FANDOM

Bitwa Ten bohater wygrał siedemdziesiątą bitwę na bohaterów!

Julian

Julian
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Królowa Albanii
Wiek: 20 lat
Przyjaciele: Wielki Mistrz Krzyżacki Sebastian
Królewna Joanna
Julian - od swojego debiutu, pierwszoplanowy bohater serii "Nasze królestwo". Były niewolnik piratów, obecnie dążący do spełnienia swojego jedynego postanowienia, jakim jest śmierć Rebeci i innych jej pobratymców.

Historia

Wygląd

Julian to średniego wzrostu chłopak o brązowych oczach, którego cechą charakterystyczną są krótkie, rude włosy i masa piegów, których pełno jest na całym jego ciele. Rzucają się one w oczy dzięki jego jasnej cerze, co jest dziwne jak na fakt, że większość swojego życia przeżył na statku, często narażając się na promienie słoneczne. Innym jego rozpoznawalnym elementem jest blizna pod okiem. 

Na statku nie przywiązywał większej uwagi do stroju. Najczęściej można go było zobaczyć w luźnej, białej koszuli na długi rękaw i ciemno-niebieskie, odbdarte od dołu spodnie sięgające kolan. Podczas pobytu na Naszej Klasie, otrzymał od wodza nowe ubranie, które samym krojem niezbyt różniło się od poprzedniego. Nie było już jednak wykonane ze słabego materiału, a ze skóry zwierzęcej. 

Osobowość

Mimo wielu przeciwności losu, jest optymistą, co wielu dziwi, a wręcz szokuje. By się nie załamać, stara się szukać jasnych stron sytuacji, a gdy takowych nie znajduje, to robi wszystko, by do takowych doprowadzić. Jest wytrwały w swoich planach, nawet jeżeli ich realizacja przeciąga się latami. 

Z natury jest spokojny i cierpliwy, jednak jeżeli mu się podpadnie, najprawdopodobniej nie wybaczy nigdy. Jako, że dorastał wśród ludzi, których wręcz nienawidził, stał się wyjątkowo towarzyski wobec obcych osób. Nie ma problemów z zawieraniem nowych znajomości. Jest przy tym szczery, mówi co myśli, choć stara się zważać na uczucia osób, które lubi. 

Jak już zostało to wspomniane, jest pamiętliwy i uparty. Umie się kontrolować, jednak gdy już dopnie celu, mogąc się zemścić, daje upóst wszelkim emocjom, które w nim drzemały. Zdarza mu się wykazywać sadystyczne odruchy. Nie tylko nie zważa na uczucia swoich wrogów, ale wręcz cieszy go ich ból psychiczny, czy fizyczny.

Nie lubi mówić o sobie. Zazwyczaj, gdy rozmowa schodzi na jego osobe, stara się uciąć, lub zmienić temat. Nie oznacza to, że jest nieśmiały. Zwyczajnie nie uważa swojej historii za dobrą do opowiadania. 

Rodzina

Relacje

Królewna Joanna

Wiesz co mi powiedziała? Że zaprzyjaźniliśmy się, bo swój do swego ciągnie. Chyba nawet ona nie spodziewała się, jak słuszne okaże się to zdanie. - mówiąc to, uśmiechnęła się triumfalnie. - Mój partnerze w zbrodni.
- Joanna do Juliana w A statek spłonie

Poznali się na statku pirackim, gdzie oboje znajdowali się w niewoli. Ona była w takiej sytuacji pierwszy raz, podczas gdy on żył w ten sposób od najmłodszych lat. To właśnie nienawiść do piratów ich połączyła sprawiając, że stali się partnerami w zbrodni. Ich pierwszą wspólną akcją było podpalenie statku i ucieczka.
Choć wychowywali się w zupełnie innych środowiskach, pod wieloma względami są do siebie podobni. Oboje są bezwzględni, nerwowi i impulsywni. Sama Rebeca zauważyła ten fakt, choć ujęła to słowami "on jest nikim i ty jesteś nikim".

Wystąpienia

Nasze królestwo

Inne informacje

  • Początkowo miał być siostrzeńcem bosmana, który nie godzi się na życie pirata. Marzył za to o karierze muzyka.