FANDOM

Katy Cherry

KC
Katy stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Vida após a morte
Wiek: tyle co Zoltan
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Miami
Małżonek: Zoltan George Davenport (były mąż)
Dzieci: Zack Davenport (syn)
Zostałyśmy same. Chyba możemy się pozbyć tych sztucznych uśmiechów z twarzy.
- Katy do Brendy

Katy Cherry (czyt. Kejti Czery) - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Katy to jasnoskóra kobieta o krótkich czarnych kręconych włosach. Ma drobne oczy, a jej brwi są zawsze uniesione do góry. Jej nos jest drobny. Kobieta nosi brązowe kolczyki przedstawiające cyfrę "9". Katy jest bardzo szczupła. Ma bardzo chude kończyny, ale za to wyćwiczone pośladki. Zakłada na siebie czarną koszulkę odsłaniającą jej ramiona oraz czerwone dżinsy. Chodzi w czarnych szpilkach. W zimniejsze dni lubi grubo się ubierać - ma wtedy na sobie niebieską kurtkę z białym futrzastym kapturem oraz brązowy szal. Śpi w czarnych majtkach i biustonoszu w koronkę.

Osobowość

Usposobienie

Katy jest bardzo podobna do Brendy. Uważana jest za miłą osobę, która nigdy się nie kłóci i nie podnosi głosu. Zawsze wyciąga jako pierwsza pomocną dłoń. Z jej twarzy nigdy nie znika uśmiech. Uwielbia rozmawiać z innymi. Trudno u niej dostrzec jakiekolwiek wady, a jednym zdaniem jest można by powiedzieć, że jest chodzącym ideałem. Tak naprawdę Katy tylko udaje taką osobę, ponieważ zależy jej bardzo na Zoltanie. Jest wredną, mściwą i przebiegłą egoistką. Swój prawdziwy charakter ujawnia tylko wtedy, kiedy nikt nie patrzy.

Zainteresowania i umiejętności

Katy zawsze udaje, że uwielbia przyrodę. Spędza czas wolny na świeżym powietrzu. Jest także znawczynią muzyki, a zwłaszcza klasycznej. Z wykształcenia jest dyrygentką, dlatego często przebywa w operze. Ekscytują ją też podróże, zwłaszcza do krajów afrykańskich i azjatyckich. 

Marzenia

Największym marzeniem Katy jest zwiedzenie całego świata, do czego potrzebne są jej pieniądze. Z tego powodu chce z powrotem zostać żoną Zoltana, by mieć za co podróżować. Pragnie pozbyć się Brendy.

Relacje

Otoczenie

Katy jest postrzegana jako sympatyczna kobieta. Ludzie darzą ją ogromnym zaufaniem, nie zauważając, że są przez nią najczęściej wykorzystywani.

Brenda Riverhawk-Davenport

Choć ludzie nazywają te dwie kobiety największymi przyjaciółkami, to Katy szczerze nienawidzi Brendy. Udaje, że ją bardzo lubi, ponieważ nie chce zrobić przykrości Zack'owi. Kiedy ktoś jest w pobliżu, wraz z Brendą śmieją się, plotkują i uśmiechają się. Gdy tylko są same, obrażają się i zwyzywają. Katy chce pozbyć się Brendy, ponieważ jest jej przeszkodą w odzyskaniu Zoltana.

Brenda nie cierpi Katy. Poznała ją na weselu jej i Zoltana. Początkowo chciała mieć z nią przyjemne relacje, jednak Katy nie okazywała takiej potrzeby. Z czasem stały się wielkimi wrogami, które przed innymi ludźmi udają przyjaciółki.

Zack Davenport

Katy kocha swojego syna, jednak nie poświęca mu za wiele czasu. Rzadko się z nim spotyka, a rozmawia z nim przez telefon około raz na tydzień.

Zack darzy swoją matkę ogromną miłością. Rozmawianie z nią sprawia mu radość. Chciałby się z nią widywać częściej. Zależy mu na tym, żeby Katy i Brenda "utrzymały swoje pozytywne relacje".

Zoltan George Davenport

Katy była niegdyś żoną Zoltana, z którym miała syna - Zack'a. Po pewnym czasie uznali, że ich związek nie ma sensu, dlatego postanowili się rozwieść. Utrzymują ze sobą słaby kontakt. Aktualnie Katy zależy na powrocie do swojego byłego męża.

Wystąpienia

Szkoła z internatem

Sezon 1

Historia

Przed debiutem

O Katy wiadomo niewiele. Była pierwszą żoną Zoltana, któremu urodziła syna - Zack'a. W ich związku nie ułożyło się najlepiej, dlatego po kilku latach małżeństwa postanowili się rozstać. Dalej utrzymywali ze sobą kontakt, ale był on bardzo słaby.

Szkoła z internatem

Sezon 1

  • W odcinku Vida após a morte pojawia się na spotkaniu rodziny Davenportów, podczas którego spotyka się z Zack'iem, któremu daje kota w prezencie, a także dostaje zgodę od Zoltana na zamieszkanie w jego domu;
  • W odcinku I weź tu nie zgłupiej pojawia się w śnie Brendy, gdzie wraz z żoną Zoltana, oraz Brendą i Zack'iem ucieka samochodem z Miami;
  • W odcinku Gra dla arachnofobów kłóci się z Brendą, a następnie zamyka ją na balkonie, próbując ją tam zosawić i wrócić z Zoltanem, Brianą i Zack'iem do Miami;
  • W odcinku Gość "niespecjalny" wraz z Brendą wybiera się do galerii handlowej, gdzie biją się o ostatnią parę przecenionych butów;
  • W odcinku Przerażająca Avery: Wizyta w internacie dosypuje do herbaty Zoltan środków podniecających, lądując z nim w łóżku, jednak później zostaje zawieszona na dźwigu

Inne informacje

  • Jej imię i nazwisko pochodzi od znanej piosenkarki Katy Perry