FANDOM

WEdycji Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: funnyFranky
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty.
Francesca Bonnetty

Francesca Bonnetty

Funny(2)

Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: funnyFranky
Debiut: Zabawa w bohatera
Pseudonim: Franka, Fran, FranaK
Wiek: 20 lat
Pochodzenie: Francja
Miasto rodzinne: Paryż
Data urodzenia: 29 lipca 1997
Rodzice: Otto i Rene Bonnetty
Przyjaciele: Paulina Soler, Jeanne Cressey, Patrick Foix

Fran to dwudziestoletnia mieszkanka Paryża. Do stolicy Francji przyjechała w wieku 19 lat z L'Île-Bouchard na studia. Szybko jednak zrezygnowała z wybranego kierunku i rozpoczęła pracę, a swoją naukową karierę postanowiła kontynuować w przyszłym roku. Obecnie studiuje i pracuje co jest przyczyną braku jej wolnego czasu. Choć jest bardzo zabieganą osobą, zawsze znajdzie chwilkę lub dwie by popisać na czacie, lub spotkać się ze znajomymi. Zazwyczaj ów spotkania odbywają się w miejscu jej pracy, podczas jej pracy. Na Biedroblogu znana jest jako FranaK.

Wygląd

Normalnie

Fran wygląda dość młodo jak na swój wiek. Osoby, które nie znają jej wieku dają jej na oko 16 lat. Dziewczyna jest osobą niskiego wzrostu i nieco krępą. Ma bladą cerę, lekko zadarty, mały nos i ciemno-zielone oczy, przysłonięte grzywką. Swoje blond włosy zazwyczaj nosi związane w koński ogon.

Pod wpływem Akumy

Charakter

Francesca jest powszechnie uważana za pracoholiczkę, choć sama nie wie dlaczego. Podejrzewa jednak, że może to mieć coś wspólnego z faktem, iż ma kilka różnych prac i nie ma czasu na nic poza nimi, i studiami. Fran jest dość wyluzowaną osobą i dziecinną jak na swój wiek. Ma bardzo duże problemy z byciem szczerą wobec osób które lubi, lub którym wisi żarcie.

Historia

Śmieszka

Praca wykonana przez Sara124.

Supermoce

Zainteresowania

Relacje

Galeria

Dodatkowe informacje

Francesca w opowiadaniach

Niepowstrzymani