FANDOM

Jestem pełna sprzeczności, nie? No cóż, życie.
- Jeanne.

Jeanne Cressey

JeanneCressey
by Sara124
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Niepowstrzymani/Derp na Biedroblogu (by funnyFranky)
Pseudonim: La Dame Président
ZawodowaShiperka
Wiek: 18 lat
Pochodzenie: francuskie
Miasto rodzinne: Paryż
Data urodzenia: 30.12
Przyjaciele: Paulina Soler
Francesca Bonnetty
Patrick Foix
JeanneCresseyKorra
by Sara124

Jeanne Cressey - miraculousona EkawekiDxC. Młoda, osiemnastoletnia dziewczyna zamieszkująca Paryż. Uczęszcza do trzeciej klasy technikum hotelarskiego, co jest jej największym nieszczęściem. Dziewczyna często skarży się na swój los, jednocześnie dając jasno do zrozumienia, że wie, jak to zmienić, jednak brak jej możliwości i wsparcia. Mimo to, zazwyczaj zachowuje pogodę ducha i optymizm. Ciężko jej utożsamić się z realiami w których przyszło jej żyć, a więc serce oddała internetowi, a konkretnie grupie przyjaciół, których tam poznała. W sieci znana jest pod pseudonimem ZawodowaShiperka.

Nie chodzi o to, że jej nie lubię. Ja jej szczerze nienawidzę. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby przejechała ją jakaś ciężarówka, czy coś.
- Jeanne.

Wygląd

Jeanne jest średniego wzrostu dziewczyną o ciemno-brązowych włosach, które sięgają jej ponad ramiona. Ma jasną karnację i brązowe oczy. Stara się regulować brwi, jednak gdy je zaniedba przez pewien okres czasu, robią się gęste. Lubi podkreślać rzęsy tuszem.

JeanneCressey

by Sara124

Ubiera się najczęściej w biały podkoszulek z nieistotnym wzorem (zazwyczaj jest to napis po angielsku, którego nie rozumie), jednak przykrywa go swoją ukochaną, czerwoną koszulą w czarną kratę. Do tego zakłada błękitne jeansy i czarne adidasy. Ma dość zgrabną figurę, jednak spora część jej znajomych uważa, że dziewczyna jest stanowczo zbyt chuda. Jeanne ma wadę postawy, często stoli krzywo, jednak nie garbi się. Również i prosty chud sprawia jej lekki problem, gdyż sama czuje, że idzie nieco koślawo, chwiejnie i nie potrafi utrzymać 100%owej równowagi.

Gdy zawładnęła nią akuma, jej styl diamentalnie się zmienił. Przybrała bardziej eleganckiego wyglądu. Ubrana była w damski garniutur, który składał się z fioletowego żakietu i spódnicy sięgającej kolan, będącej tego samego koloru. Na twarzy miała jednak purpurową maskę, która przysłaniała jej twarz od czoła, do nosa. 

Osobowość

W sumie to mam wrażenie, że to będzie całkiem dobry dzień.
- Jeanne.

Jeanne z natury jest radosna i pełna życia. Lubi mówić i rozmawiać, ale najbardziej kocha mieć rację. Wydaje się być pewna swojego zdania, uparcie przy nim trwając, nawet gdy to jest bez sensu. Dziewczyna czuje się najlepiej, gdy otoczona jest przez bliskich jej ludzi. Podczas gdy przy przyjaciołach jest rozgadana, tak przy obcych staje się swoim przeciwieństwem. Boi się wydać z siebie jakikolwiek dźwięk, czy chociażby się poruszyć. Cressey jest mocno nieśmiała, jednak wyjątkowo łatwo przywiązuje się do ludzi.

Ma swoje wizje, do których jest mocno przywiązana. Wielu uważa, że Jeanne nie należy do tego świata, jednak ona sama jest przekonana, że to właśnie inni myślą źle. Dziewczyna często odlatuje gdzieś myślami, ma problem ze skupieniem się. Żyje marzeniami, dlatego ciężko jej odnaleźć się w szkole. Mimo to, zazwyczaj można zobaczyć ją w dobrym humorze. Często się śmieje, śmieszy ją prawie wszystko. Swoim optymizmem zaraża innych, dlatego właśnie istnieją ludzie, którzy mimo wszystko chcą się z nią zadawać.

Jeanne często daje się ponieść emocjom. Gdy jest szczęśliwa, staje się nadto dziecinna, wyznaje miłość całemu światu, nie przejmuje się drobnymi potknięciami, a w jej głowie rodzi się wiele pomysłów. Nie można jej odmówić kreatywności, czy pomysłowości. Pod wpływem pozytywnych uczuć potrafi wpaść na tak dziwny pomysł, który nie zrodziłby się w głowie największego wariata. Ludzie lubią ją wtedy słuchać, chociażby po to, by poprawić sobie humor. Wszystko jednak zmienia się, gdy sytuacja się odwraca. 

Ukrywanie smutku idzie jej dość ciężko. Często płacze, jednak wcale nie uważa tego za słabość. Jak sama twierdzi, płacz jest zdrowy dla oczu, a i dzięki niemu można coś ugrać. Nie oznacza to jednak, że płacze na zawołanie. Chciałaby, ale nie umie wymusić łez. Gdy jednak już zacznie płakać, potrafi ciągnąć to cały dzień, a powodem smutku przygnębiać się jeszcze dnia następnego. Najczęściej winę ponosi matematyka, czy język niemiecki, jednak równie często reaguje tak na fakt, że jej wrogowie jeszcze nie umarli i czasem się do niej odzywają.

Jak sama przyznaje, potrafi nienawidzić bardziej, niż kochać. Jest wyjątkowo pamiętliwa i zawistna. Bez problemu rzuca życzenia śmierci, potrafi je wypowiadać cały dzień. Nie umie wybaczyć, czego najlepszym przykładem są jej relacje z Alex Esclandre. Z taką samą łatwością popada w szczęście, jak i w wściekłość. Łatwo się stresuje. Jest dość bojaźliwa, zwłaszcza, gdy otaczają ją wrogo nastawieni ludzie. Ma również skłonności do popadania w skrajności. Zbyt często bierze do siebie najmniej ważne uwagi, a poważniejsze oszczerstwa zapamiętuje do końca życia.

Nie posiada problmów z zaufaniem. Ma zbyt długi język, przez co mówi o wiele za dużo, niż powinna. Jest dość niezdarna i dziecinna, przez co wielu uważa ją za derpa. Rzadko myśli logicznie, zazwyczaj to emocje nią kierują.

Potrafi współczuć. Przekłada się na to właśnie jej wraźliwość. Potrafi spojrzeć na drugiego człowieka z litością i empatią, jednak na tym się kończy. Nie potrafi pomóc w sposób faktycznie przydatny, gdyż najwyczajniej w świecie jest na to zbyt leniwa. Ta cecha niekorzystnie wpływa też na jej ambicje. Dziewczyna dawno odpuściła sobie bycie najlepszą w szkole. Zamiast tego, żyje na tak zwanej "olewce", przechodząc do następnej klasy na dwójkach.

Co z nich za bohaterowie? Wszyscy ich czczą niczym bogów, a prawda jest taka, że jednostki takie jak my mają gdzieś. Zainteresowali się kiedyś naszymi problemami? Nie. Wystarczyłoby nam pomóc, a już miasto byłoby lepsze! Wiesz kto się nami na prawdę zainteresował? Władca Ciem. Gdy byłam Panią Prezes nie czułam się jak idiotka, która wszyscy lekceważą, lub wyśmiewają na przedmiotach zawodowych. Byłam ważna i w końcu musieli się ze mną liczyć. Jeżeli Władca Ciem chciałby jeszcze raz nawiązać ze mną współpracę, nawet bym się nie zastanawiała.
- Jeanne o swoim podejściu do bohaterów Paryża.

Pani prezes

I wtedy rozkażę, by twoją mogiłę obrosły lilie. Będę ją odwiedzać. Jako jedyna zdająca sobie sprawę z tego, że pod tą ziemią ktoś leży. Uwierz, nie mogę się doczekać, gdy spojrzę z uśmiechem na ten widok. Twoje haniebne ciało obrośnie symbol francuskiej chwały.
- Jeanne do Alex

PaniPrezes

by Sara124

...

Relacje

Paulina Soler

Paulina: Nie możesz ich shipować! Oni są dla siebie jak rodzina!
Jeanne: Ale nie są spokrewnieni!
Paulina: To tak jak shipowanie mnie i ciebie!
Jeanne: No właśnie, bo my jesteśmy mentalnymi siostrami.
Paulina: Właśnie!

Jeanne: A ja bardzo chciałabym za ciebie wyjść!

 Jeanne i Paulina znają się z internetu. Wiele czasu spędzały na wspólnym pisaniu, na skutek czego bardzo się lubią. Cressey wydaje się darzyć ją szczególnymi względami, co czasem bywa dziwne. Chociaż zaznacza, że Paulina jest dla niej jak siostra, nie kryje się z chęciami ożenku. Bywa też zła, gdy Soler spędza czas na innych czatach. Szczególnie nie znosi, gdy ta wyraża zainteresowanie Aylą. Jest wtedy zazdrosna, chociaż nie ma do tego większych powodów.

Paulina bierze zapowiedzi ich ślubu za żarty. Gdy jednak powiedziała, w jej przekonaniu, żartobliwie "tak", Jeanne wzięła to na poważnie i do dziś uważa Sorelównę za swoją drugą połówkę. A ta dalej uważa to za żart, z czego dziewczyna nie zdaje sobie sprawy.

Francesca Bonnetty

Kocham cię sis!
- Najczęstsze słowa jakie Jeanne mówi Francesce.

 Podobnie jak Paulinę, Jeanne poznała Francescę w internecie. Żadna z nich nie pamięta kiedy konkretnie, jednak w pewnym momencie zaczęły mówić na siebie "sis". Cressey traktuje Bonnetty jak mentalną siostrę, jednak w przeciwieństwie do Pauliny, nie chce się z nią żenić. 

Francesca bywa czasem zaniepokojona faktem, że jej siostry wzięły ślub, jednak również nie bierze tego na poważnie. Jeanne podziwia w swojej sis przede wszystkim cięte riposty i poczucie humoru.

Patrick Foix

...

Hubert Blagueur

Hubert i Jeanne chodzą do tej samej klasy. Oboje pozostają w dość zaciętych relacjach. Dziewczyna często wyśmiewa się z jego nazwiska, które tłumaczy się na Cygan, z kolei on uważa ją za zdrajczynię Francji, ponieważ ma inne poglądy polityczne. Kłócą się każdego dnia, obdarzając się wzajemnie niezbyt pochlebnymi pseudonimami. Łączy ich jednak jedno, a mianowicie, nienawiść do Alex. Spory z nią są jedynymi przypadkami, gdy Hubert i Jeanne stają po swojej stronie. Oczywiście jedynie w myślach, nigdy się nie wtrącają, ponieważ oboje są tchórzami.

Zainteresowania

Moja ulubiona piosenka? Obecnie stary hymn Białorusi. Ale nie ten nowy! Jeszcze nie jestem komunistką, chociaż muszę przyznać, że hymn ZSRR ma w sobie to coś.
- Jeanne.

Jeanne znana jest z tego, że interesuje się sprawami, które dla większości jej rówieśników nie mają
PaniPrezes

by Sara124

większego wrażenia. Dziewczyna bowiem uwielbia zaczytywać się w sprawy państw wschodniej Europy, a szczególnie Ukrainy i Białorusi. Interesuje ją wszystko, co z nimi związane. Historię, kulturę, relacje z innymi państwami, a nawet politykę. Interesuje się również Koreą Północną. Fascynuje ją przede wszystkim fakt, że pobudza w niej dreszcze i strach, który jednak chce czuć. Sama nie potrafi tego logicznie wyjaśnić, jednak uważa to za całkiem normalne. 

Wystąpienia

Inne informacje

  • Często trzęsą jej się dłonie. Nawet gdy nie jest pod wpływem stresu, ani pod rzadnymi innymi, negatywnymi emocjami. Sama często tego nie zauważa.
  • Od zawsze chciała mówić po Białorusku i Ukraińsku, jednak nie posiada dobrej pamięci do języków.
  • Uważa, że tłuste włosy oznaczają skrajną biedę, ubóstwo i niechlujstwo. 
  • Nie często się zakochuje, jednak jeżeli jej się zdarzy, trwa to maksymalnie tydzień.
  • Jest uzależniona od muzyki.
  • Kocha spagetti.
  • Jest agnostyczką.
  • Cierpi na hotelofobię - strach przed hotelami.
  • Uwielboa patrzeć na mapy. 
  • Zna wszystkie europejskie flagi.
  • Głodnieje średnio co 2 godziny.
  • Uważa, że każde media kłamią, ale z czegoś brać informacje trzeba.
  • Niektórzy uważają, że ma coś nie tak z głową - jedni twierdzą, że ma nerwicę, inni, że depresję, a jeszcze inni, że nie ma dla niej ratunku przed psychiatrykiem. Sama Jeanne uważa, że jest po prostu wyjątkowa.
  • Uwielbia serię książek "Królowie Przeklęci". 
  • Jej nazwisko zostało zaczerpnięte z postaci historycznej, francuskiej szlachcianki - Marri De Cressey.
  • W serialach zawsze oddaje serce psychopatom.
  • Wierzy, że kosmici istnieją.
  • Uważa się za prawicowca, jednak siłą woli, ma w sobie nieco lewicowych poglądów. Są one jednak znaczną mniejszością.