FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Ocean Davenport

OD(DP)
Ocean stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Poznajcie nasze dzieci
Wiek: 23 lata
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Zoltan George Davenport (ojciec)
Moranica Davenport (matka)
Rodzeństwo: Cooper Davenport (brat)
Claire Fletcher (przyrodnia siostra)
Zack Davenport (przyrodni brat)

Ocean Davenport (czyt. Ołszyn Dawenport) - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Ocean to wysoka kobieta o długich rudych włosach. Ma piegowatą twarz i gęste brwi. Unika makijażu. Nigdzie nie rusza się bez swoich czarnych okularów. Chodzi w wyprasowanych garniutach, najczęściej koloru czarnego. Śpi w białej koszulce i fioletowych leginsach.

Osobowość

Usposobienie

Ocean jest bardzo pogodną osobą. Do wszystkich znajomych czy klientów uśmiecha się szeroko. Tymczasem dla swoich pracowników jest opryskliwa. Zdarza się jej ich uderzyć. Nigdy nie mówi do nich "proszę", "dziękuję" czy "przepraszam". Podnosi na nich głos. Wszystkie swoje negatywne emocje wylewa na nich. Pomimo takiego zachowania, jej personel nigdy się nie zwalnia - głównie dlatego, że Ocean im nie pozwala. Rudowłosa jest ambitna i przedsiębiorcza. Zawsze dąży do celu, nigdy się nie poddaje. Jest materialistką, kocha pieniądze, pragnie ich jak najwięcej. Ma pecha, jeśli chodzi o własny biznes - kiedy coś założy, dosyć szybko zostaje to zamknięte.

Zainteresowania i umiejętności

Ocean ukończyła zarządzanie na Uniwersytecie G-Tech'u w Nowym Jorku. Interesuje się prowadzeniem własnego biznesu już od dziecka - będąc w przedszkolu, uwielbiała bawić się we własny sklep czy restaurację. Posiada własny lokal w centrum miasta, do którego utrzymania dokłada się Zoltan. Kobieta chce prowadzić mały biznes, dlatego nawet nie myśli o wyższym stanowisku w G-Tech'u. Każdy z jej interesów kończy się fiaskiem, niekoniecznie z jej własnej winy.

Marzenia

Ocean marzy o tym, by założyć coś, co nie zostałoby szybko zamknięte. Nie poddaje się i ciągle wymyśla nowe spółki, których siedziby mają miejsce w lokalu rudowłosej.

Relacje

Otoczenie

Ludzie uważają Ocean za bardzo uprzejmą osobę. Twierdzą też, że świetnie sobie radzi w roli szefowej. Tymczasem jej pracownicy nienawidzą jej. Boją się rudowłosej. Chcieliby rzucić pracę u niej, ale Ocean im na to nie pozwala.

Zoltan George Davenport

Moranica Davenport

Cooper Davenport

Wystąpienia

Szkoła z internatem

Sezon 3

Historia

Ocean urodziła się w 2017r. jako córka Moranici i Zoltana. Od dziecka interesowała się prowadzeniem własnego biznesu. Uczyła się bardzo dobrze. Była uczennicą G-Tech'u, a następnie ukończyła zarządzanie na Uniwersytecie G-Tech'u w Nowym Jorku. Pod koniec sierpnia 2040r. wynajęła lokal na skrzyżowaniu w centrum miasta, gdzie powstała restauracja "Ogni parola in lingua italiana sembra essere elegante".

Inne informacje

  • Według Moranici, głowa Ocean urodziła się miesiąc przed resztą ciała