FANDOM

Tak? No i co z tego, że pada?! Naprawdę przeszkadza
wam to w zbudowaniu Wiecznie Palącego się
Pudełka?!

— Lucy do Fineasza

Lucy jest biologiczną siostrą Ferba (od nieznanej matki i Lawrence'a). Ma 16 lat.

WyglądEdytuj

Lucy jest szczupłą, wysoką dziewczyną, na codzień nosi niebiesko-czarną bluzkę, czarne legginsy i zielone trampki do kostek. Ma długie, kasztanowe włosy, a na nich opaskę w kratkę, w tych samych kolorach co bluzkę.

CharakterEdytuj

Dziewczyna jest miła i radosna. Uwielbia się śmiać i nawet w sytuacji bez wyjścia widzi dobre strony. Jej marzeniem jest, by zostać łyżwiarką figurową oraz by mieszkać na wsi i mieć własnego konia.

ZajęciaEdytuj

Siostra Ferba we wtorki jeździ konno, a w czwartki na sztucznym lodzie trenuje łyżwiarstwo.

ZwierzętaEdytuj

Jej domowym zwierzakiem jest mały, kudłaty biało-czarny pies o imieniu Pepe. Gdy przyjeżdża do brata opiekuje się ich dziobakiem, gdyż kocha zwierzęta. Jej pies ma imię po dziobaku, ponieważ Lucy jest nim zachwycona.

RelacjeEdytuj

Ferb FletcherEdytuj

Ferb jest bratem Lucy. Oboje bardzo się kochają, chociaż nie maja za wiele kontaktów, gdyż dziewczyna mieszka w Londynie z matką, a Ferb w Danville.

Fineasz FlynnEdytuj

Lucy lubi Fineasza, gdyż jest jej przyrodnim bratem. Zawsze gdy przyjeżdża daje mu jakiś prezent. Najczęściej jest to rzecz, której Fineasz potrzebuje do aktualnego wynalazku. Dziewczyna jest zachwycona wynalazkami braci, a pokój ma wyklejony ich zdjęciami (tych wynalazków).

Fretka FlynnEdytuj

Chociaż Lucy ma 16 lat, to zachowuje się trochę dziecinnie, a Fretkę to denerwuje. Mimo (rzadkich bo rzadkich, ale jednak) sporów, dziewczyny utrzymują ze sobą kontakty, a w lecie piszą do siebie listy. Fretka jest jednak zawiedziona, ze dziewczyna nie pomaga jej przyłapać chłopaków.

Jeremiasz Johnson Edytuj

Lucy przyjaźni się z Jeremiaszem, ponieważ jest on chłopakiem Fretki, ale po cichu się w nim podkochuje. Marzy, by znaleźć sobie fajnego chłopaka.

Stefa HiranoEdytuj

Obie bardzo się lubią. Kiedy Lucy przyjeżdża do Danville, często się spotykają, a Stefa zaczyna uważać ją za swoją drugą przyjaciółkę. Cieszy ja to, że wreszcie znalazła koleżankę, z którą może porozmawiać o czymś innym niż o przyłapaniu braci i o Jeremiaszu. Obydwie bardzo lubią jeździć konno.

Linda Flynn-FletcherEdytuj

Jest ona jej drugą matką. Lubią się, ale nie przepadają za sobą. Umieją ze sobą rozmawiać i śmiać się, ale jednak coś je od siebie odpycha.

Lawrence FletcherEdytuj

Ma bardzo dobre relacje z tatą. On często zabiera ją do kina, a parę razy próbował ją także zachęcić do pójścia do wesołego miasteczka na karuzelę. Dziewczyna odmówiła. Lubią jeździć na rowerze i jeśli nadarzy się taka okazja, to wybierają się na wycieczki rowerowe.