FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Jayden Van Stomm

JVS(DP)
Jayden stworzony przez Sebolęęę w The Sims 4
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Poznajcie nasze dzieci
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: amerykańsko-francuskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Buford Van Stomm (ojciec)
Brigitte Van Stomm (matka)
Rodzeństwo: Andrew Van Stomm (brat)
Przyjaciele: Brandon Flynn (najlepszy przyjaciel)

Jayden Van Stomm (czyt. Dżajden Wan Sztom) - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Jayden od zawsze był bardzo otyłą osobą. Ma nie za krótkie blond włosy i jasnoniebieskie oczy. Skóra Van Stomma jest jasna, a jego nos - chudy. Podobnie jak ręce i nogi, szyję ma grubą. Zazwyczaj zakłada na siebie jednokolorowe koszulki oraz dresy. Większość jego koszulek i spodni starczy na dwa miesiące - po tym czasie staje się bardzo ciasna. Na nogach nosi wygodne jasnoniebieskie buty. W zimę nie zakłada żadnych bluz ani kurtek, gdyż ma wystarczająco ciepła w sobie. Śpi w samych majtkach. W swojej szafie nie ma żadnych ubrań sportowych, ponieważ nie uprawia żadnej aktywności fizycznej. Wyjątkiem są lekcje wf-u, do których ubiera się w białą koszulkę i granatowe spodenki. Na wyjątkowe okazje wyciąga swój olbrzymi czarny garnitur.

Osobowość

Usposobienie

Jayden jest osobą bardzo przyjacielską i uprzejmą. Do problemów podchodzi spokojnie, a zanim zacznie działać, długo się namyśla. To życiowy optymista, którego charakteryzuje duży dystans do siebie. Często żartuje z siebie, a zwłaszcza ze swojego wyglądu. Nie jest samotnikiem, lubi przebywać w towarzystwie innych osób. Jego największą wadą jest lenistwo - potrafi całe dnie spędzać w łóżku, wstając z niego tylko po to, żeby iść do toalety lub lodówki. Ciężko go przekonać do wyjścia z domu. Oprócz tego, Jayden uwielbia jeść, w czym nie ma żadnych umiarów ani limitów. Nawet kiedy wyciągnie się go do kina, będzie musiał zatrzymać się w każdej knajpie po drodze. Jest skłonny do lekceważenia poważnych spraw i problemów. Nie przepada za zmianami. Ma dystans do świata, nie przejmuje się opiniami innych.

Zainteresowania i umiejętności

Jayden jest wielkim fanem seriali i filmów, przede wszystkim fantastyczno-naukowych oraz fantasy. Do jego ulubionych produkcji należą "Gwiezdne G-Wojny" oraz "Władca G-Pierścieni". Chętnie ogląda też "G-Ranczo", a wraz z Brandonem czasami zerkają na seriale paradokumentalne (takie jak "Sędzia Anna Maria Davenport") i naśmiewają się z przedstawianych w nich wydarzeń i bohaterów. Oprócz tego, Jayden gra w gry komputerowe. Jest też fanem G-Donalda i G-BurgerKinga, zna całą historię obu fast food'ów oraz wszystkie serwowane w nich potrawy. Nastolatek potrafi jeść bez końca, a jego brzuch "nie ma dna".

Marzenia

Większość otyłych osób marzy o chudej sylwetce - z Jayden'em sprawa wygląda inaczej. Nastolatek jest życiowym optymistą i nie widzi nic złego w swoim wyglądzie. Choć wie, jakie szkody może mu on przynieść, nie przejmuje się nim. Wszystkie życiowe trudności pokonuje z uśmiechem na twarzy.

Relacje

Otoczenie

Ludzie, którzy spotykają Jayden'a na ulicy, reaguje w sposób: "Jeju, jak można się doprowadzić do takiego stanu?". Rówieśnicy kolegujący się z nastolatkiem odnoszą się do niego przyjaźnie oraz często z niego żartują, na co Jayden nie obraża się, a śmieje się razem z nimi.

Brandon Flynn

Brandon i Jayden to najlepsi przyjaciele. Zostali zapoznani przez rodziców, kiedy byli małymi dziećmi. Uwielbiali się wspólnie bawić. Zawsze wspierali się w swoich planach. Nigdzie nie ruszali się osobno. Ich ulubionymi zajęciami było oglądanie filmów i jedzenie. W szkole byli najciężsi (nie licząc dyrektorki) - Jayden był otyły, a Brandon miał ogromne mięśnie. Van Stomm często zazdrościł swojemu przyjacielowi niektórych rzeczy, takich jak wygląd i przyjaciele. Ich przyjaźń nigdy nie została choćby przerwana. Chłopcy nigdy się nie kłócili.

Wystąpienia

Szkoła z internatem

Sezon 3

Historia

Jayden urodził się w 2023r. jako syn Buforda i Brigitte Van Stommów. Już od dziecka był przekarmiany przez rodziców. Rodzice nie widzieli w tym nic złego do czasu, kiedy chłopakowi trudność sprawiały czynności takie jak wchodzenie po schodach. Jednak wtedy było za późno, a nienawidzącego jakiejkolwiek aktywności fizycznej synowi trudno było przekonać czy nakazać zmianę trybu życia.

Inne informacje