FANDOM

Opowiedz mi

No Screenshot 2
Autor: Tu wstaw kreatywny nick
Opublikowano: 30.01.2017

Bardzo krótkie, o niczym, napisane pod nagłym przypływem weny. Plus próby przyzwyczajenia się do używania pauz. 

Bohaterowie

Fabuła

— Opowiedz mi o Paryżu. — Wypowiedziana przez Anglika prośba bliższa była rozkazowi. Nie umknęło to jej uwadze, nie wypowiedziała jednak ani słowa. Delikatnie odłożyła trzymaną przez siebie filiżankę na stolik. Jej milczenie działało na niego jak motor napędowy. — Byłaś w Paryżu, widziałaś jego piękno, jego urok. Opowiedz mi o nim... Jolie. 

— Wypowiedz moje imię. — Zaskoczyły go te słowa, a jeszcze bardziej jej spojrzenie. — Wypowiedz moje imię jeszcze raz, w ten sam sposób, Ferb. 

— Jolie. 

Kobieta wstała, wciąż patrząc na niego. Grzechem byłoby w takiej chwili oderwać wzrok. Podeszła do niego, przeciągając ten moment tak długo, jak tylko mogła. Gdy znalazła się już na tyle blisko, by to zrobić, objęła go mocno. Tak, jakby zaraz miał jej uciec. On nie chciał jednak uciekać, kładąc dłoń na jej talii, drugą gładząc po włosach. 

— Nie opowiem ci o nim — wyszeptała mu do ucha, przyciągając go bliżej. Po chwili spoglądałaby już prosto w jego oczy. Anglik mógł przysiąc, że widział w nich prawdziwe klejnoty, lśniące blaskiem niepowtarzalnym i jedynym w swoim rodzaju. — Zabiorę cię tam. Pewnego dnia — Dotknęła jego dłoni, wplatając w nią swoją własną. Spojrzała na zachodzące słońca, a Ferb zrobił to samo. — pojedziesz tam ze mną. 

— Czekam na ten dzień, Jolie — odpowiedział rozbawiony, składając na jej czole czuły pocałunek. — Ponieważ ten dzień będzie dniem, w którym na zawsze staniesz się moja. 

Stali przez długi czas, wpatrując się w zachód słońca, składając kolejne obietnice, pocałunki. 

A herbata stygła, pozostawiona samotnie na stoliku.