FANDOM

Tekst znajdujący się
na tej stronie
został skopiowany z
Fineasz i Ferb Wiki.

Ogniki są jednym z oddziałów Ruchu Oporu. Są kierowane przez Izabelę z drugiego wymiaru, jednak zamiast szarf jak w pierwszym wymiarze noszą pasy z nabojami.
290px-Ogniki2wymiar

Członkinie

Izabela Garcia-Shapiro (drugi wymiar)

57px-Izabela2wymiar
Nosi szarą koszulkę z krótkimi, podartymi rękawami, brązowe spodnie z jasnymi rombami, czarne buty, szare rękawice bez palców, ciemno-zielony beret z szarawą kokardką z boku oraz brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, posiadający zieloną amunicję.

Greta

51px-Greta2wymiar
Ma szarą koszulę, z krótkimi rękawami schowaną w brązowe spodnie (w jednej ze scen zmieniły kolor na zielony). Nosi zielony beret, czarne rękawice i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, posiadający zieloną amunicję. Jej buty są czarne.

Adyson

45px-Adyson2wymiar
Ma szarą koszulkę bez rękawów i jak Izabela i Ginger, łatę w kształcie rombu na brązowych spodniach. Koszulkę trzyma na wierzchu (a nie schowaną w spodnie). Nosi czarne buty i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, posiadający zieloną amunicję. Podobie jak jej odpowiednik z pierwszego wymiaru ma opaskę, lecz w kolorze zielonym.

Ginger

33px-Ginter2wymiar
Ma szarą koszulę z podartymi rękawami którą trzyma na wierzchu (nie schowaną w spodnie). Jej spodnie są koloru brązowego i podobnie jak Adyson i Izabela ma na nich łaty w kształcie rombu. Nosi czarne buty i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, posiadający zieloną amunicję. Ma zielony beret i podobnie jak Adyson nie nosi rękawiczek.

Milly

45px-Milly2wymiar
Ma szarą koszulę z lekko podartymi rękawami schowaną w brązowe spodnie. Nosi czarne buty i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, w którym są zielone naboje. Posiada zielony beret i czarne rękawiczki. Podobnie jak jej odpowiednik z pierwszego wymiaru nosi kokardkę, lecz w kolorze zielonym.

Katie

48px-Katie2wymiar
Nosi szarą koszulę z lekko podartymi rękawami, schowaną w czarne spodnie. Ma zielony beret i podobnie jak Izabela czarne rękawiczki bez palców. Posiada czarne buty i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, w którym jest zielona amunicja.

Holly

41px-Holly2wymiar
Ma szarą koszulę schowaną w czarne spodnie. Nosi zielony beret i czarne buty. Posiada czarne rękawiczki i brązowy pasek przewieszony przez jej lewe ramię, w którym umieszczone są zielone naboje.