FANDOM

Olena Fanowska

Olena
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Stalkerstwo
Małżonek: Król Feliks
Dalsza rodzina: Królewna Franciszka - wnuczka
Królowa Paulina - wnuczka
Królewna Joanna - wnuczka
Książę Trebor - wnuk
Dzieci: Król Ludolf
Książę Trebor
Królowa Olena Fanowska z dynastii Rycarów - bohaterka serii "Nasze królestwo". Królowa Fandomu. Babcia Franciszki, Pauliny, Joanny i Trebora. Matka króla Ludolfa i księcia Derwana, teściowa Radosławy i Telimeny. Powszechnie znana jako pierwsza kobieta, która siedziała na tronie Fandomu. Rządziła państwem w imieniu swojego starszego syna i robiła to, dopóki się nie ożenił.

Historia

Wygląd

Olena jest wysoką kobietą o siwych włosach, które zakrywa czarna narzuta, która ma pełnić rolę korony. Ma zielone oczy i jasną karnację. Uważa się, że gdy była młoda, do złudzenia przypominała Franciszkę. Prawdę mówiąc, największą i w zasadzie jedyną różnicą był wzrost i rozmiar ust, gdyż te królowej były zdecydowanie większe. Zanim osiwiała, szczyciła się jasnymi blond włosami.

Zazwyczaj ubiera się w długą, czarną suknię. Podobnie jak najstarsza wnuczka, nie przepada za biżuterią. Uważa, że nie potrzebuje jej, by podkreślić swój status. 

Osobowość

Olena to siostra Lucyfera.
- Radosława o Olenie.

Z natury jest bezpośrednia i szczera. Mówi co myśli, nie zważając na to, czy może to kogoś urazić. Lubi mieć wszystko pod kontrolą. Jest pewna siebie oraz wyjątkowo dumna. Nigdy nie przeprasza, gdyż jak sama twierdzi, nigdy nie musiała. Z całą pewnością można stwierdzić, że daleko jej do osoby skromnej.

Nie należy też do osób przyjacielskich. Choć ceni sobie wnuki, tak do obcych podchodzi z wielkim dystansem, często w ogóle nie pozwalając im się zbliżyć. Rzadko komuś zaufa, a jeżeli już się to zdarzy, najczęściej trwa to długimi latami. Najlepszym przykładem na to jest fakt, że nigdy nie ufała w pełni swojemu synowi, w każdej chwili będąc gotowom na zorganizowanie zamachu i obaleniu monarchy.

Jest konsekwentna w dążeniu do celu. Nie poddaje się, tylko uparcie brnie do przodu, nawet gdy wszyscy powtarzają jej, że to niemożliwe. Lubi udowadniać ludziom, że ona potrafi wszystko, jednocześnie ścierając z ich twarzy uśmiechy. To typ człowieka, który kocha mieć rację.

Ma jednak słabość do swoich wnuków, które są jej oczkiem w głowie. Śmiało można powiedzieć, że traktuje ich lepiej, od swoich synów. Były one jedną z przyczyn jej niechęci do synowych. Nie tylko dbała o to, by Radosława i Telimena nie przenosiły swojej niechęci na córki, ale i w pewnym stopniu była zazdrosna o relacje królowych z królewnymi.

Rodzina

Relacje

Umiejętności i zainteresowania

Wystąpienia

Nasze królestwo

Inne informacje

  • Rządziła państwem jako regentka dwa razy (najpierw w imieniu syna, a potem wnuczki).