Chcemy zrobić coś fajnego.
Postać z zadania 3: Hmmm... no dobra.

Postać z zadania 3: Co ci chłopcy wyprawiają? Trzeba coś z tym zrobić!
Fretka: Nareszcie ktoś mnie rozumie.

Postać z zadania 1: I odpalamy maszynę.
Dundersztyc: Ty wiesz, że wcisnęłaś przycisk autodestrukcji?
Postać z zadania 1: Ups.

  1. Link do zadania należy wpisać na tablicy.

Zadanie bonusowe

Info: To zadanie polega na zabawie, nie trzeba go wykonywać, ale komu najlepiej wyjdzie ma punkty pomnożony aktualy stan punktów przez aktualną pozycję (wyjątek: osoba na pierwszym miejscu ma punkty razy 1,5, a kto ma ilość punktów na minusie będzie miał otrzymany wynik dodatni). W zadaniu trzeba stworzyć odcinek.

  1. W odcinku muszą się pojawić postacie z zadań 1 i 3, a dodatkowo 8 innych postaci,
  2. Piszemy odcinek z najdłuższym scenariuszem. Kto będzie miał więcej linijek scenariusza wygrywa.

KONIEC PIERWSZEJ CZĘŚCI UŻYTKOWNIKOWEJ RYWALIZACJI

Podsumowanie (Część 1)

Na wygranej pewnie zależy najbardziej trzem osobom, które jak dotąd nie zostały zdyskwalifikowane. Uczestników było 7, jednakże prawie na początku jednemu użytkownikowi globalnie wylączono konto co uniemożliwiło mu startowanie w grze. Pozostała trójka zdyskwalifikowanych po prostu przestała robić zadania i nie mogli dalej grać. Natomiast gdyby skorzystali z zasania bonusowego mogliby przeskoczyć na pierwsze miejsce, a dogonienie ich byłoby bardzo trudne. Ogólnie to tylko trzy osoby wzięly tę grę na poważnie, a reszta przeciwnie.

3patryk3 203p. Patryk bardzo się starał podczas użytkownikowej rywalizacji. Chwilowo przebywa na drugim miejscu. Przy następnej części rywalizacji dokładniej czytaj treści zadań.
Maksymilian.zieba.37 zdyskwalifikowany Został zdyskwalifikowany za niewykonywanie zadań. Najważniejsza jest u Ciebie ortografia i pamiętanie o kolejnych zadaniach.
Raity-Emka 139p. Dobrze jej idzie, jednak musi bardziej się postarać by dogonić resztę. Jest na trzecim (ostatnim) miejscu. Straciłaś trochę punktów przez ortografię - musisz ją poprawić.
Złomek233 zdyskwalifikowany Został zdyskwalifikowany ze względu na globalne wyłączenie konta. Nie umiem doradzić Złomkowi, gdyż wykonał tylko jedno zadanie. Ale sądząc po Twoich odcinkach masz lekkie problemy z ortografią.
Fretka07 zdyskwalifikowana Została zdyskwalifikowana za niewykonywanie zadań. Musisz pamiętać o ortografii o której zapominasz dosyć często. I pamiętaj następnym razem o zadaniach.
Martiz2000 260p. Bardzo świetnie jej idzie, nie da się jej skrytykować. Przebywa na pierwszym miejscu. Martiz świetnie działa w Użytkownikowej Rywalizacji, że nie da się jej udzielić porady.
Fanka Pepe zdyskwalifikowana Została zdyskwalifikowana za niewykonywanie zadań. Na prawdę musisz pamiętać o ortografii - to najważniejsze! Następnym razem pamiętaj o zadaniach.

Zadania (Część 2)

A oto i druga część Użytkownikowej Rywalizacji! Pora utrudnić zadania, a ortografia odpada. Wszystko będzie trudniejsze i bardziej skomplikowane. W każdym zadaniu należy stworzyć odcinek.

Zadanie 6

Czy potrafisz rozszyfrować polecenie?

Misusz swotzryć klnoejy ocdniek. Pmięastaz ocdniek Ftesnairyksi Ftseyn Nuaowky? A ocdniek Ftesnairyksi Ftseyn Nuaowky, inna htisrioa? A ocdniek z zandaia 5? Ten ocdniek w tym zandaiu to ma być inna htisrioa ocdnika z zandaia 5! 3 wrybnae wowpyzdiei z pzropndeeigo zandaia mzsuą zanelźć się w tym ocdniku, puls jkaaś tleetropjcaa Fniezasa, Frbea lub Ferkti na dguri knoeic karju. Ptsociae z zdaań 1 i 3 mzusą być w tym ocdniku!

Zaszyfrowana podpowiedź: Ctyzaj ploceneie sykbzo!

Zadanie 7

Czas przekręcić głowę lub monitor!

˙ɐɹoʇɐzıuɐƃɹo ʎɔılqɐʇ ɐu 4102 ʎuɔouɐʞlǝıʍ ʞǝuıɔpo ɐu ʞǝuıɔpo śołƃz ǝıudęʇsɐu ˙3 ɐıuɐpɐz z ćɐʇsod oʞlʎʇ oʍoʞʇɐpop ɐ 'ıɔɐʇsod 8 ıdąʇsʎʍ ɯʎɹóʇʞ ʍ ʎuɔouɐʞlǝıʍ ʞǝuıɔpo ćɐsıdɐu zsısnɯ nıuɐpɐz ɯʎʇ ʍ

Zadanie 8 (anulowane)

Żeby odczytać zadanie odczytuj co drugą literę. Ale od której zacząć?

MSutswiósrzzsbtowhoartzeyrćaokdtcóirnyebkęodpzoideroójżcyewmdlruubgmiamtwkyąmpioasrtzaecoirzazzatdrazneicai3m

Zadanie 9 (anulowane)

Czytaj od tyłu!

!wóknicdo eiwtib w 7 ainadaz z meiknicdo z ćawotrats ybłgóm yrótk ,kenicdo ćyzrowts zsisuM

Podsumowanie (Część 2)

No dobra, było mniej uczestników, więc mniej zamieszania. Została tylko trójka, ale pod koniec... tylko dwójka. Szkoda, bo chciałbym jeszcze sprawdzić dwa ostatnie zadania. Odszedł gracz, który miał największą ilość punktów. Są i dobre strony - skoro mamy już finałową dwójkę, ostatnie zadania tej części zostały anulowane, a dwójka szczęśliwców zmierzy się w finałowym zadaniu. Kto wygra? Kto zdobędzie sławę na wiki? Zobacz jak finaliści poradzą sobie w finale!

3patryk3 253p. W tej części radził sobie dobrze. Uzyskał tylko 50 punktów, ale to i tak bardzo dobry wynik. Ma najwięcej punktów. W ostatnim zadaniu musisz dokładnie czytać polecenie, żeby zwyciężyć.
Raity-Emka 89p. Jej poszło najlepiej - uzyskała wiele punktów. Niestety, wiele straciła. Ważne, że dla niej bardziej liczy się zabawa, a nie wygrana. W ostatnim zadaniu też czytaj dokładnie polecenie. Możesz zwyciężyć.
Martiz2000 rezygnacja Zrezygnowała z udziału w tej grze. Szkoda, że odeszła, bo miałaby ogromne szanse na zwycięstwo.

Finał

W finale każdy wymyśla dla przeciwnika zadanie, jednak według podanych zasad.

Zasady wymyślania zadania

Pamiętaj, możesz skorzystać z tylko jednego podpunktu - nie możesz łączyć ze sobą zadań (na przykład nie

Jeśli masz mniej niż 100 punktów to możesz...

  • wymyśleć stworzenie piosenki;
  • wymyśleć stworzenie krótkiego epizodu pozbawionego piosenek;
  • wymyśleć stworzenie bohatera epizodycznego;

Jeśli masz 101-300 punktów to możesz...

  • wymyśleć to co powyżej;
  • wymyśleć stworzenie krótkiego odcinka z dwoma piosenkami;
  • wymyśleć stworzenie średniej długości epiozdu;
  • wymyśleć stworzenie średniej długości artykułu bohatera;

Jeśli masz więcej niż 301 punktów to możesz...

  • wymyśleć to co powyżej;
  • wymysleć stworzenie odcinka z 10 piosenkami;
  • wymyśleć stworzenie odcinka lub bohatera, który znajdzie się w pierwszej dziesiątce najdłuższych stron na wiki

Zadania

Zadanie Raity-Emka dla 3patryk3

Twoim zadaniem jest zrobić krótki odcinek. W odcinku mają się pojawić:

  • Emanuela Flouwer
  • Buford
  • Fineasz
  • Izabela

Ma się też pojawić:

  • Romantyczna scena Fineasza i Izabeli
  • Romantyczna scena Buforda i Emanueli
  • Wyjazd Izabeli do Meksyku
  • Bójka Fineasza i Buforda (mają się pokłócić o Emanuelę i Izabelę)
  • Smutna scena Fineasza i Izabeli
  • Szczęśliwe zakończenie o Bufordzie i Emanueli, i Fineaszu i Izabeli

Zadanie 3patryk3 dla Raity-Emka

Musisz stworzyć krótki odcinek z dwoma piosenkami. Musi w tym odcinku występować:

  • Fineasz
  • Ferb
  • Fretka
  • Pepe
  • Heinz

Piosenkę ma śpiewać:

  • Fretka
  • Dundersztyc

Heinz ma zbudować inator do końca świata, a Fineasz, Ferb, Fretka i Pepe muszą go potrzymać.

Linki do wykonanych zadań

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
3patryk3 link link link link link link link link - link
Maksymilian.zieba.37 link link - - - - - - - -
Raity-Emka link link link link link link link link - link
Złomek233 link - - - - - - - - -
Fretka07 link link link - - - - - - -
Martiz2000 link link link link link link link - - -
Fanka Pepe link - - - - - - - - -

Zwycięzca

Raity-Emka

Użytkownik roku

Raity-Emka

Cześć. Co dziś robisz?

— Raity-Emka

UserRoku.JPG

Jestem Emanuela, ale mówcie mi Emi. Bardzo lubię oglądać i czytać Fineasza i Ferba. Odkąd skończyłam 6 lat, zaczęłam oglądać ten serial. Moją pierwszą postacią jaką stworzyłam jest Fluttershy.
Teraz opowiem wam coś o mnie. Mieszkam w Holandii z mamą Izabellą, tatą Mateuszem, siostrą Moniką, bratem Robertem i pieskiem Skarlet. Ostatnio zdechła, więc mam do was prośbę: proszę, nie wspominajcie o psach w mojej obecności.
Za granicę przeprowadziliśmy się jak miałam zaledwie 5 lat. Teraz mam 10 lat.
Mam blond kręcone włosy, jestem niskiego wzrostu. Moje hobby to: śmianie się, jeżdżenie na koniu, czytanie książek oraz ich pisanie, śpiewanie i wiele, wiele innych.
Moimi ulubionymi postaciami z FiF są: Izabela, Fineasz, Vanessa i Buford. Ale najbardziej lubię Izabelę. Wszyscy mówią, że z charakteru jestem do niej podobna.
Moimi ulubionymi piosenkami są wszystkie wymienione tutaj. Jak jest lato, to na głowie mam taką samą kokardkę jak Iza. I to tyle o mnie. Tu wstawiam swoje pomysły.