FANDOM

KOC (Klub Obserwatorów Chmur) - organizacja stworzona przez Sebolęęę na Użytkownikową Rywalizację.

Historia

Organizacja została założona przez samego Heinz'a Dundersztyca na rok przed jego wygnaniem. Działała wówczas pod nazwą Komitet Usunięcia Pobliskich Anarchistów (w skrócie: KUPA). Zadaniem tej organizacji było kontrolowanie nastrojów społecznych oraz poglądów mieszkańców Okręgu Trzech Stanów. Wszystkie osoby, które popierały anarchizm lub były o to podejrzane, zostały przez KUPĘ zsyłane do obozów politycznych. Oprócz tego, KUPA współpracowała z Komitetem Obywatelskiej Propagandy Ateistycznej (w skrócie: KOPA). Celem tej współpracy było szerzenie w społeczeństwie dundersztycowej propagandy działającej podobnie jak tak w Korei Północnej. Największy nacisk kładziono na ateizację społeczeństwa oraz wprowadzanie kultu wodza.

Po uwięzieniu Dundersztyca członkowie KUPY ukryli się w podziemiach znajdującego się na obrzeżach Danville obozu politycznego. Zmienili nazwę na Klub Obserwatorów Chmur (w skrócie: KOC), a budynek obozu politycznego przerobili na spelunkę. Komitet nawiązał tajną współpracę z powstającym wówczas Państwem Islamskim. Celem współpracy jest uwolnienie przez ISIS Dundersztyca, który miałby przekazać organizacji terrorystycznej technologię Normbotów, dzięki której ISIS przejęłoby kontrolę nad całym Bliskim Wschodem.

Działalność

Klub Obserwatorów Chmur zrzesza miłośników ciągłego patrzenia w niebo - jednak jest to tylko przykrywka wymyślona w celu zmylenia kontrolującego miasto Ruchu Oporu. "Obserwatorzy Chmur" to pomysł prezesa klubu, Niektórzy członkowie KOCu nawet nie wiedzą, że prawdziwym celem organizacji jest przywrócenie do władzy Heinz'a Dundersztyca. Powodem tego jest to, że za jego rządów każdy członek KUPY wiódł szczęśliwe życie w bogatych apartamentach w Spółce Zło. Należeli do elit, które nie musiały pracować w ciężkich warunkach. Do osiągnięcia swojego celu Klub współpracuje z Państwem Islamskim (patrz wyżej). "Wtajemniczeni" członkowie organizacji za dnia zajmują się knuciem w podziemiach, natomiast wieczorami - prowadzeniem spelunki.

Siedziba

Siedzibą KOCu i jedynym miejscem jego spotkań jest znajdująca się na obrzeżach Danville spelunka, wybudowana na terenie byłego obozu politycznego. "Wtajemniczeni" członkowie organizacji spotykają się w podziemiach budynku, natomiast na powierzchni zajmują się prowadzeniem spelunki.

Budynek stoi w miejscu byłego Głównego Zarządu Obozów Politycznych Dundersztyca. Został wybudowany na takim samym planie. Pozostałe tereny obozu zostały zniszczone, a w ich miejscu pojawiło się wysypisko śmieci. Sprawia to, że w spelunce panuje ogromny smród. Przesiadują tutaj tylko miejscowi alkoholicy. Tymczasem w podziemiach znajduje się główne centrum dowodzenia, z którego członkowie KOCu komunikują się z ISIS. Oprócz tego, znajduje się tam też rozbudowana sieć korytarzy, w których można odnaleźć zwłoki byłych więźniów politycznych.

KOC
Przedstawione po prawej stronie logo zostało stworzone przez członków "niewtajemniczonych" i tylko przez nich jest wykorzystywane. Natomiast członkowie "wtajemniczeni" twierdzą, że logo im nie jest potrzebne, ponieważ i tak nie będą go nigdzie używać.

Logo przedstawia dwie chmury (w tej bliższej wpisany jest skrót nazwy organizacji). Nad chmurami widnieje słońce, w którym dostrzec możemy litery O i C - jest to skrót od "Obserwatorzy Chmur". Pod chmurami widnieje niebieski napis "Klub Obserwatorów Chmur". Całe logo symbolizuje niebo, które jest głównym tematem rozmów "niewtajemniczonych" członków KOCu.

Członkowie

Liczba członków KOCu to 37, z czego "wtajemniczonych" - 14. Przeciętny wiek osoby należącej do Klubu to 27,8 lat. Członkowie podzieleni są na:

  • "wtajemniczonych" - tych, którzy wiedzą o prawdziwym celu organizacji;
  • "niewtajemniczonych" - tych, którzy twierdzą, że KOC to organizacja zrzeszająca miłośników oglądania nieba; członkowie "niewtajemniczeni" nie wiedzą o istnieniu drugiej grupy.

Znani członkowie:

  • Elliot Prescot (prezes klubu; właściciel spelunki);
  • Muchran Patranaszwili (wiceprezes klubu);
  • Summer Outside (drugi wymiar) (członek "niewtajemniczony")

Członkowie "wtajemniczeni" to w 100% członkowie byłej KUPY. Należą do KOCu tylko dlatego, że chcą przywrócić rządy Dundersztyca. Natomiast członkowie "niewtajemniczeni" należą do organizacji z powodu chęci poszerzania swojego zainteresowania obserwowania chmur lub wykorzystania wolnego czasu.