FANDOM

Michael Dagger

No Screenshot 2
Twórca: IHMPN
Debiut: Nowy uczeń
Pseudonim: Mike
Wiek: 15
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Nowy Jork
Przyjaciele: Pedro Sevill, Fineasz Flynn, Nazz Jefferson

Michael Dagger - amerykański nastolatek, jeden z głównych bohaterów serii Bez tytułu. Do Danville przyjechał z Nowego Jorku. OC I Hate My Previous Nickname.

Michael jest kimś w rodzaju nerda. Lubi grać w gry komputerowe, oglądać filmy science-fiction i czytać książki, ale zarówno w Nowym Jorku, jak i w Danville jest dosyć popularny.

Najlepszy przyjaciel Pedro Sevilla. Należy do Armii Nerdów (założonej przez Fineasza w odcinku Nowy uczeń), w której skład wchodzą Pedro Sevill, Fineasz Flynn, Ferb Fletcher, Baljeet Tjinder i Bart O'Horn.

Historia

Urodził się 15 listopada 2001 w Nowym Jorku. Miał szczęśliwe dzieciństwo, jego rodzice dobrze zarabiali. Jedyne, co mogło mu doskwierać to brak towarzysza do zabaw - zawsze był jedynakiem.

Nie chodził do przedszkola - opiekowała się nim niania. Przez całe dzieciństwo przychodziła do niego ta sama opiekunka, dlatego bardzo przeżył jej śmierć.

Mając siedem lat, poszedł do szkoły. Zaaklimatyzował się, jednak był częstym celem prześladowców. Nie był silny, nie miał ochoty tego ćwiczyć, więc od tego czasu jego brońmi stały się humor, sarkazm i ironia.

Czemu tak stoisz? Rusz dupę i przynieś mi soczek!
- Tekst Michaela, dzięki któremu udawało mu się uciec.

Gdy miał osiem lat, dostał pierwszy komputer. Od tego czasu jego pasją stały się gry komputerowe. Lubił też czytać książki i oglądać filmy i seriale.

W wieku dwunastu lat dowiedział się, że będzie miał siostrę. Niestety, jego matka poroniła.

W wieku piętnastu lat wyjechał do Danville. W nowej klasie odnalazł się niemal natychmiast, zaprzyjaźnił się z Fineaszem, Ferbem, Baljeetem, Sophie i Nazz, a wkrótce jego najlepszym przyjacielem został pochodzący z Hiszpanii Pedro Sevill.

Charakter

Michael jest inteligentny i w potyczkach słownych nie ma mu równych. Potrafi wybronić się z kłopotów używając nie siły, a inteligencji. Czasami jest złośliwy. Łatwo go zdenerwować, jednak nigdy tego nie okazuje. Nienawidzi, gdy ktoś jest agresywny w stosunku do niego. Lubi wkurzać innych. Nie lubi sportów, kocha wbiegać na boisko i zabierać piłkę grającym.

Wygląd

Michael jest wysoki i chudy, zupełnie nie ma mięśni. Ma krótkie brązowe włosy i brązowe oczy. Nie rośnie mu zarost.

Ubiera się w T-Shirty z nazwami zespołów, czasami zakłada koszule w kratę. Najczęściej nosi jeansy i na nogach ma glany lub, gdy jest cieplej, vansy.

Relacje

Pedro Sevill

Są najlepszymi przyjaciółmi. Poznali się podczas pierwszego dnia Michaela w szkole. Są jak bracia, gotowi stanąć w obronie drugiego. Mają podobne zainteresowania. Często spotykają się u siebie w domach i grają w gry planszowe lub komputerowe.

Fineasz Flynn

Są dobrymi kolegami. Michael poniekąd dołącza do paczki Fineasza. Są razem w zespole i często grają razem w gry komputerowe. Rozmawiają o książkach i muzyce.

Ferb Fletcher

Są kolegami, lubią się, ale bez przesady. Mają odmienne zainteresowania, chociaż grają razem w zespole. Fletcher woli jednak budować wynalazki i jest bardziej przyziemny. Michael woli świat wirtualny.

Nazz Jefferson

Są przyjaciółmi. Poznali się podczas pierwszego dnia w szkole Michaela. Dagger zyskał sympatię Nazz tym, że ma duże poczucie humoru i tak jak ona czasami "odlatuje". Czasami, dla zabawy, organizują sobie bitwy na słowa.

Sophie Adventure

Przyszli do szkoły tego samego dnia. Lubią się. Michael uważa że Sophie nie ma dystansu i bierze wszystko na poważnie.

Ciekawostki

  • Umie grać na gitarze, ukulele i perkusji. Całkiem dobrze śpiewa.
  • Lubi czytać książki i oglądać filmy science-fiction.
  • Jego idolem jest David Bowie.
  • Jest swego rodzaju alter ego autora.