FANDOM

Artykuł ten został stworzony w ramach prezentu na Boże Narodzenie oraz piątą rocznicę powstania wiki. Przedstawione zostało w nim jak NIE należy tworzyć postaci, a cały tekst jej napisany żartobliwie i z przymrużeniem oka.
Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
WEdycji Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Risa Serduchka
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty.

Dobro bez względu na wszystko zawsze zwycięży.
- Motto życiowe Mary Sue

Mary Sue

Mary Sue
Mary-Kate-Ann Crystal Hope Luna Sky Clarissa Star Sueshinepunderkupendupen I

Mary Sue

Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Fireside Girls emblem
Ta postać należy do Zastępu ogników.
O.B.F.S.
Ta postać należy do Organizacji bez fajnego skrótu.
Spółka Zło
Ta postać należy lub mieszka w Spółce Zło Dundersztyca.
B.A.B.E.C.Z.K.A.
Twórca: Risa Serduchka
Wiek: 16 lat
Pochodzenie: Suelandzkie
Miasto rodzinne: Magic City (Stolica Suelandii)
Małżonek: Dupczysław III Krzyworyj [*] - były mąż, król Assolandii, zmarły w wieku lat 69

Phineas Flynn - na razie jest jej chłopakiem, ale planują ślub, uczeń liceum, 18 lat

Rodzice: Celestia Katherine Eleonore Agnes Fiona Rose Sueshinepunderkupendupen I (Cellie Sue) [*] - matka, królowa Suelandii, zmarła w wieku lat 25

Roland Remus Edward Jeremi William Frederick Sueshinepunderkupendupen IV (Roland Sue) [*] - ojciec, król Suelandii, zmarły w wieku lat 25

Rodzeństwo: Suzanne Disease Fire Devil Narcissa Blood Sueshinepunderkupendupen II (Suzy Sue) - starsza siostra, formalnie księżniczka Suelandii, lecz obecnie nic nierobiąca, wiecznie leniąca się nastolatka, 19 lat
Dalsza rodzina: Brutus Romulus Severus Lucifer Jacob Tom Sueshinepunderkupendupen I (Brutus Sue) [*] - adoptowany brat Rolanda, przez pewien okres czasu dyktator Suelandii, zmarły w wieku lat 60
Przyjaciele: Cała planeta, nie licząc pojedynczych wrogów.
Dzieci: Nie ma, ale w przyszłości bardzo chciałaby mieć.
Zwierzęta: Jednorożec Nancy, króliczek Millie i pso-koto-szczuro-owieczka Timmy. Ogólnie to wszystkie zwierzątka ją lubią.

Mary-Kate-Ann Crystal Hope Luna Sky Clarissa Star Sueshinepunderkupendupen I[1] (W skrócie Mary Sue albo MS) - najwspanialsza postać na tej wiki. Czysta proczadzikowość stworzona przez Risę Serduchkę z pomocą innych użytkowników, a w szczególności Lici i Asi.

Wokalistka, raperka, poetka, pisarka, kompozytorka, sportowiec, malarka, rysowniczka, autorka tekstów piosenek, kucharka, modelka, projektantka mody, właścicielka własnej linii ubrań, polityk, dyplomatka, konstruktorka, reżyserka i aktorka, a to wszystko w wieku szesnastu lat! Kobieta-orkiestra oraz współczesny człowiek renesansu, dodatkowo także bohaterka pradawnej przepowiedni mówiącej o najpotężniejszej osobie w dziejach oraz księżniczka[2] magicznej krainy Suelandii. Jest pół człowiekiem, pół aniołem, pół nymfą, pół czarodziejką, pół elfem, pół kitsune i pół wampirem.[3] Ma nieograniczone moce, potrafi np. dowolnie zmieniać swój wygląd, rozmawiać ze zwierzętami czy też się w nie zamieniać, władać nad wszystkimi żywiołami, hipnotyzować za pomocą swego anielskiego śpiewu, używać telekinezy, latać, teleportować się i wiele, wiele więcej. Oprócz tego doskonale gotuje, posługuje się mieczem i innymi brońmi śpiewa, rapuje, rysuje, maluje, zajmuje się dziećmi i zwierzętami, zna wszystkie sztuki walki jakie istnieją, buduje lepsze wynalazki niż Phineas i Ferb umie mówić w każdym języku świata oraz jest mistrzynią wszystkiego za co się weźmie. 

Mimo młodego wieku w przeszłości spotkało ją wiele złego (Śmierć rodziców, aranżowane małżeństwo z okrutnym władcą Assolandii - Dupczysławem III Krzyworyjem, gwałt, wtrącenie przez własnego wuja do suelandzkiego obozu tortur itd.), ale przeżyła też mnóstwo przygód - m.in. podróżując po różnych wymiarach i uniwersach, ucząc się w Hogwarcie, oswajając jednorożca czy wielokrotnie ratując świat. Spotkała także na swojej drodze niezliczone ilości chłopaków, którzy z powodu jej niesamowitego uroku osobistego za każdym razem się w niej zakochiwali, jednak ta zawsze była wierna swej pierwszej, poznanej już w dzieciństwie miłości, czyli Phineasowi Flynnowi.

Obecnie po wielu perypetiach znalazła spokój i szczęście w Danville, gdzie mieszka w przytulnej rezydencji naprzeciwko domu państwa Flynn-Fletcherów. Jej współlokatorką jest jej zła siostra Suzy Sue, która nieprzerwanie znęca się nad nią psychicznie i fizycznie, a biedna Mary ponieważ bardzo kocha siostrę nie chce jej się przeciwstawić. Ponieważ Suzy jest osobą niesamowicie leniwą i nie pali się do jakiejkolwiek pracy, to MS musi je obie utrzymywać, a że nasza bohaterka jak już wyżej napisano spełnia się w wielu zawodach, to siostry Sue nie narzekają na brak pieniędzy. Oprócz władania nad Suelandią oraz wykonywaniem pracy zarobkowej, Mary znajduje także czas na chodzenie do szkoły i co najważniejsze, codzienne odwiedzanie i uczestniczenie w przedsięwzięciach swego tru loffa Phineasa i jego brata Ferba - dziewczyna świetnie dogaduje z całą rodziną Flynn-Fletcherów i ogólnie każdym kogo spotka, a jej najlepsze przyjaciółki to Greta i Adyson. Na dobrą sprawę, za Sueshinepunderkupendupen nie przepadają jedynie Suzy oraz jej najlepsza psiapsiółka Izabela, obie bowiem są zakochane do szaleństwa w Phineasu i nieprzerwanie próbują go odebrać Mary. Za każdym razem oczywiście z marnym skutkiem.

Dodatkowo, nasza MS należy do Zastępu Ogników, będąc także jego nową, demokratycznie wybraną przewodniczącą. Oprócz tego, jest członkinią O.B.F.S., w której tej organizacji na początku swej działalności została partnerką Pepe, mając za zadanie pomagać mu w walce z Dundersztycem. Wkrótce, jednak pokonywanie doktora szło jej na tyle dobrze, że dziobak przestał być w ogóle potrzebny. Jeśli już mowa o Heinzie, to swego czasu, wierząc, iż w każdym człowieku drzemie dobro Sue stała się jego asystentką, a także dołączyła do B.A.B.E.C.Z.K.I. z zamiarem zrobienia przykładnych obywateli z każdego, szalonego naukowca. Naturalnie jej się to udało: Dundersztyc wkrótce po tym sam wstąpił do O.B.F.S.'u, a B.A.B.E.C.Z.K.A. stała się organizacją zrzeszającą początkujących piekarzy.

Theme song: ♥ Gosia Andrzejewicz - Siła Marzeń

Wygląd

Życiorys

Osobowość

Rodzina

Relacje

Zainteresowania, moce i umiejętności

Dyskografia

Filmografia

Cytaty

Ciekawostki

  • Jej ulubiony kolor to oczojebny russhowy, istota - nastolatek, roślina - kwiat paproci, zwierzę - Blobfish  przedmiot szkolny - godzina wychowawcza, państwo (nie licząc Suelandii) - Polska, solowa wokalistka - Gosia Andrzejewicz, solowy wokalista - Zayn Malik, zespół - One Direction, gatunek literacki - fanfiction, dzieło literackie - blog Emo Martynki, film - Kevin sam w domu, a polityk - wybitna prezeska partii Proczadzikowość Polska, panna Joanna Cz.[4].
  • Oprócz bycia księżniczką Suelandii od pewnego czasu sprawuje również władzę nad Sealandią, gdyż z powodu ogromnej sympatii do tamtejszej ludności postanowiła obwołać tę mikronację państwem, wkrótce potem robiąc z niego potężne imperium.

Przypisy

  1. Po polsku Maria-Katarzyna-Anna Kryształ Nadzieja Księżyc Niebo Klaryssa Gwiazda Suelśniącapunderkupendupen I.
  2. Może i powinno się ją nazywać królową, ale księżniczka brzmi bardziej kól and bjutiful.
  3. Widzicie jaka jest niesamowita? Prawie nikt nie potrafi pomieścić w sobie tylu połówek!
  4. Oczywiście nie umniejszając szacunku, jakim darzy ona pozostałych członków tego zacnego ugrupowania