FANDOM

Ikona_ciekawy_artyku%C5%82.png Ten artykuł zajmuje ósme miejsce wśród najdłuższych stron bohaterów na Wiki.
Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera kwietnia w roku 2015.
20120221192848!Lindana is back! UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytaj dalej na własne ryzyko...
Hermiona Vitaris

Hermiona
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Nowe w mieście
Rodzice: Lawrence Fletcger
Arianda Vitaris
Rodzeństwo: Ferb Fletcher
Przyjaciele: Sophie Adventure
Ferb Fletcher
HV
by Sebolaaa
Holly.... e, znaczy Hermiona. Wybacz, przyzwyczajenie czasem bierze w górę.
- Hermiona w odcinku "Szaleństwo Scarlett"

Hermiona Vitaris (oficjalnie Holly Future) - pochodzi z planety Bellum w 4015 galaktyce. Córka Lawrenca Fletchera i Ariandy Vitaris, siostra Ferba Fletchera. Urodziła się na ziemi, jednak spędziła tam jedynie dwa lata. Wychowała się w małym miasteczku Ziright na Bellunie. Ma bardzo miękii charakter, jest nieśmiała i boi się walczyć o własne prawa. Łatwo ulega wpływom innych. Nie zna swojego biologicznego ojca, wychowała ją matka. Gdy przybyła na ziemię jej życie diametralnie zmieniło sie poprzez poznanie Sophii. Jako że pochodzi z Belluma ma moce, które silnie uzależnione są od jej włosów. Potrafi świetnie konstruować, jednak wszystko niszczy jej budowa ciała. Pogoda jest silnie związana z jej czuciami, a mianowicie gdy ona płacze, z nieba zaczyna padać deszcz. Dziewczyna w pierwszych odcinka przedstawie się "Holly Future", aby nikt nie dowiedział się o jej prawdziwym pochodzeniu.

Wygląd

Hermiona Vitaris

Hermiona by funnyFranky

Jej cechą charakterystyczną są długie, rzucające się w oczy niebieskie włosy sięgające do kostek. Ma również czerwone oczy, które świecą w nocy. Jej cera jejst lekko rumiana, przez co trochę przypomina Izabelę. Jako trzynastolatka ubiera się w zieloną koszulkę na krótki rękaw, brązową spódniczkę i buty tego samego koloru. W wieku 16 lat ubiera się w zieloną sukienkę sięgającą do kolan i białe kozaki zapinane na suwak. Natomiast w wieku 19 lat ubiera się w zieloną bluzkę na długi rękaw i niebieskie spodnie. 

Historia

Hermiona urodziła się na ziemi jako córka Lawrenca i Ariand
Herma

Hermiona zrobiona w grze by NaluChan

y oraz młodsza o dwa lata siostra Ferba, w Londynie. Z początku jej życie było całkiem zwyczajne, aż nie zaczęła wykazywać zdolności, które odziedziczyła po matce. Kobieta bojąc się o jej przyszłość wróciła z nią na jej rodzinną planetę zostawiając męża i syna. Myślała wtedy, że tylko córka odziedziczyła jej zdolności, podczas gdy Ferb również wiele po niej odziedziczył. Hermiona miała wtedy dwa latka. Na Bellunie żyła w małej wsi, która mentalnością odbiegała od większości planety. Tam od małego przygotowana była do roli matki i żony. Wszystko się jednak zmieniło gdy miała 13 lat. Wtedy na jej planecie wybuchła wojna. Wraz z matką uciekła na Ziemię, gdzie zamieszkała w Danville. Tam spotkała Sophię, a następnie Fineasza, Ferba, Baljeeta i Buforda, Irvinga i Izabelę. Nie miała pojęcia, że Ferb jest jej bratem, ponieważ mieli różne nazwiska i nie byli zbytnio podobni. Tak właśnie zaczyna się akcja serii "Niebieskowłosa tajemnica"...

Biografia

Życie w Londynie

Hermiona dwa lata swojego życia spędziła w Londynie wraz z rodziną. Nie różniło się ono niczym szczególnym.

Wyprowadzka na Belluma i ujawnienie  mocy

Gdy Hermiona miała dwa latka jej moce ujawniły się. Arianda (matka Hermiony) postanowiła zabrać ją na jej rodzinną planetę. Dziewzyna opowiada o tym w odcinku "Niebieskowłosa tajemnica i nowe moce". Jej matka chciała wydać ją za mąż wbrew jej woli, przez co Vitorówna miała myśli samobójcze. Ow plany zniszczyła wojna.

Wybuch wojny, baza wojskowa i poznanie Selima

Hermiona wspomina o tych wydarzeniach w odcinku "Niebieskowłosa historia i nowe moce". Gdy miała 11 lat na jej planecie wybuchła wojna. Dzięki znajomością jej wujka, ona wraz z matką zamieszkały w bazie wojskowej. Tam poznała Selima w którym się zakochała z wzajemnością. Stali się parą. Ich szczęście zaburzyła jednak decyzja matki niebieskowłosej. Dziewczyna musiała wrócić na Ziemię. Nigdy więcej nie spotkała Selima.

Powrót na Ziemię

W pierwszym odcinku serii "Niebieskowłosa tajemnica", Hermiona wraz z matką przylatuje na Ziemię. Poznaje tam Sophie Adventure, a potem za jej sprawą Fineasza Flynn'a w którym się zakochuje, Ferba Fletcher'a, który okazuje się jej bratem, oraz ich przyjaciół. Ukrywała tam swoją prawdziwą naturę. Pierwszą osobą, której powiedziała prawdę była Sophie. Zyskała tam również nowego wroga, Izabelę.

Lot poza układ planetarny

Hermiona wraz z przyjaciółmi (i Izabelą) w odcinku "Wojna" opuszcza układ słoneczny i przenosi się n Diretio, pierwszą planetę innego układu planetarnego. Tam poznaje Loren, jednak ciężko powiedzieć czy w ogóle ją polubiła. W odcinku Pułapka niebieskowłosa zostaje uprowadzona przez Scarlett, gdyż wzbudziła u niej podejrzenia. Zostaje jednak uratowana przez jej syna, Brandona w którym się zakocuje z wzajemnością. Ich romans zostaje jednak zburzony przez Scarlett. Vitorówna zostaje odbita przez Loren i Jeremiego, którzy postrzelili rudowłosą. Brandon obwinia ją o to, przez co nie chce jej znać. Ona choć załamana, pozbierała się. Gdy odnalazła przyjaciół, wszyscy wraz z Loren i Jeremim wrócili na Ziemię.

Pobyt w trzecim wymiarze

Hermiona wraz z resztą w odcinku "Inny wymiar" przenosi się do trzeciego wymiaru. Tam jej moce uaktywniają się pod wpływem gniewu, przez co atakuje Izabelę. Miało to miejsce w odcinku "Kłamstwo ma krótkie nogi", w tym samym odcinku wszyscy poznają jej sekret. Dochodzi też do pocałunku jej i Fineasza. Za namową swojego nowego chłopaka, poznaje swoją trzeciowymiarową odpowiedniczkę (ma to miejsce w odcinku "Dwie Hermiony"). Dzięki niej dowiaduje się więcej o swoich mocach. Ostateczie wraca do swojego wymiaru w odcinku "Powrót do domu", gdzie pogodziła się z Izabelą, oraz zerwała z Fineaszem, na rzecz Brandona.

Pobyt w przyszłości

W odcinku "Nowa przygoda", Hermiona, wraz z Fineaszem, Ferbem, Sophie, Izabelą, Loren, Bufordem i Irvingiem, przenosi się do 4556 roku. Poznaje tam potomków Sophii, czyli Thomasa, Evę i Nicole. Jej rola nie jest już aż tak istotna. Ogranicza się do zwykłego towarzyszenia. Wciąż jednak pozostaje obiektem westchnień Fineasza, jednak sama ona, nie czuje już nic do niego. Wyjaśnia z nim wszystko dopiero w ostatnim odcinku ich przygody, "Gdy kończy się nasz świat". Oficjalnie zostają tylko przyjaciółmi. Dziewczyna jest również wyraźnie oburzona, gdy Nicole atakuje Sophie. Stara się przekonać ją do zemsty.

Osobowość

HermionaVitaris

szesnastoletnia Hermiona by Sara124

Hermiona to z reguły miła dziewczyna o przyjaznym usposobieniu. Nie potrafi patrzeć na cudzą krzywdę, zawsze gotowa jest pomóc, nawet gdy w grę wchodzi jej życie. Na początku była bardzo wrażliwa. Każde słowo brała do siebie. Pobyt na Ziemii nauczył ją jednak twardości. Nauczyła się ignorować obelgi innych do tego stopnia, iż pokochała swoje wady bardziej niż zalety. Zazwyczaj jest taktowna, potrafi rozmawiać z każdym. Z całą pewnością brakuje jej dystansu do samej siebie. Nie potrafi śmiać się ze swoich porażek, zamiast tego rozpaczliwe zastępuje negatywne wspomnienia pozytywnymi. Z czasem staje się to jej poważną wadą. Nie potrafiąc analizować swoich słabości, nie pozbywa ich się samą siebie nieświadomie pogrążając.

Jedną z jej słabości, jest słabość do plotek. Dziewczyna uwielbia rozawiać o kimś z innymi, analizować jego błędy i robić wszystko, by przedstawić kogoś w gorszym świetle, niż samą siebie. Staje się przez to bardziej fałszywa, gdyż potrafi z tą samą osobą później normalnie rozmawiać i obgadywać inne osoby. Jest to cecha, którą nabyła na Ziemii, gdyż, jak sama twierdzi, wcześniej nie bawiły ją takie rzeczy.

Moce

Nie ma tobie równych w całym twoim wymiarze. Ty jesteś najsilniejszą osobą we wszechświecie i nikt nam nie dorówna. Nasz ród od zawsze budził strach, ale my jesteśmy owocem zakazanej miłości między dwoma przeciwnymi siłami. Jesteśmy jedyne w swoim rodzaju, jesteśmy niepokonane. Potrafimy pokonać każdego, nasza moc nie ma ograniczeń. Jak mogłaś tego nie wiedzieć?
- trzeciowymiarowa Hermiona o mocach swoich i jej odpowiedniczki w odcinku Powrót do domu

Emocje

Pogoda jest ściśle związana z uczuciami dziewczyny, Gdy ta jest przestraszona, lub zła zaczyna wiać silny wiatr, a gdy płacze z nieba leci mocny deszcz. Hermiona mimo szczerych chęci i ogromnego zaangażowania nie potrafi tego opanować.

Hermiona 2

Technologia

Hermiona potrafi świetnie konstruować przeróżne wynalazki. Świetnie zna się na technologii zawaansowanej. 

Samoobrona

W odcinku "Kłamstwo ma krótkie nogi" Hermiona nieświadomie atakuje Izabelę używając mocy. Nie potrafi tego kontrolować, więc za radą Fineasza prosi o pomoc swoją odpowiedniczkę z trzeciego wymiaru. Tam dowiaduje się, iż potrafi atakować ludzi. Jest to poczęści uzależnione od jej emocji, w szczególności gniewu.

Lewitacja

Dzięki włosom, Hermiona potrafi również unosić się nad ziemią. Nie potrafi się jednak unieść na wysoką odleglość.

Wystąpienia

Niebieskowłosa tajemnica

...i Nicol

Fikcje pisane z Sara124

Opowiadania pisane na czacie

Inne

Galeria

Sophie i Hermiona
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Pierwotna wersja

Cute Herma
Początkowo nie miałam w planach tworzyć kolejnych OC, gdyż z mojego poprzedniego konta nie byłam zadowolona i postanowiłam zniknąć z wiki. Zmieniło się to, gdy dostałam wiadomość na DeviantArt o treści "Wbijaj na czat" i tak też zrobiłam jednak z mojego nowego konta na którym działam obecnie. Nie chciałam jednak siedzieć jedynie na czacie, a działać na wiki jak inni użytkownicy. Tak właśnie zaczęłam myśleć...

Pamiętam, że jadłam wtedy bułkę (bądź coś w ten deseń) i myślałam nad jakąś OC. Wtedy w głowie zabłysł mi pierwowzór Hermiony. Była jednak zupełnie inna. Na imię miała Samantha. Nie miała mieć rzadnych mocy. Miała być zwykłą ziemianką, a jej przyszłym mężem miał być Ferb, więc jak się pewnie domyślacie w pierwszych planach nie mieli być rodzeństwem.

Owe plany zmieniły się jeszcze tego samego dnia. Pamiętam, że szłam wtedy do kauflandu. Uznałam wtedy, że takich postaci jest już wiele i powinnam wymyśleć coś oryginalniejszego. Zaczęłam kombinować z jej wyglądem. Pomyślałam, że jej niebieskie włosy (które już od początku miały takie być) mogły by się do czegoś przydać. Wtedy właśnie Samantha nie była już Samanthą, a Hermioną, która pochodzi z innej galaktyki. W dalszym ciągu nie była jednak siostrą Ferba. W planach miałam rywalizację między Fineaszem, a Ferbem o jej względy. Ponad to jej przyjaciółką, miała być Izabela.

Dopiero przy pisaniu pierwszego odcinka Hermiona stała się tą, którą jest teraz. Nic już tego nie zmieni.

Rodzina

Hermiona pochodzi z rodziny Fletcher-Vitaris. Nie zna rodziny od strony ojca, poza Ferbem. Ród z którego się wywodzi jest znany na cały wszechświat. Posiadają oni ogromny mająotek. Rodzina ta jest obdarzona nadnaturalnymi mocami.

Arianda Fletcher (matka

Arianda jest potomkinią rodu Vitaris. Mimo, iż na swoim koncie nie ma rzadnego osiągnięcia, jest bardzo szanowana wśród mieszkańców swojej planety. Jest wyjątkowo oschła i zmina w stosunku do córki. Jest zatwardziałą tradycjonalistką. Za wszelką cenę chce wydać córkę za mąż, nie zważając na jej opinię.

Hermiona nie ma dobrych kontaktów z mamą. W przeszłości miała ją wręcz za wroga, jednak obecnie traktuje ją obojętnie.

Ferb Fletcher (brat)

Ferb jest bratem Hermionym, o czym ta dowiaduję się w odcinku "Pan i Pani Fletcher". Z początku nie chciała uwierzyć, iż to on jest jej bratem, jednak po rozmowie z nim - polubiła go. Stał się nie tylko jej bratem, ale również przyjacielem.

Relacje

Sophie Adventure

Hermiona o Sophii

Sophie była pierwszą osobą, której zaufała...
- Fragment odcinka "Tylko przyjaciele"

Z początku Hermiona nie miała dobrego zdania o Sophii, uważała ją za świruskę i osobę nienormalną, jednak im dłużej ją znała, tym więcej się co doniej przekonywała. Blondynka była pierwszą osobą, której zufała i otworzyła się przed nią. Od tego momentu Adventurówna jest jej pierwszą i najlepszą przyjaciółką.

Z odcinka "Nowa przygoda", można wywnioskować, iż Hermiona uważa Sophie za lekko dziecinną, a nawet ma ją za dziecko. Nie rozumie tego jednak jako wadę. Traktuje ją przez to w wielu przypadkach pobłażliwie.

Hermiona wysłuchuje zwierzeń Sophii w odcinku "Koleżanka z przyszłości" przy czym pociesza ją, mimo iż sama nie była pewna swoich słów.

Sophie o Hermionie

No przecież mówię! No chodź!-Sophie już położyła dłoń na furtkę, jednak zauważyła, że jej przyjaciółka się wycofuje-Proszę-ton jej głosu z radosnego zamienił się w smutny-Przecież wiesz, że idę tam głównie ze względu na Irvinga, ale bez ciebie nie dam sobie rady...
- Sophie do Hermiony w odcinku I wszystko jasne!

Sophie od samego początku polubiła Hermionę. Była pierwszą osobą, której dziewczyna zaufała. Blondynka już od samego początku była bardzo otwarta w stosunku co do niej, oraz powierzała jej wszystkie sekrety. Nie przeszkadzał jej nawet fakt, że niebieskowłosa pochodzi z tak odległej galaktyki. Od momentu poznania Sophie była obecna przy najważniejszych momentach jej życia.

Sophie zwierza się jej w odcinku "Koleżanka z przyszłości" z uczuć do Irvinga. Świadczy to, iż ma do niej bezgraniczne zaufanie.

_________________________________________________________________________________

Fineasz Flynn

Po godzinie cała paczka była już na miejscu. Wszyscy świetnie się bawili, poza Izabelą. Czarnowłsa miała wrażenie, że Flynn nie odstępuje Holly na krok i rzeczywiście miała rację! Fineasz i Hermiona świetnie czuli się w swoim towarzystwie
- Fragment odcinka "Tylko przyjaciele" mówiący o relacjach Hermiony i Fineasza

Hermiona o Fineaszu

Hermiona zaczęła darzyć Fineasza pewnym uczuciem prawdopodobnie od odcinka "I wszystko jasne!" (wcześniej swoją uwagę skupiała na Ferbie). Zawsze lubiła być blisko niego. Hermionę bolał fakt, że Fineasz uznał ją za sabotażystkę (odc."I wszystko jasne!"). Hermiona z początku nie była pewna swojego uczucia do chłopaka, jednak nie wydawała się być zadowolona gdy
Firmiona

Pocałunek Fineasza i Hermiony

Flynn poświęca swoją uwagę Izabeli. W odcinku "Kłamstwo ma krótkie nogi" całują się przez co stają się parą. Fineasz jest dla niej ogromnym wsparciem i ufa mu bezgranicznie.

W odcinku "Ta jedna chwila", Hermiona zdaje sobie sprawę, iż w dalszym ciągu kocha Brandona, przez co zrywa z Fineaszem. Przez dłuższy czas unika z nim kontaktu, bojąc się spojrzeć mu w oczy.

-Poczekaj chwilę. Wiesz, ostatnio dużo myślałem i doszedłem do wniosku, że jesteś siostrą mojego brata, czyli poniekąd też moją siostrą. Wiem, że to może wydawać się dziwne, ale czy możemy zapomnieć o tym co było i przejść na relacje brat-siostra?
-Dla ciebie wszystko, bracie.
Na te słowa i na jego twarzy pojawił się uśmiech. Teraz wszystko wróciło do normy.

Rozmowa Hermiony i Fineasza w odcinku "Nowa przygoda"

W odcinku "Nowa przygoda", dziewczyna nie jest zachwycona jego widokiem, a wręcz przeciwnie. Nie chciała z nim rozmawiać, aż do momentu, gdy ten poprosił ją, aby zostali na relacjach brat-siostra.

Fineasz o Hermionie

Fineasz już od samego początku bardzo lubił Hermionę. W pierwszych dniach ich znajomości traktował ją jak zwykłą koleżankę, jednak stopniowo jego uczucia do dziewczyny rosną. Chłopak szybko wybacza dziewczynie kłamstwo, w tym samym odcinku stają się parą. Uważa ją za najbardziej niesamowitą dziewczynę. Zaciekawiła go swoją oryginalnościa.

To co było między nami było spontaniczne, ale niedojrzałe. Za krótko się znaliśmy i jak widać nie byliśmy sobie pisani. Nie ukrywam, strasznie żałuję, bo jesteś wyjątkowa.
- Fineasz do Hermiony w odcinku "Nowa przygoda"

W odcinku "Ta jedna chwila", dziewczyna zrywa z nim. Ten jednak nie ma o to do niej pretensji. W następnym odcinku, proponuje jej, aby zostali przyjaciółmi, na co ona zgadza się. Mimo to, w dalszym ciągu coś do niej czuje. Jego zauroczenie Hermioną widać jeszcze w odcinku "Miłość pod zaborami", gdzie proponuje jej pomoc, którą ta jednak odrzuca. Mówi wtedy Ferbowi, że utknąć w friendzonie.

Ferb Fletcher

Ferb i Hermiona są rodzeństwem. Dowiedzieli się o tym w odcinku "Pan i Pani Fletcher".

Hermiona o Ferbie

Hermiona od samego początku czuła, że Ferb jest dla niej kimś więcej niż tylko przyjacielem, jednak nie potrafiła tego nazwać. Zaczęła dociekać kim on naprawdę jest, aż w końcu doszła do prawdy. Odkąd dowiedziała się, iż jest on jej bratem, zapragnęła poznać go bliżej. Od samego początku znalazła z nim wspólny język. To właśnei za jego namową w odcinku "Nowa przygoda" po zerwaniu z Fineaszem odwiedziła ich ogródek poraz kolejny.

Ferb o Hermionie

...

Loren Rarity

Hermiona o Loren

Hermiona nigdy nie była pozytywnie nastawiona do Loren. Uznała ją za osobę nie godną zaufania, wyczuwała od jej strony zagrożenie. Jej podejście zmieniło się w odcinku "Przelana krew", gdy Raritówna odbiła ją z rąk Scarlett. Hermiona czuła wdzięczność za ocalenie życia, polubiła ją, mimo to wciąż była co do niej niepewna. Bała się, iż kosmitka mogła by odkryć jej tajemnicę. Gdy jednak problem rozwiązał się sam w odcinku "Kłamstwo ma krótkie nogi", jej podejście do Loren przerodziło się w coś w rodzaju przyjaźni. Fakt, że Hermiona jest do niej przyjacielsko nastawiona potwierdza się w odcinku "Miłość pod zaborami" w którym żałuje, że nie nawiązała z nią bliższych relacji. Wyraźnie dąży do tego, by przywrócić ją do żywych.

Loren o Hermionie

...

_______________________________________________________________________________

Jeremi Rarity

Jeremi i Hermiona poznają się w odcinku "Przelana krew". Pomaga wtedy Loren w ocaleniu dziewczyny. Jak się okazuje nie ma o niej dobrego zdania. Uznał ją za niewdzięczną, gdyż ta nie okazała entuzjazmu po tym jak odbili ją z rąk Scarlett.

Chłopak również wspomina o niej w odcinku "Znowu na Ziemi". Nabiera wtedy codoniej podejrzeń. Potwierdza wtedy zdanie Loren, o tym iż nie pochodzi ona z Ziemii. Nie angażuje się jednak w żadną akcję zdemaskowania jej.

Można powiedzieć, że są sobie obojętni.

Brandon Sultan

Hermiona o Brandonie

Hermiona poznała Brandona w odcinku "Następca tronu" i zakochuje się w nim od pierwszego wejrzenia. Jest mu wdzięczna za ocalenie życia. Uważa go za przystojnego i inteligętnego chłopaka. Przy nim zapomniała o Fineaszu. Gdy ten przestał jej ufać, ona poczuła się zraniona. W dalszym ciągu coś do niego czuła i przeżywała rozstanie z nim. Gdy związała się z Fineaszem przed oczami ciągle stawał jej Brandon. Właśnie to przyczyniło się do zerwania z Fineaszem. Przez ten cały czas żywiła do niego ogromne uczucie.

Hermiona spotkała Brandona ponownie w odcinku "Ta jedna chwila".
-Chciałem cię tylko zobaczyć.-odpowiedział chłopak.-Zapomniałem już jaka jesteś piękna.
Dziewczyna lekko uśmiechnęła się pod nosem. Starała się tego jednak nie pokazywać.
-Przepraszam.-kontynuował Brandon.-Byłem głupi, że dałem ci odejść. To moja wina.
-Nie zaprzeczam.-powiedziała niebieskowłosa.
-Chcę tylko wiedzieć czy coś jeszcze do mnie czujesz.
Hermiona spojrzała na niego ze zdziwieniem. W jej oczach można było dostrzec łzy. Nad odpowiedzią nie musiała jednak długo myśleć.
-Oczywiście, że tak.-odpowiedziała lekko wyciszonym głosem.-Myślałam, że ty nie chcesz mnie znać.
-Nigdy bym tak nawet nie pomyślał.-mówiąc to położył swoje dłonie na jej policzkach i styknął swoje czoło z jej.<-Przysięgam ci, że znajdę sposób dzięki któremu będziemy razem. Tylko ty i ja. Nic nas już nie rozdzieli.

Dziewczyna wyznaje mu tam swoje uczucia. Jak sama mówi, nigdy nie przestała go kochać. Kontynuacja ich związku jest jednak nie możliwa, przez zbyt dużą odległość między nimi. Mimo to, dziewczyna zaufała mu.

Brandon o Hermionie

Ja jestem cały czas przy tobie.-mówiąc to, złapał ja za rękę i przyłożył jej dłoń do swojego serca.-Moje serce bije tylko dla ciebie, moja niebieskowłosa tajemnico.
- Brandon do Hermiony w odcinku "Ta jedna chwila"

Brandon pozał Hermionę w odcinku "Następca tronu" i zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Ocalił jej życie, po czym pomógł w powrocie na Ziemię. Chłopak był nią całkowicie oczarowany, uważał ją za mądrą i piękną dziewczynę. Mimo to znienawidził ją, gdy myślał że jest ona przyczyną niedoszłej śmierci jego matki. W dalszym ciągu jednak ją kochał i martwił się o nią.

Spotkał ją poraz kolejny w odcinku "Ta jedna chwila". Wtedy właśnie wyznaje jej, że nigdy nie przestał jej kochać. Kontynuacja ich związku jest jednak nie możliwa, przez zbyt dużą odległość między nimi. Mimo to, chłopak nie poddaje się i przysięga że znajdzie sposób na to, aby byli razem.

Jej odowiedniczka z trzeciego wymiaru

W odcinku "Dwie Hermiony", Hermiona za radą Fineasza poznaje swoją odpowiedniczkę z trzeciego wymiaru.

Hermiona (pierwsza) o Hermionie (trzeciej)

Hermiona ma bardzo dobre zdanie o swojej odpowiedniczce. Uważa ją za za bardzo mądrą, pewną siebie dziewczynę. Poniekąd jest dla niej wzorem do naśladowania. To właśnie od niej wiele dowiedziała się o swoich mocach. Ma do niej ogromny szacunek. Wydaje się jednak zazdrosna o to, że jej odpowiedniczka wychowywała się z ojcem i matką.

Hermiona (trzecia) o Hermionie (pierwszej)

Trzeciowymiarowa Hermiona w przeciwieństwie do pierwszej, nie ma dobrego zdania o swojej odpowiedniczce. Uważa ją za dość tępą i nierozgarniętą. Mimo to, pomogła jej i opowiedziała wszystko o ich mocach. Można powiedzieć, że darzy ją sympatią.

Inne informacje

  • Wiele ludzi mówi na nią 'Herma'.
  • Jej drugie imię to Mihrimah.
  • Jest beznadziejna w sporcie.
  • Nie ma głowy do języków. Zna tylko swój język ojczysty i podstawy hiszpańskiego.
  • Prawdopodobnie wierzy w reinkarnacje.

Odpowiednicy z innych wymiarów

Trzeci wymiar

Poznajemy ją w odcinku "Niebieskowłosa historia i nowe moce". W przeciwieństwie od swojej pierwszowymiarowej odpowiedniczki, jest w pełni świadoma swoich mocy i wie jak je wykorzystać. Mieszka z matką, jednak ma też dobry kontakt z ojcem i bratem. Z charakteru nie różni się wiele od swojej odpowieczniczki, jednak emanuje od niej większa pewność siebie. Wiele je też różni, między innymi fakt, że ta trzeciowymiarowa nigdy nie darzyła Fineasza ciepłymi uczuciami. Od samego początku podobał jej się wyłącznie Brandon.

Wymiar Nyo

Jako, iż ten wymiar charakteryzuje się "odwrotnościa płci", jej odpowiednikiem jest Herman Vitaris. Z charakteru wiele nie różni się od niej, podobnie jak ona jest raczej przyjazny, zdążył zaadaptować się na nowej planecie i kontroluje swoje moce. Swoje długie (również do ziemi) włosy splątuje w kok.

Trylogia drugowymiarowa

Hermiona.

Hermiona w drugowymiarowej trylogii by Sara124

Ta wersja Hermiony powstała podczas wspólnego pisania z Sarą124. Pełni rolę antagonistki drugoplanowej, wraz z Stephanie włada nad światem, jednak żyje w jej cieniu. Chociaż czasem zdaje sobie z tego sprawę, nie protestuje. Póki jej wygodne życie nie jest zagrożone jest spokojna. Wszystko jednak zmienia się, gdy dziewczyna nieświadomie upomina się o swoje. Wywołuje to gniew u jej "przyjaciółki", co Hermiona przypłaca życiem. 

Wiele nie różni się od prawdziwej Hermiony z drugiego wymiaru, jednak wiele cech oddziela ją od tej pierwszowymiarowej. Ta Vitorówna pragnie lepszego życia, nie boi się dążyć do celu po trupach. Jest mściwa, potrafi też być okrutna. Swoje moce wykorzystuje wyłącznie do własnych celów.