FANDOM

Jestem biseksualny i nie wstydzę się tego!
- Nilved mówiący o swojej orientacji seksualnej

Nilved Van Stomm

Nilved
Nilved strzelający z broni
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
LGBT
Ta postać należy do grupy LGBT.
Twórca: 3Patryk3
Debiut: Zemsta w kiblu
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: James Tjinder - zauroczenie
Rodzice: Buford Van Stomm (ojciec)
Moranica Uglyfoot (matka)
Rodzeństwo: Nie ma
Przyjaciele: Fred Johnson
Nilved Van Stomm - syn Buforda i Moranici. Jest jedynakiem. Pochodzi z innego wymiaru, w którym jest odpowiednikiem Devlina.

Wygląd

Nilved jest średniego wzrostu. Ma okrągłą twarz, niebieskie oczy, duży nos i dość długie, poszarpane, brązowe włosy. Na sobie nosi szarą bluzkę z pomarańczowymi rękawami i brązowe spodnie. Na swoich stopach posiada zielono-białe tenisówki.

Charakter

Nilveda najbardziej cechuje zawziętość i upór w dążeniu do celu. Zawsze gdy znajdzie jakiś cel musi go zrealizować. Jest wierny swoim przyjaciołom, kiedy mu powiedzą sekret to on zawsze go dochowa. Uwielbia również oglądać seriale kryminalne. Broń miał w ręku jeden jedyny raz i powiedział, że już nigdy jej nie dotknie. Po swojej matce odziedziczył wredność oraz również mistrzowanie ciętej riposty. A od ojca ma, że nie boi się niczego i nikogo.

Relacje

Z swojego uniwersum

James Tjinder

Wcześniej Nilved był heteroseksualny i podobały mu się dziewczyny, lecz pewnego dnia pojawił się James, zakochał się w nim. Od tego czasu jest bi, bo zrozumiał, że chłopcy mu się podobają, a dziewczyny tylko trochę. Chłopak nie odwzajemnia jego uczuć, uważa go tylko za kolegę. Biseksualny chłopak nie daje rady się z tym pogodzić. Próbuje być tylko kolegą, lecz nie zawsze mu to wychodzi.

Buford Van Stomm

Świetnie się ze sobą dogadują. Ojciec też nie toleruje, że jego syn jest bi, jak jego matka, ale stara się to uszanować. Buford bardzo kocha syna, on jego też. Zawsze wolny czas spędzają razem.

Moranica Uglyfoot

Wstydzę się mojej matki
- Nilved o matce

Wstydzi się swojej matki, lecz nie z powodu wyglądu tylko z charakteru. Rzadko się kłócą, a tylko o to, że jest innej orientacji. Matka pozwala mu na wszystko, no prawie wszystko. Na gejostwo już mu nie pozwala.

Fred Johnson

Nilved i Fred przyjaźnią się już od dzieciństwa. Każdą możliwą chwilę próbują spędzić razem, gdyż Nilved czas spędza z ojcem, a Fred ma różne obowiązki. Również pomagają sobie nawzajem.

Z innego uniwersum

Xavier Johnson

Xavier na początku przestraszył się go gdyż nie wiedział kim jest. Nilved potem mu wszystko wyjaśnił i Xavier pomógł mu znaleźć Freda.

Warzywa

Warzywa? Gdzie? Uwielbiam je! Daj trochę!
- Nilved proszący o warzywo

Kiedy był mały rodzice zabraniali mu warzyw. Zbuntował się i zaczął je jeść. Z początku mu nie zasmakowały, ale jedząc codziennie po jednym warzywku przyzwyczaił się, zaczął je jeść regularnie. Od dzieciństwa bardzo lubił warzywa i próbuje innych też do tego przekonać, lecz mu to nie wychodzi.

Nienawiść do słodyczy

Słodycze? Dzięki, ale nie.
- Nilved mówiący o swojej niechęci do słodyczy

Kiedy był mały rodzice pozwalali mu na każdą słodycz. Jadał je codziennie po 50 na dzień. Po tym miał robaki w tyłku i Moranica z siłą mu je wyrywała. Bardzo go to bolało. Wtedy narodziła się jego nienawiść do słodyczy, gdyż bardzo szybko się od nich uzależnia. Zaczął jadać co innego niż słodkości, jadł to co mu nie pozwolono - warzywa. Kiedy skończył ze słodyczami to jadł warzywa.

Zdolności

Nie jest jakimś superbohaterem czy złoczyńcą, wiec super zdolności nie ma. Ale ma podstawowe zdolności, które nauczyła go matka. Takie jak: rzucanie karłem na odległość, mistrzowanie ciętej riposty, polowanie na bogaczy i tym podobne. Ojciec nauczył go bicia się i jazdy na rowerze.

Choroba

Nie tak dawno wykrył w sobie, że ma astmę. Nigdy nie biegał, lecz pewnego razu musiał i wtedy okazało się, że ma astmę. Od tego czasu Nilved nie może biegać ani się przemęczać.