Fanowska Fineasz i Ferb Wiki
Advertisement
Fanowska Fineasz i Ferb Wiki
UR-icona.png
60px-UR-icona.png Strona stworzona specjalnie na
Użytkownikową Rywalizację .
Bitwa.png
Bitwa.png Ten bohater wygrał pięćdziesiątą czwartą bitwę na bohaterów!

Wegetarianie są jakimiś cholernymi masochistami.

— Juliet krótko podsumowuje swoje zdanie o Weganach.

JEST TO POSTAĆ STWORZONA SPECJALNIE NA UŻYTKOWNIKOWĄ RYWALIZACJĘ.

Theme: Tata Young - I don't wanna be like Cinderella

Juliet Van Stomm jest pierworodną córką Buforda Van Stomm'a i Ginger Hirano. Ma dwójkę rodzeństwa, siostrę i brata - Felicię i Lacey'a. Była wychowywana głównie przez matkę, w duchu dobrego wychowania i kultury. Zasady savoir-vivre miała wpajane od najmłodszych lat, zawsze skrzętnie się ich trzymała. Uwielbia smak mięsa, zwłaszcza drobiu i cielęciny. Panicznie boi się warzyw, są jednak drobne wyjątki, takie tak na przykład ziemniaki. Ma na twarzy i ciele mnóstwo blizn, zwykle ukrywa je jednak pod małą warstwą kremu maskującego. Jej ulubionym kolorem jest ciemny granat. Uwielbia, a nawet kocha zespoły "Set It Off", "Hollywood Undead", "My Chemical Romance", mimo tego, że jej matka zabroniła jej słuchania go. Ginger wychowywała Juliet w miłości do elegancji oraz kobiecości. Juliet zawsze podchodziło do tego z wielkim dystansem nie chcąc się ograniczać, ale dla świętego spokoju ubierała to, co przygotowywała jej mama. Nigdy w życiu nie przyzna się do tego przed sobą, a tym bardziej głośno, ale podoba jej się jej rywal - Ash Tjinder. W tajemnicy przed rodzicami gra w zespole rock'owym, póki co garażowym, o nazwie "Volume Crush" (Juliet nie podoba się ta nazwa, ale póki co nie narzeka). Jest w tym zespole gitarzystką.

Wygląd

Ja tam uważam, że jest bardzo ładna, a zwłaszcza jej włosy. Gryzą się z jej eleganckim wyglądem, ale efekt jest boski. Nie cierpi makijażu, a szkoda - w tym, który zwykle nosi jest jej ślicznie. Lubi swoje ciało i to, jaka jest... Bardzo ją za to podziwiam!

— Opis Juliet w wykonaniu jej koleżanki z klasy

Juliet jest dziewczyną opisywaną przez innych najwyżej jako "ładną". Jej skóra ma charakterystyczny azjatycki odcień, odziedziczony po matce. Jest nieco pulchna. Na jej ciele jest mnóstwo blizn, z czego wszystkie zrobił jej Ash, jej największy wróg i przyjaciel. Ukrywa je pod mała warstwą kremu maskującego. Ma zawsze zadbaną skórę oraz paznokcie, inaczej mama nie wypuściłaby jej z domu. Nienawidzi noszenia makijażu, ale Ginger zmusza ją do tego, ponieważ "damie wypada pokazywać się z jak najlepszej strony". Dziewczyna jednak ogranicza go, jak może. Ma małe i wąskie usta, które maluje malinową pomadką. Ma również stosunkowo duże oczy, pokreślone czarną kredką do oczu. Mają ciemny kolor, niemal czarny. Ma też średnej wielkości nos, lekko zadarty w górę. Jej największym problemem są jej włosy - ciemnobrązowe, mocno kręcone i wiecznie w nieładzie. Ona i Ginger próbowały wszystkiego, by "uspokoić" jej fryzurę, ale nic nie pomagało. Ostatecznie Juliet zostawiła ją taką, jaka jest, czesząc ją w coś na wzór koka. Rozpuszczone sięgają jej do ramion, a gdyby były proste mogłyby spokojnie sięgać jej piersi. Same piersi są średniej wielkości, nosi miseczkę C. 

Ponieważ dziewczyna była wychowywana przez matkę w miłości do elegancji i kobiecości, tak musiała się ubierać - elegancko i kobieco. Nie lubiła tego, ale to robiła, dla świętego spokoju. Najczęściej ubiera jednak beżową bluzkę na ramiączkach z bardzo delikatnego i miękkiego w dotyku materiału. Na nią zakłada damską marynarkę w granatowym kolorze. Rzadko ją zapina. Ma na sobie również czarną spódnicę do połowy ud, a pod nią brązowe rajtuzy. Na stopach nosi czarne buty na obcasach. Bardzo często na jej szyi można zobaczyć złoty łańcuszek z sercem przebitym strzałą, również złoty. Nosi również ze sobą czarną kopertówkę, do której doszyła srebrny łańcuszek, by mogła ją swobodnie wieszać na ramionach. 

Zawsze, gdy jest razem ze swoim zespołem drastyczynie zmienia jej się ubiór. Wtedy ma kompletnie gdzieś zasady swojej mamy oraz warunki, w jakich została wychowana. Liczy się tylko ona i jej gitara. Jej włosy wtedy zawsze są rozpuszczone, w jeszcze większym nieładzie, niż zwykle. Jej koledzy z zespołu nazywają je "afrem", ponieważ faktycznie wyglądają podobnie. Nie ma w ogóle makijażu, tylko czasem podkreśli oczy kredką. Na szyi nosi coś na wzór obroży ze srebnym zapięciem, do którego przypięta jest mała gitara, również srebrna. Zakłada ciemnozielony top z wytarganymi rękawami, co uczyniło go bezrękawnikiem. Jest cały wymazany różnymi napisami w stylu "sen jest dla słabych" lub "rób co musisz". Na niego ubiera skórzaną kurtkę. Nosi również skórzaną spódniczkę, siegającą jej do połowy ud. Do bielizny ma przypięte pończochy, wyglądające jak siatka. Zakłada również glany do kolan, sznurowane. Całość dopełnia czarnymi rękawiczkami bez palców. 

Charakter

Juliet jest osobą dość buntowniczą, mimo że tego po niej nie widać. Przyjemność czerpie z patrzenia na cierpienie i płacz innych, jednak zawsze patrząc na to i śmiejąc się z tego, Juliet czuje wyrzuty sumienia. Po części robi to przez to, że nie potrafi zaakceptować siebie - wszyscy myślą, że uwielbia swoje ciało, jednak w rzeczywistości go nienawidzi. Nienawidzi też tego, że tylko udaje nieustraszoną i odważną, podczas gdy tak naprawdę jest wrażliwa i łatwo ją urazić. Jedyną osobą, która wie o jej prawdziwym charakterze jest Ash. Juliet jest bardzo kreatywna, co można łatwo zobaczyć po jej obrazach. Bardzo łatwo można na nią wpłynąć za pomocą muzyki, którą dziewczyna uwielbia. Bardzo często ma wahania nastrojów, łatwo popada zarówno w gniew, jak i przygnębienie. Można nazwać ją okrutną - rani ludzi zarówno psychicznie, jak i fizycznie dla zaspokojenia swoich kompleksów. Są jednak osoby, przy których potrafi być potulna jak baranek. Na przykład Ash - głównie dlatego, że poniekąd się go boi. Nie ma również szacunku dla innych, zwłaszcza do swojej matki. Robi większość rzeczy dla niej "na odwal się" dla świętego spokoju, ale nie raz rzuciła jej porządną pyskówą. Uwielbia gnębić innych ludzi, zwłaszcza Freda Johnsona - zbyt bardzo przypomina jej o sobie samej. Wiele osób uważa, że ma stany depresyjne przez to, że ma dużą skłonność do popadania w przygnębienie, które utrzymuje się zazwyczaj około tygodnia. Bardzo często dramatyzuje i robi przysłowiowe igły z widły. Gdy sobie coś ubzdura, ciężko ją potem odciągnąć od danego pomysłu czy przekonania.

Relacje

Ginger Hirano

Juliet ma serdecznie dość tego, że Ginger dyktuje jej co ma robić oraz ustala całe jej życie według swoich upodobań. Nie podoba jej się zachowanie matki, dlatego unika kontraktów z nią jak tyle może. Niestety, ponieważ mieszkają pod jednym dachem i Juliet jest niepełnoletnia, niewiele to daje. Nie raz rzuciła mamie porządną pyskówą, a jak ma coś dla niej zrobić, robi to bez jakiegokolwiek wkładu, tylko dla świętego spokoju. Za to Ginger jest wobec swojej córki nadopiekuńcza i nazbyt ostrożna. Uważa, że dopóki jej córka nie ukończy 21 lat, jest tym samym małym dzieckiem, jakie urodziła piętnaście lat temu. Dlatego każe ubierać się jej zawsze ciepło, a gdy założy bluzkę z dekoltem, nawet małym, czepia się "zbytniego eksponowania swojego ciała". Stara się dbać o córkę, jednak na swój własny, frustrujący dla jej dziecka, sposób.

Buford Van Stomm

Buford nigdy nie interesował się córką, ich kontakty ograniczały się jedynie do typowych zdań typu "podasz sól?" lub "łazienka wolna". Zawsze jednak gdy mieli okazję porozmawiać, ten powtarzał jej, by goniła marzenia i nie patrzyła w tył. Juliet nigdy nie rozumiała sensu tych słów, nawet się nad nimi głębiej nie zastanawiała. To właśnie tata zaszczepił w niej tą buntowniczość i chęć wyrwania się spod skrzydeł matki.

Ash Tjinder

Ash Tjinder. To imię wprawia mnie o przerażenie, ale i podniecenie za jednym zamachem.

— Juliet o Ash'u.

Przy pierwszym spotkaniu, gdy tylko Juliet dowiedziała się o tym, że ma do czynienia z synem przeszłego rywala swojego ojca, była bardziej niż pewna tego, że historia się powtórzy. I jakże była zdziwiona, gdy po próbach zagadania do chłopaka w nie do końca miły sposób, on wyciągnął z kieszeni składany nóż i przystawił do policzka, mówiąc, że ma go nie lekceważyć. Juliet była bardziej niż zaskoczona, jednak w głębi duszy poczuła do Asha natychmiastową sympatię. Oczywiście, próbowała wszystkiego, by chłopaka sobie podporządkować, jednak zazwyczaj kończyło się to dodatkową blizną - wszystkie, które ma na ciele zrobił jej Ash. Z czasem jednak młody Tjinder zaczął widzieć, że on i najstarsza latorośl Van Stomm mają wiele wspólnego. Zaczął patrzeć na nią w zupełnie inny sposób. Przedtem uznawał ją tylko i wyłącznie za rywalkę, kogoś, kto tylko próbuje grać twardego, podczas gdy w rzeczywistości jest w stanie łatwo sie ugiąć. Tjinder złapał ją podczas wyjście ze szkoły i zaciągnął w jakiś ślepy zaułek. Zaproponował "zawieszenie broni i stworzenie sojuszu", oczywiście na swój sposób. Ku jego zaskoczeniu, Juliet uległa niemal od razu. W czasie pokoju odnaleźli wiele wspólnych tematów i zainteresowań. Zaprzyjaźnili się tak szybko, jak się znienawidzili. Juliet jednak w sekrecie przed całym światem jest zauroczona w chłopaku - imponuje jej jego postawa, a wygląd tylko zachęca bardziej. Dziewczyna jednak nie przyzna się co do tego nawet przed sobą.

Fred Johnson

Juliet pamięta dzień, w ktorym spotkała Freda doskonale - czuła się wtedy, jakby patrzyła na siebie. Milcząca i zagubiona duszyczka, którą każdy ciągnie za rękę, a ona daje sobą pomiatać. Właśnie to było dla dziewczyny motorem napędowym do nękania chłopaka. Ubzdurała sobie, że za każdym, gdy bije chłopaka lub pomiata nim, walczy ze samą sobą. Bo tak widziała Freda - jako słabszą część jej duszy w innym ciele, uosobienie jej słabości i kompleksów. Jednym słowem widziała go jako coś, czego musi się pozbyć. Od tej pory truje chłopakowi życie, jak tylko jest w stanie. Wie, że to niewłaściwie, ale coś pcha ją ku temu dalej. A ona tego słucha. Sam Fred panicznie boi się Juliet. Widzi ją jako oprawcę, kata i dręczyciela, boi się nawet na nią spojrzeć. Wzdryga się na sam dźwięk jej głosu, a gdy zwraca się bezpośrednio do niego, dostaje ataku wewnętrznej paniki.

Zainteresowania

Muzyka

Muzyka jest największością miłością Juliet oraz kierunkiem, jaki zamiarza obrać w życiu. Jej ulubionym gatunkiem jest szeroko rozumiany rock, jednak słucha głównie tego, co wpadnie jej w ucho. A najczęściej jest to właśnie rock. Z początku muzykę lubiła tylko słuchać, potem jednak dorwała gitarę przyjaciela swojej cioci (Jeremiasza), który w tajemnicą przez Ginger uczył ją na niej grać. I tak narodziła się jej miłość. Grała wszystko, począwszy od typowo miłosnych piosenek, po heavy i power metal (pomińmy to, jak jej to wychodziło). Po jakimś czasie usłyszła o kształtowaniu się w jej okolicy nowego zepsołu, póki co garażowego. Od razu się tym zainteresowała i poszła obadać teren. Z braku innych kandydatów została przyjęta. Dopiero wtedy jej umiejętności przeżyły prawdziwy rozkwit. Z pozostałymi członkami "Volume Crush" nie dogadywała się dobrze od razu - była od nich młodsza, przez co traktowali ja jak dzieciaka i ciągle krytykowali jej umiejętności. Jednak po jakimś czasie wszystko był okej, a grupa potrafiła dobrze się zgrać i odwalić coś fajnego. 

Malarstwo

Dziewczyna uwielbia malować. Potrafi ją to skutecznie odsteresować oraz czerpie z tego dużo korzyści. Jej matka jest dumna z obrazów córki, uważa, że powinna rozwijać się dokładnie w tym kierunku. Nawet przerobiła jeden ze starych pokoi na pracownię, w której trzyma dwie sztalugi, mnóstwo płótn i całe szafki farb oraz pędzli. Jest to także pomieszczenie, w którym spędza czas nawet nie malując - po prostu tam siedzi i myśli, tak je uwielbia.  Jej obrazy widziało jednak stosunkowo mało osób, bo Juliet nie do końca chce je pokazywać. Boi się tego, że zostaną wyśmiane. Mimo wszystko nie poddaje się i cały czas tkwi w malarstwie, uwielbiając każdą linię, którą stworzy za pomocą farb.

Fobie

Warzywa

ZABIERZ ODE MNIE TE SZATAŃSKIE NASIENIE! NATYCHMIAST! Jak te wege-zjeby mogą to jeść?! To są tortury!

— Za każdym razem. Każdym.

Juliet boi się jedynie warzyw, ale dobrze to nadrabia - boi się ich panicznie, potrafi dostać ataku paniki na samo słowo "warzywo". Nazywa je "nasieniem szatana", a wszystkim wegetarian "wege-zjebami". Nie rozumie tego, jak oni mogą jeść warzywa cały czas i to z uśmiechami na ustach. Cała ta fobie wzięła się od zachowania jej matki wobec niej. Ginger zawsze zmuszała Juliet do jedzenia ich, a gdy miała zły dzień, co zdarzało się częściej niż powinno, siłą wpychała je do ust córki. Nie raz omal nie udusiła dziewczynki, bardzo często Juliet traciła przytomność od działań jej matki. Wtedy nabawiła się do nich dużego wstrętu. Paniczny lęk przyszedł jednak w momencie, gdy Ginger dość poważnie się upiła, co swoją drogą zdarzało sie rzadko. Weszła wtedy do pokoju Juliet, gdy ta spała. Brutalnie ją obudziła, za włosy wyciągając ją z łóżka i znów zaczęła wpychać dziewczynce do ust warzywa, szepcząc przy tym "grzeczne dziewczynki słuchają mamuś", "grzeczne dziewczynki jedzą warzywka", "chcesz być grzeczną dziewczynką, prawda?". Juliet po tym trafiła do szpitala, gdzie spędziła kilka dni na obserwacji. Od tego momentu panicznie boi się warzyw. 

Ciekawostki

  • Autorka cały czas ją zmieniała
  • Ma bardzo donośny głos
  • Mimo nienawiści do warzyw, uwielbia jeść owoce
  • Nie przepada za słodyczami, żywi się głównie nabiałem i owocami
Użytkownikowa rywalizacja
2013-2014
Pierwsza rywalizacja zapoczątkowana, wymyślona i poprowadzona przez Sebolęęę.
Zadanie 1
Utwórz bohaterkę.
Louis de VilliersPostać 3patryk3 | Betty DundersztycPostać Maksymilian.zieba.37 | Lili TiptonPostać NaluChan | Milly CosicPostać Złomek233 | Courtney Emilly BarlowPostać Fretki07 | Karen AndrewsPostać Martiz2000 | Charlotte SmithPostać Fanka Pepe
Zadanie 2
Wykonaj rysunek postaci z zadania pierwszego.
Louis i Heinz na baluPraca 3patryk3. Louis i Heinz na balu.png | Użytkownikowa rywalizacja BettyPraca Maksymilian.zieba.37. Użytkownikowa rywalizacja Betty.png | Lili Tipton z HeinzemPraca NaluChan. Lili Tipton z Heinzem.png | Courtney i Heinz na baluPraca Fretka07. Courtney i Heinz na balu.png | Karen i HeinzPraca Martiz2000. Karen i Heinz.jpg
Zadanie 3
Stwórz bohatera, który mógłby konkurować z postacią z zadania 1 w Bitwie na bohaterów
Jasmine de VilliersPostać 3patryk3. | Suzan Van OordPostać NaluChan. | Lindsay LongPostać Fretki07. | Olivia CharmsPostać Martiz2000.
Zadanie 4
Napisz piosenkę.
Nasze drzewoPraca 3Patryk3. | DrzewkoPraca NaluChan. | DrzewoPraca Martiz2000.
Zadanie 5
Stwórz odcinek, w którym pojawią się postacie z poprzednich zadań.
PrezentPraca 3Patryk3. | Prezent dla DundersztycaPraca NaluChan. | Nowy zegar, nieudana współpracaPraca Martiz2000.
Zadanie 6
Napisz odcinek, który przedstawi inną historię dziejącą się w tym samym czasie co ta w zadaniu 5.
Prezent (inna historia)Praca 3Patryk3. | Prezent dla Dundersztyca (Inna Historia)Praca NaluChan. | Nowy zegar, nieudana współpraca (inna historia)Praca Martiz2000.
Zadanie 7
Napisz odcinek wielkanocny, w którym wystąpi postać z zadania 3.
Wielkanocne ŚwiętaPraca 3Patryk3. | Króliczek WielkanocnyPraca NaluChan. | Malowane JajkaPraca Martiz2000.
Zadanie 8
Musisz stworzyć odcinek o podróży w drugim wymiarze raz trzecim.
Stwórz bohatera który będzie ojcem lub matką postaci z zadania 3.
Powrót do drugiego wymiaru; Wymiarowe zamieszaniePraca 3Patryk3. | Leonie Van OordPraca NaluChan.
Zadanie 9
Musisz stworzyć odcinek, który mógłby startować z odcinkiem z zadania 7 w bitwie odcinków!
brak
Zadanie 10
Zadania zwycięzców.
Romantyczna opowieśćPraca 3Patryk3. | Koniec ŚwiataPraca NaluChan.
2014-2015
Druga rywalizacja poprowadzona przez NaluChan.
Zadanie 1
Stwórz bohaterkę.
Avery CameronPraca Sebolaaa | DeDe ClarksPraca GrzywaPL. | Candace "Candy" SparklePraca Alis2002. | Sabrina CorduroyPraca 3Patryk3. | Celine ShackelfordPraca AgataTheNinja. | Jamie TaylorPraca FunnyFranky. | Kendl WilsonPraca Infernus2500. | Sophie AdventurePraca EkawekaDxC. | Jola PiwkoPraca Joasia200eAsia. | Frederika MoucheplaquePraca Maksymilian.zieba.37.
Zadanie 2
Napisz piosenkę.
Aż widzę miłość w jego oczachPraca Sebolaaa | Psycho-LovePraca GrzywaPL. | WyjdźPraca Alis2002. | Miłość czy zabójstwo?Praca 3Patryk3. | Irving!Praca AgataTheNinja. | Raz, dwa, trzy...Praca FunnyFranky. | Ach.. ta miłość!Praca Infernus2500. | Bo ja go kocham, a ją zabijęPraca EkawekaDxC. | Po co ją zabiłem?Praca Maksymilian.zieba.37.
Zadanie 3
Stwórz kuzynkę bohaterki z zadania 1.
Emily RosmellPraca Sebolaaa | Ozylia Ametyst ClarksPraca GrzywaPL. | Alice LovegoodPraca Alis2002. | Ewelina Cat-BluePraca 3Patryk3. | Ariana ShackelfordPraca AgataTheNinja. | Alma StevensonPraca FunnyFranky.| Louise WilsonPraca Infernus2500. | Amanda AdventurePraca EkawekaDxC. | Jasmine MoucheplaquePraca Maksymilian.zieba.37.
Zadanie 4
Napisz odcinek.
Kuzynka z niebiosPraca Alis2002. | Przyjazd kuzynkiPraca 3Patryk3. | Blondynka i jej wredna kuzynkaPraca AgataTheNinja. | Kuzynka z Innego WymiaruPraca FunnyFranky. | Tajemnicza kuzynkaPraca EkawekaDxC. | Przyjazd kuzynki z wielkim hukiemPraca Maksymilian.zieba.37.
Zadanie 5
Napisz opowiadanie o dzieciństwie postaci z zadania 3.
Przeszłość ArianyPraca AgataTheNinja. | PołudniePraca FunnyFranky. | Przemiana z człowieka w dziobaka, czyli dzieciństwo AmandyPraca EkawekaDxC.
Zadanie 6
Narysuj postać z zadania 3 i napisz wierszyk.
Plik:MałaSmutnaAriana.pngPraca AgataTheNinja.
MałaSmutnaAriana.png
Wierszyk:
Często marzyłam kiedy byłam mniejsza,
by szczęśliwym człowiekiem być,
lecz teraz mogę tylko o tym śnić.
Nigdy nie myślałam, że moich rodziców zabraknie.
Moja dusza nadal ich miłości łaknie,
lecz nigdy już jej nie dostanie.
Panie Boże czy to jakieś twoje celowe knowanie?
Czemu nie mogłeś zapobiec ich śmierci?
Czy to tak wiele?
Pocieszyć teraz mnie nie mogą,
nawet najlepsi przyjaciele.
Moje serce mocno krwawi.
Nie mogę się otrząsnąć.
Od dzisiaj nowe życie muszę rozpocząć.
Proszę powiedz, co ja teraz mam począć?
| Plik:Mała Alma.pngPraca FunnyFranky.
Mała Alma.png
Wierszyk:
Czar wokół was roztacza.
Jednym mrozi krew, innym serca rozpala.
Magiczna to broń, choć przyziemna sprawa.
Miłości się nie oprzesz, ona cię otacza.
| Plik:Ami.pngPraca EkawekaDxC.
Ami.png
Wierszyk:
"Stałem się panem świata  będąc niewolnikiem twoim.
Tyś panią mego cesarstwa
Ja żebrakiem ubogim.
Królowo
Powiernico
Ta jedyna
Sułtanko!"
Zadanie 7
Utwórz kolejną postać, tym razem chłopca.
Luke ThompsonPraca AgataTheNinja. | Scott ShinePraca FunnyFranky. | Jeremi RarityPraca EkawekaDxC.
Zadanie 8
Stwórz opowiadanie, które rozbawi do łez.
Bo ty jesteś zaczepista...Praca AgataTheNinja. | Niech to rzekotka drzewna!Praca FunnyFranky. | (Nie)zwykły dzień AmandyPraca EkawekaDxC.
Zadanie 9
Stwórz odcinek: smutny lub horror.
Emily - krwawa zabójczyniPraca AgataTheNinja. | Kęs smutkuPraca FunnyFranky.
Zadanie 10
Zadania zwycięzców.
W dwóch różnych wymiarachPraca AgataTheNinja. | Kajmakowy sokPraca FunnyFranky.
2015-2016
Trzecia rywalizacja poprowadzona przez funnyFranky, która zapoczątkowała nową formę UR.
Zadanie 1
Napisz odcinek pełnometrażowy.
W ostatniej chwiliPraca EkawekaDxC. | Władca czasuPraca 3Patryk3 | Co by było gdyby...Praca Sebolaaa | Same kłopotyPraca Infernus2500
Zadanie 2
Stwórz stronę bohatera, który będzie występować w większości zadań w Rywalizacji.
Murad YalabikPraca EkawekaDxC. | Stanley TwitterPraca 3Patryk3 | Aaron CreybenlyPraca Sebolaaa | Edward LeePraca Infernus2500 | Omar El-SaeidiPraca Sara124
Zadanie 3
Stwórz stronę serii i napisz jej pierwszy odcinek.
Elektryczność, Ekstrawagancki EgiptPraca EkawekaDxC. | Pokonując swoje lęki, Przerażający pająkPraca 3Patryk3 | Sto godzin, Spóźniony startPraca Sebolaaa | Sacrum, Srebrny sedesPraca Sara124
Zadanie 4
Napisz piosenkę.
Na bój!Praca EkawekaDxC. | WynalazekPraca 3Patryk3 | Nasz przekopatorPraca Sebolaaa | Wystarczy znaleźć drzwiPraca Sara124
Zadanie 5
Stwórz bohatera, który jest drugowymiarowym odpowiednikiem postaci z zadania 2.
Murad Yalabik (drugi wymiar)Praca EkawekaDxC. | Stanley Twitter (drugi wymiar)Praca 3Patryk3 | Aaron Creybenly (drugi wymiar)Praca Sebolaaa | Omar El-Saeidi (drugi wymiar)Praca Sara124
Zadanie 6
Napisz drugi odcinek swojej serii.
ApokalipsaPraca EkawekaDxC. | Tajemnicze wiryPraca 3Patryk3 | Tajemnica drugiego wymiaruPraca Sebolaaa | Zrujnowane marzeniaPraca Sara124
Zadanie 7
Stwórz dwa obrazy - logo serii i rysunek przedstawiający wymyślonych wcześniej bohaterów. Utwórz galerię obrazów.
Murad Yalabik/GaleriaPraca EkawekaDxC.200pxMurady.png | Stanley Twitter/GaleriaPraca 3Patryk3.Logo do serii.pngRazem.png | Galeria postaci Aaron Creybenly i Aaron Creybenly (drugi wymiar)Praca Sebolaaa.Sto godzin.pngAC1iAC(DW).png | Omar El-Saeidi/GaleriaPraca Sara124.Sacrum.pngOmarowie.png
Zadanie 8
Napisz ostatni odcinek swojej serii.
Ziemia ObiecanaPraca EkawekaDxC. | Na ratunek wymiarowiPraca 3Patryk3 | Bitwa o DanvillePraca Sebolaaa | Horyzont zdarzeńPraca Sara124
Zadanie 9
Napisz opowiadanie, które będzie crossoverem.
Piękna i FerbPraca EkawekaDxC. | HeinzladynPraca 3Patryk3 | Fineasz i Ferb: Star Wars IIPraca Sebolaaa
Zadanie 10
Zadania zwycięzców.
Największy sekretPraca EkawekaDxC. | Przeszłość, teraźniejszość, przyszłośćPraca Sebolaaa
2016-2017
Czwarta rywalizacja poprowadzona przez EkawekęDxC, z motywem przewodnim "drugie pokolenie".
Zadanie 1
Stwórz dwoje bohaterów.
James Tjinder, Devlin Van StommPraca 3patryk3. | Kelly Tjinder, Bruse Van StommPraca Sara124. | Camille Tjinder, Nathan Van StommPraca FunnyFranky. | Ash Tjinder, Juliet Van StommPraca Revillan.
Zadanie 2
Napisz historię pełnometrażową.
Wyznanie i śmierćPraca 3patryk3. | ZdjęciePraca Sara124. | Echo przeszłościPraca FunnyFranky. | Czy słyszałeś o białych krukach?Praca Revillan.
Zadanie 3
Ser czy krakersy?, Zemsta w kibluPraca 3patryk3. | Letni sen: Asia jest super, Złoty sedesPraca Sara124. | Drobny szczegół, Harmonia relacjiPraca FunnyFranky. | Zachowaj spokój, Trawa i kamieniePraca Revillan.
Zadanie 4
Stwórz postać, należącą do innego uniwersum niż postacie z pierwszego zadania, jednak będącą w tym samym wieku.
Nilved Van StommPraca 3patryk3. | Baljeet Van StommPraca Sara124. | Gavin Van StommPraca FunnyFranky.
Zadanie 5
Napisz kolejny odcinek swojej serii, w którym pojawi się nowa postać.
To wina Xaviera!Praca 3patryk3. | Wszystko zaczęło się od kartkówkiPraca Sara124. | Grając pierwsze skrzypcePraca FunnyFranky.
Zadanie 6
Wykonaj grafikę.
Plik:Niespodziewany pocałunek.jpgPraca 3patryk3.
Niespodziewany pocałunek.jpg
| Plik:Pocałunek w rękę.pngPraca Sara124.
Pocałunek w rękę.png
| Plik:When it gets hard.pngPraca FunnyFranky.
When it gets hard.png
Zadanie 7
Napisz 3 odcinek swojej serii.
Czas to pieniądzPraca Sara124. | Na ratunek sytuacjiPraca FunnyFranky.
Zadanie 8
Napisz finałowy odcinek swojej serii.
Detektywów dwóchPraca Sara124. | Na skraju jutraPraca FunnyFranky.
Zadanie 9
Napisz piosenkę.
Tylko ty i jaPraca Sara124. | Pszczoły, ule i wosk!Praca FunnyFranky.
Zadanie 10
Zadania zwycięzców.
Ocean NiespokojnyPraca Sara124.
2017-2018
Piąta rywalizacja poprowadzona przez Sarę124, z motywem przewodnim "drugi wymiar".
Zadanie 1
Stwórz organizację, która będzie wspierać powrót Dundersztyca do władzy.
La RossaPraca EkawekaDxC. | Saturn H.O.M.E.Praca FunnyFranky. | URPraca 3Patryk3. | Enim satius crastinum (ESC)Praca Revillan. | KOC (Klub Obserwatorów Chmur)Praca Sebolaaa.
Zadanie 2
Czerwone róże dla Neftydy, Żywa lalkaPraca EkawekaDxC. | Kalejdoskop zdarzeń, Nigdy więcej wojnyPraca FunnyFranky. | Kiedy Niemiec stał się Schmetterling'em, Kiedy Niemiec był nikimPraca 3Patryk3. | Nowe porządki, TestPraca Sebolaaa.
Zadanie 3
Stwórz stronę bohatera.
Logan Chaves (drugi wymiar)Praca EkawekaDxC. | Ian O'NeillPraca FunnyFranky. | Bastian ZechnasPraca 3Patryk3. | Muchran PatranaszwiliPraca Sebolaaa.
Zadanie 4
Napisz dwie piosenki propagandowe.
Lepszy świat, Jeszcze lepszy światPraca EkawekaDxC. | Niczym kwiat, Czas na piosenkęPraca FunnyFranky. | Obalenie, Obalenie obalecznościPraca 3Patryk3. | Nowy świat, Nowy gorszy światPraca Sebolaaa.
Zadanie 5
Utwórz stronę bohaterki.
Zoe HarveyPraca EkawekaDxC. | Tiff O'NeillPraca FunnyFranky. | Biane ZechnasPraca 3Patryk3. | Endzela PatranaszwiliPraca Sebolaaa.
Zadanie 6
Napisz drugi odcinek swojej serii.
Mysz? O, skoczek!Praca Sebolaaa.
Advertisement