FANDOM

Logan Chaves (drugi wymiar)

Logan2D
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
280px-The Resistance logo
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
Twórca: EkawekaDxC
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Nowy York
Data urodzenia: 16.10.1988.
Rodzice: Alejandro Chaves (drugi wymiar)
Samantha Chaves (drugi wymiar)
Rodzeństwo: Ethan Chaves (drugi wymiar)
Allan Chaves (drugi wymiar)
Ally Chaves (drugi wymiar)
Przyjaciele: Tayler Stevenson (drugi wymiar)
Logan Chaves (własc. Logan Alejandro Chaves) - pierwszoplanowy bohater serii "Czerwone róże dla Neftydy". Od urodzenia żył w Nowym Yorku, jednak został przeniesiony do służby w Danville, gdy miasto znalazło się w sytuacji zagrożenia. Oficjalnie członek Ruchu Oporu, a nieoficjalnie - La Rossy.

Wygląd

Logan to wysoki brunet o piwnych tęczówkach i zgrabną sylwetką. Charakteryzuje go grzywka, która opada na jego lewe oko. Ma jasną karnację i owalną twarz. Zazwyczaj na jego twarzy widnieje uśmiech. Podobnie jak jego odpowiednik, zawsze chodzi wyprostowany.

Jego mundur RO składa się z czarnej bluzki na długi rękaw, zakrywającą również całą szyję, oraz szarych spodni i glanów o podobnym, ale nieco ciemniejszym kolorze. Spina wtedy grzywkę spinką z dwóch powodów. By nie przysłaniała mu obrazu i, by nikt nie brał go za zbyt zniewieściałego.

Na codzień ubiera się w ciemno-szarą bluzę na długi rękaw, luźnych jeansów o ciemnej barwie, oraz czarnych półbutów. Zazwyczaj spina włosy, jednak zdarza się, że o tym zapomni, lub nie zrobi tego z powodu lenistwa. 

Osobowość

Większość zna go jako miłego, chętnego do pomocy chłopaka. Z tego też powodu cieszy się sympatią wielu osób. Uważa się go za towarzyskiego nastolatka o dużym poczuciu humoru i ambicji. Z tego wszystkiego zgadza się tylko jedna cecha.

W rzeczywistości jest podstępnym intrygantem dla którego liczą się wyłącznie jego własne cele. Nie interesują go cudze uczucia, gdyż myśli tylko i wyłącznie o sobie. Żyje w przekonaniu, iż cel uświęca środki i to właśnie w myśl tej zasady podejmuje wszystkie decyzje.

Jest raczej twardo stąpającym po ziemi realistą, który woli na chłodno ocenić swoje szanse i możliwości, niż dawać ponieść się optymizmowi. Nie boi się podejmować ryzyka, gdyż wierzy w siebie i w swoje możliwości. 

Nie łatwo jest go wyprowadzić z równowagi. Logan potrafi się świetnie kontrolować, przez co uważany jest za chłopaka z poczuciem humoru i dystansem do siebie. W rzeczywistości, ma bardzo delikatną dumę, niesamowicie prosto jest go obrazić. Chłopak potrafi przemilczeć temat, a po cichu obmyślać zemstę, jakiej nikt by się nie spodziewał.

Historia

Przyszedł na świat w Nowym Yorku jako trzeci syn Meksykanina - Alejandra Chaves i Amerykanki - Samathy Chaves (z domu Harvey). Byli oni działaczami partii wspierającej Dundersztyca. Nie wyróżniali się jednak z tego powodu, prowadzili normalne życie. Logan nie był karmiony propagandą, a przyswajał się podobnie, jak inne dzieci oswajały się z religią swoich rodziców.

Jego życie nie wyróżniało się niczym specjalnym, aż do zamachu stanu w którym obalono Dundersztyca. Podczas gdy w Danville toczyła się bitwa robotów, w Nowym Yorku trwały zamieszki spowodowane starciem zwolenników i przeciwników dyktatora. Początkowe protesty i marsze poparcia szybko przemieniły się w prawdziwą bitwę, gdzie rzucano w siebie czym popadnie. On w nich nie uczestniczył, miał bowiem dwanaście lat. Wtedy jednak, jego życie obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni. W zamieszkach zginął jego najstarszy brat - Ethan Chaves. Od tego momentu, Logan zapałał szczerą nienawiścią do każdego przeciwnika Dundersztyca. I choć partia teoretycznie upadła, zaczęła funkcjonować jak Ruch Oporu. Wysłali oni Logana do Danville, gdzie miał szpiegować RO. 

Chaves był wyjątkowo oddany swojej misji, a motywowała go nienawiść. Uznał, że jeśli przyczyni się do obalenia Monograma, pomści brata. Nie obchodziła go polityka, chciał tylko jednego. Wszystko jednak jeszcze bardziej się skomplikowało, gdy partia została nakryta, a jej dorośli członkowie wymordowani. Logan szybko połączył fakty - jego rodzice dołączyli do Ethana, a Allan (starszy brat) i Ally (młodsza siostra) przewiezieni do Zakładu Resocjalizującego.

20120221192848!Lindana is back! UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytaj dalej na własne ryzyko...

Nie poddał się. Wciąż usilnie starał się zostać członkiem Ruchu Oporu, by zniszczyć go samodzielnie. I gdy w końcu mu się udało, otrzymał wiadomość od Sophie Adventure, która doskonale wiedziała o jego przeszłości. Zaproponowała mu służbę dla jej organizacji - La Rossy. Poinformowała go też, iż jego rodzeństwo również tam służy. Logan, tym razem motywowany już chęcią zemsty za rodziców i brata, zgodził się bez chwili namysłu.

Rodzina

Urodził się jako trzeci syn Alejandro i Samanthy Chaves. Ma dwóch starszych braci - Ethana i Allana. W wieku pięciu lat, na świat przyszła jego siostra - Ally. Ojciec chłopaka pochodzi z Meksyku, a konkretnie z Cancuny. Matka jest z kolei rodowitą Amerykanką, urodzoną w Nowym Yorku, a jej nazwisko panieńskie brzmi Harvey. Ona i jej mąż poznali się na studiach w jej rodzinnym mieście. To właśnie kobieta wprowadziła go do stowarzyszenia popierającego Dundersztyca. 

Relacje

Fretka Flynn (drugi wymiar)

Poznali się niedługo po obaleniu Dundersztyca. Logan otrzymał za zadanie dołączenie do Ruchu Oporu, a by to osiągnąć, potrzebował akceptacji Fretki. Nastolatce nie podobał się pomysł przyłączenia Chavesa do organizacji, chociaż nie czuła do niego negatywnych emocji. Był jej obojętny, ale nie budził w niej zaufania. Czarnowłosy nie poddawał się, nieco przy tym punktując. Flynnówna doceniała jego upór, z dnia na dzień coraz się do niego przekonywując. Ostatecznie pozwoliła podjąć decyzję Izabeli. Gdy za zgodą Shapirówny chłopak dostał się do RO, Fretka nie była nastawiona do takowego obrotu spraw nastawiona sceptycznie.

Logan ani nie nienawidzi, ani nie lubi Fretki. Traktuje ją jak jeden z elementów gry, który trzeba wyeliminować. Irytowała go, gdy nie pozwalała mu od razu dołączyć, jednocześnie trochę ją za to podziwiając.

Umiejętności i zainteresowania

Logan jest zaskakująco dobrym aktorem. Świetnie wychodzi mu udawanie kogoś, kim nie jest. Również kłamanie nie sprawia mu żadnego problemu. Przydaje się to w jego roli szpiega, gdzie bez problemu łże w żywe oczy. Dodatkowo, ma rozwiniętą wyobraźnię, co pozwala mu uniknąć kłopotów. Dodatkowo, świetnie manipuluje ludźmi. Potrafi odczytać ich emocje, dzięki czemu doskonale wie czego pragną, choć o tym nie mówią. 

Wystąpienia

Czerwone róże dla Neftydy

Odpowiednicy w innych wymiarach

Pierwszy wymiar

Największą różnicą pomiędzy nimi, jest podejście do ironii i sarkazmu. Pierwszowymiarowy Logan nie rozumie go, dlatego nie znosi, gdy ktoś go przy nim używa. Sam również od niego stroni, gdyż nie umie go użyć. Tymczasem jego drugowymiarowa wersja nim żyje. Nie jest to w żadnym stopniu przesadzone. Logan bardzo często używa go w codziennych konwersachach. Równie sprawnie rozpoznaje kłamstwo, podczas gdy pierwszy Chaves nie umie pojąć, gdy ktoś go oszukuje. 

Inną, dość istotną różnicą jest ich podejście do Taylera Stevensona. W pierwszym wymiarze połączyła ich nienawiść od pierwszego wejrzenia, którą pielęgnowali do czasów dorosłych. Z kolei w świecie drugiego wymiaru, Logan i Tayler pozostają w przyjaznych kontaktach. Może nie należy nazwać ich przyjaciółmi, jednak cenią i szanują siebie nawzajem. 

Inne informacje

  • Nie znosi herbaty z cukrem. Pije jedynie z miodem.