FANDOM

Marlene Du Bois

Marlene

Marlenefull

Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sara124
Debiut: Złoty sedes
Pseudonim: Mar
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Irving Du Bois
Sophie Du Bois
Przyjaciele: Kelly Tjinder
Marlene jest córką Irvinga i Sophie Du Bois oraz najlepszą przyjaciółką Kelly Tjinder.

Wygląd

Marlene jest osobą szczupłą, średniego wzrostu. Ma zgrabne acz chude nogi. Ma lekko pociągłą twarz w kształcie serca. Oczy ma brązowe, zaś włosy blond, obie te cechy prawdopodobnie odziedziczyła po matce. Ma jasną karnację i lekko zadarty nos. Usta zazwyczaj maluje mocną czerwoną szminką. Na prawym nadgarstku ma tatuaż w kształcie róży.

Dziewczyna zawsze nosi swoje duże okrągłe okulary. Wadę wzroku odziedziczyła po ojcu. Zazwyczaj ubiera się w jasne kolory typu błękitny czy biały. Jednak nie stroni przed czarnym. Lubi ubierać się wygodnie, preferuje koszulki na ramiączka i spódnice.

Dziewczyna nosi kolczyki i różne bransoletki. Nigdy też nie rozstaje się ze swoim białym smartfonem.

Osobowość

Marlene jest osobą pełną życia, dynamiczną. Nigdy nie brakuje jej energii. Uwielbia szaleć, bawić się. Jest osobą towarzyską. Często wpada na szalone pomysły. Lubi patrzeć na świat w kolorowych barwach.

Dziewczyna ma ogromny dystans do siebie. Nie jest osobą z poczuciem wstydu. Lubi być sobą i często to okazuje. Nie ma oporów przed dokonywaniem jakichkolwiek czynów, nie wstydzi się okazywać swoich emocji w miejscach publicznych. Zdarza jej się krzyczeć w miejscach publicznych, kłaść się na podłodze wśród ludzi lub skakać bez opamiętania. Zazwyczaj ludzie, którzy ją znają, traktują to z przymrużeniem oka, jej przyjaciele zaś przestali na to zwracać uwagę. Obcych dziewczyna wprawia w osłupienie, czują się przy niej niekomfortowo. Marlene uważa, że ludzie nie powinni wstydzić się tego kim są naprawdę i powinni to okazywać, a nie udawać sztywników.

Mimo swojego kontrowersyjnego sposobu bycia, dziewczyna jest bystra. Z łatwością potrafi wysnuwać wnioski i szybko ocenić daną sytuację. Nie daje "sobie w kaszę dmuchać".

Jest osobą przyjacielską. Zawsze jest gotowa pomóc swoim bliskim znajomym. Nie oznacza to jednak, że daje się głupio wykorzystywać, co możemy zauważyć w pierwszym odcinku, w którym się pojawia.

Ponadto dziewczyna ma dość specyficzne poczucie humoru. Czasem lubi wprawiać ludzi w zażenowanie lub straszyć ich w sposób typu: "uważaj, zaraz zrobię coś głupiego".

Dziewczyna jest raczej osobą bezpośrednią, chociaż czasem woli skłamać lub przemilczeć prawdę. Często obraca też pewnego typu sytuacje w żart, kiedy wie, że coś wymaga dyskrecji. Marlene zdaje sobie sprawę z tego, że potraktowanie niektórych wydarzeń żartem może lepiej utrzymać coś w sekrecie, niż niejedno kłamstwo.

Dziewczyna jest dość inteligentna. Nie oznacza to, że dobrze się uczy, albo posiada ogromną wiedzę, na temat pewnych rzeczy. Słowo to, użyte w jej kontekście, oznacza, że dziewczyna wie jak zachować się w danych sytuacjach, umie sobie poradzić, często wysnuwa trafne wnioski. Mimo to, woli ukrywać swoje zdolności, gdyż uważa, że po ludziach obdarzonych pewnymi talentami, wiele się oczekuje. Ona woli żyć własnym życiem, cieszyć się z każdego dnia i spędzać go na szaleństwach, niż na przykład spędzać czas na nauce, jakby po osobie inteligentnej oczekiwano.

Rodzina

Sophie Adventure

Irving Du Bois

Relacje

Kelly Tjinder

Xavier

- Hej, patrz! - powiedziała nagle Du Bois, mając już dość tej burzy mózgów. - To Xavier i Fred! Bawią się w przeciąganie liny bez liny! Dołączmy do nich!

- Marlene czekaj! - zawołała Kelly, przy czym ruszyła za przyjaciółką. - A co z naszym sposobem na szybki biznes? Jednak blondynka już jej nie słuchała, złapała Xaviera w pasie, chcąc pomóc mu „wygrać”. Ten jednak puścił brata i odskoczył od dziewczyny jak oparzony.
- Marlene! - wykrzyknął. Był cały czerwony na twarzy. - Co... Co...o ty robisz?
- Chciałam pomóc ci wygrać.

- „Wygrać”? Ale w c-co?
- fragment "Złoty sedes"

Xavier i Marlene są znajomymi ze szkoły.

Xavier jest zauroczony w Marlene, o czym dziewczyna nie ma pojęcia. Fascynuje go jej wygląd i śmiałość. Będąc z nią sam na sam, chłopak jąka się zawstydzony i często się rumieni. Boi się do niej zwyczajnie zagadać. Kiedy znajdują się w większym towarzystwie, Xavier nie boi się rozmawiać otwarcie, chłopak jest w swoim żywiole. Nie potrafi wyznać dziewczynie swoich uczuć.

Dziewczyna traktuje go jedynie jako dobrego kumpla. Nie ma pojęcia o jego zainteresowaniu. Jest przy nim śmiała i wyluzowana (w sumie przy każdym się tak zachowuje). Rozmawia z nim otwarcie, spokojnie, żartując sobie i dowcipkując. Nigdy nie rozważała Xaviera jako potencjalnego kandydata na swojego chłopaka i nic nie wskazuje na to by to się zmieniło.

Fred

Ciekawostki

  • Śni jej się senna mentorka Asia, która daje jej rady na życie. Co ciekawe, zawsze się one sprawdzają.
  • Ma zamiłowanie do fotografowania.
  • Nigdy nie rozstaje się ze swoim smartfonem.
  • Uważa, że w szkole uczą samych głupot.

Wystąpienia

Galeria