FANDOM

No i pierwiastek z 9 to 3.
- James, tłumaczący matmę

James Tjinder

James Portret
Portret James'a

Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: 3Patryk3
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Baljeet Tjinder (ojciec)
Izabela Garcia-Shapiro (matka)
Rodzeństwo: brak
Dalsza rodzina: Vivian Garcia-Shapiro (babcia)
Pan Garcia-Shapiro (dziadek)
Pani Tjinder (babcia)
Przyjaciele: Xavier
Fred
Devlin Van Stomm

James
James w swoim zwykłym stroju

Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: 3Patryk3
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Baljeet Tjinder (ojciec)
Izabela Garcia-Shapiro (matka)
Rodzeństwo: brak
Pan Garcia-Shapiro (dziadek)
Pani Tjinder (babcia)

James jest synem Baljeet'a i Izabeli. Nie posiada w ogóle rodzeństwa.

Wygląd

James jest średniego wzrostu. Ma jasnobrązowe i krótkie włosy. Jego twarz jest okrągła, a na niej znajdują się małe brązowe oczy. Nos ma mały, trochę podłużny, a na nim nosi kwadratowe okulary. Na sobie nosi niebieską bluzę zapinaną na zamek i długie spodnie o odcieniu szarości. 

Charakter

Uwielbiam naukę!
- James, mówiący o lubieniu nauki

Cechuje go zamiłowanie do książek i wiedzy. Więcej na ten temat pisze poniżej. Odważny jest, ponieważ potrafił postawić się Devlinowi. James jest mądrym i inteligentnym chłopcem.

Relacje

Izabela Garcia-Shapiro

Z matką nie ma dobrych relacji. Często się ze sobą kłócą. James czasem myśli, że mama go nie kocha, ale to jednak nieprawda.

Baljeet Tjinder

Z ojcem ma bardzo dobre relacje. Świetnie się ze sobą dogadują. Ojciec go bardzo kocha, tak samo jak syn jego. Gdy James ma problemy to on zawsze stara się mu pomóc.

Devlin Van Stomm

Na początku Devlin myślał, że zostanie jego kolejną ofiarą, lecz James mu się postawił. Zostali najlepszymi przyjaciółmi i pomagają sobie nawzajem.

Xavier i Fred

Są przyjaciółmi. Lubią ze sobą spędzać czas. Gdy jest jakiś problem to próbują razem go rozwiązać.

Amanda

Zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Bardzo się nią interesuje. Amandzie natomiast James się nie podoba, ale go lubi.

Miłość do książek i wiedzy

I właśnie wtedy nauczyłem się czytać.
- James, opowiadający swoją historię ze czytaniem

Odkąd się urodził wielce wielbi swoją zdobytą wiedzę. W wieku 4 lat nauczył się czytać. Na początku czytał czytanki. Po dwóch latach zaczął czytać grubsze i długie, jak diabli książki. W wieku 8 lat napisał własną książkę, która posiada ponad 1000 stron opowiadająca o losach małego chłopca z krainy Jeet. Opublikował ją na swoim blogu: james_tjinder.blogspot.com. Jak na swój 15-letni wiek wiedzę ma ponad przeciętną, czyli to co powinien wiedzieć + rzeczy, o których wie, a wcześniej nie wiedział. W przyszłości planuje być nauczycielem i zamierza podzielić się z uczniami swoją wiedzą, którą ubóstwia. Chce również zachęcić ich do czytania książek, które kocha ponad życie.

Zainteresowania i fobie

James interesuje się książkami, które wielbi. Od dzieciństwa czyta je wciąż i wciąż. Nigdy nie przestanie ich czytać. W przyszłości, jak będzie nauczycielem chce zachęcić swoich uczniów do czytania. Książkami się interesuje owszem, ale nie tylko. Nauka też zalicza się do jego zainteresowań. Uwielbia ją. Uczy się codziennie, żeby mieć wielką wiedzę. To dlatego ma w szkole same szóstki. Oprócz nauki i książek zainteresowany jest jeszcze córką Fretki - Amandą. Odkąd ją zobaczył zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Nastolatek uwielbia naukę i książki, ale nie czyta ich 24h na dobę. Gdy ma wolny czas to chętnie poogląda telewizor. Wtedy najchętniej oglądałby "Miraculum", bardzo się tym serialem zainteresował.

Chłopak, oprócz różnych zainteresowań ma również fobie. Najbardziej ze wszystkiego boi się oceny 1. Ta ocena powoduje u jego strach, zaczyna wariować, nie wie co ma ze sobą zrobić. Zaczyna dramatyzować: czy ją poprawi czy nie, czy przejdzie do następnej klasy itp. Drugą jego fobią jest choroba. Boi się chorować, ponieważ wtedy nie pójdzie do szkoły i się niczego nie nauczy albo nie zda jakiegoś testu. I trzeci strach, którego tak strasznie się nie boi, ale jednak się boi to motyle. Nie cierpi motyli. Uważa, że mogą go zainfekować i stanie się złoczyńcą.

Inne informacje

  • Ma 6 palców na jednej stopie.
  • Zakochany jest w Amandzie.
  • Zafarbował włosy na jasny brąz.
  • W przeciwieństwie do ojca - lubi wf. 
  • Lubi oglądać anime.