FANDOM

Ikona_ciekawy_artyku%C5%82.png Ten artykuł zajmuje dziesiąte miejsce wśród najdłuższych stron bohaterów na Wiki.
30px-Medal.PNG
Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera marca w roku 2016.
30px-Bitwa.png
Bitwa Ten bohater wygrał 42 bitwę na bohaterów!

A ja chcę złotą kuwetę, ale mi jej nie kupisz. Musimy się pogodzić ze zrządzeniem losu.
Ja nie dostanę złotej kuwety, a ty nie zostaniesz Agentką.

— Penny do Danny w Story "Zmiana ról"

Hi Penny
Penny jest dziobaczką. Pracuje dla O.B.F.S.'u. Jej właścicielką i jednocześnie najlepszą przyjaciółką jest Danny.

Przez jakiś czas, była partnerką Pepe, który oprócz tego prywatnie jest jej przyjacielem (chyba jedynym oprócz Danny). Jej nemezis jest Hanna Taylor - doktor T. Pen jest świetną agentką.

Pennylin wspaniale gotuje, a przede wszystkim piecze najlepsze ciasta. Jej ulubiona potrawa to sernik z gałką muszkatołową. Jest uzależniona od czytania komiksów o "Przygodach Agenta Spika". Uwielbia ploteczki z Pepe.

HistoriaEdytuj

Penny urodziła się 22 kwietnia 2002. Pochodzi z Australii. Gdy miała kilka miesięcy, trafiła do rodziny Shine. Danny nazwała ją Pennyline Lonetta Vabla Fabla Babla Blu Bella, Penny nienawidziła tego imienia. Po tym jak Danny dowiedziała się o jej podwójnej tożsamości, dziewczyna zaczęła na nią mówić Penny.

Pennylie z powodu przeprowadzek swojej rodziny, często zmienia nemezis. Najdłużej jej nemezis była Hanna Taylor.

Po przeprowadzce do Danville zaprzyjaźniła się z Pepe.

W 2005 roku po raz pierwszy miała styczność z komiksem o Przygodach Agenta Spika i od tamtej pory jest jego olbrzymią fanką. Początkowo była przekonana, że komiks opowiada o autentycznych wydarzeniach, jak zapewniał ją napis z tyłu okładki. Jednak poznawszy autora komiksu, podczas wymiany międzyagencyjnej dowiedziała się, że jest to tylko chwyt marketingowy dla czytelników. Więcej o tym dowiesz się tu.

WyglądEdytuj

Penny jest nieco mniejsza od Pepe. Z pozoru wydaje się być dość wiotka i krucha. Ma typowo dziobakowe kształty. Wśród innych dziobaków, jest uważana za samicę o przeciętnym wyglądzie.

Ma seledynowe futerko i takie same orzechowe oczy jak Agent P. Gdy nosi kapelusz O.B.F.S.'u, wystaje spod niego grzywka, która nieco przysłania jej oczka. Na szyi zawiązaną ma ciemnoniebieską chustkę.

CharakterEdytuj

Penny Panna Dziobak

Penny jako Agentka P.

Penny nie należy do najmilszych dziobaków, bywa wybuchowa i nieco sarkastyczna, a także zarozumiała, wredna, agresywna, porywcza, impulsywna, pyszna i denerwująca. Bywa jednak wrażliwa i czuła, zwłaszcza w stosunku do swojej właścicielki. Zawsze jest szczera i wali prosto z mostu. Jest skrytą romantyczką i bardzo lubi mieszać się w sprawy intymne innych ludzi. Penny jest istotą żywiołową i wszędzie jej pełno. Jest straszną gadułą, uwielbia mówić i nigdy nie brakuje jej słów. Ma bardzo duże poczucie humory i często lubi sobie pożartować.

Penny nie znosi być spychana na dalszy plan i być niedocenianą. Jest bardzo pewna siebie i często bywa natrętna, zwłaszcza w stosunku do osób które lubi i swych idoli. Świetnie potrafi odnaleźć się w niecodziennych sytuacjach i nowym otoczeniu. Nie jest specjalnie towarzyska, jednak nie ma problemu z nawiązywaniem nowych znajomości. Każdemu kto ją pozna na długo zapadnie w pamięć.

ZainteresowaniaEdytuj

Penny, choć jak na dziobaka, jest dość zapracowanym zwierzęciem, ma pokaźną ilość zainteresowań.

Czytanie komiksówEdytuj

To jej zdecydowanie ulubione zajęcie. Choć Penny nie stroni od zwykłych komiksów, jej zdecydowanym faworytem są "Przygody Agenta Spika", którego to jest największą fanką (nie kłamię, nawet w komiksie jest to powiedziane). Podczas dni wolnych od pracy, często robi maratony "Przygód", czyta wtedy wszystkie komiksy odnowa. Nie przeszkadza jej w najmniejszym stopniu, że niektóre z nich czytała już po dwadzieścia razy. Dziobaczka ma w swoim posiadaniu wszystkie części tego komiksu. Choć zbiera głównie wydania w języku angielskim, zdarza się jej również posiadać tomy w innym języku (tłumaczeniem takowych tomów zajmuje się najczęściej Daniella, jeśli Penny nie zna języka). Warto wspomnieć, że dziobaczce udało się poznać autora komiksów i zaprzyjaźnić z nim do tego stopnia, że sama stała się bohaterką komiksu.

HazardEdytuj

Dziobaczka jest uzależniona od hazardu, bardzo lubi się zakładać i grać w pokera. Nie jest w tym najlepsza (często zdarza się jej przegrać wypłatę), jednak adrenalina towarzysząca zakładom, oraz radość (i możliwość popisania się przed innymi) towarzysząca wygranej, tak ją uzależniła, że w najmniejszym stopniu się tym nie przejmuje. Obok plotkowania z Pepe i czytania "Przygód Agenta Spika", gra w karty jest jej ulubionym zajęciem.

PieczenieEdytuj

Penny uwielbia piec wszelkiej maści ciasta i jest w tym świetna. Do jej faworytów należy sernik, którego to jest fanką. Pieczenie pozwala jej się odstresować, a także zabić czas. Można powiedzieć, że w jej rodzinie pieczenie ciast jest swego rodzaju tradycją. Zarówno Penny, jak i jej matka oraz kuzynka są wyśmienitymi kucharkami (jednak Penny jest z nich najlepsza).

PlotkowanieEdytuj

Podczas siedzenia wspólnie w wymyślnej pułapce jest sporo czasu na bliższe poznanie ludzi.

— Penny w Story "Nagrodzeni"

Jest to jedno z jej największych hobby. Plotkowanie, łączy się w dużej mierze z jej ciekawością względem świata, ale przede wszystkim ludzi. Wraz ze swym dziobaczym przyjacielem uwielbia wymieniać się pozyskanymi informacjami na temat innych ludzi/zwierząt. Nazywa to bliższym poznawaniem ludzi. Informacje na potrzeby tych działań, pozyskuje z tak zwanych obserwacji i infiltracji, które też pośrednio można zaliczyć do jej zainteresowań. Dzięki ploteczką z Pepe, jak określa te czynność Daniella, jest na bieżąco z tym kogo z kim można shipować, co bardzo ułatwia jej rozwijania jej kolejnej pasji.

ShipowanieEdytuj

Widzisz ship nawet w ogórku i pomarańczy.

— Dani do Penny w Story "Magiczna noc"

Penny to miłośniczka shipowania - czyli łączenia w pary innych (głównie w głowie, ale na żywo też się zdarza i to nierzadko). Może być to spowodowane jej romantyczną naturą, ale nie wykluczone, że to zwykłe wścibstwo. Dziobaczka uwielbia shipować zarówno ludzi (mogą być przypadkowi, nie musi ich koniecznie znać), jak i swych kolegów po fachu.

RodzinaEdytuj

Zachariasz - tataEdytuj

Podobnie jak Lucerna i Penny pochodzi z Australii. Jest Agentem Australijskiego O.B.F.S.u. Nie docenia Penny jako Agentki. Bardzo zaniża jej osiągnięcia i zdolności. Jest wobec córki uszczypliwy i niemiły, co Pennyline mu odwzajemnia. Z powodu zachowania ojca dziobaczka stara się mu robić na przekór udowadniając, że jest warta więcej niż uważa jej ojciec.

Lucerna - mamaEdytuj

Jest to żyjąca dziko dziobaczka, nie mająca nic wspólnego z O.B.F.S.'em (poza tym, że jej mąż i córka do niego należą). Ją jako jedyną z całej rodziny Penny lubi i choć odrobinę szanuje. Lucerna traktuje Penny jak siostrę.

Vanillia - kuzynkaEdytuj

Jest o rok młodsza od Penny. Obie dziobaczki zupełnie różnią się od siebie charakterem. Vanillia jest miłą i skromną dziobaczką, bardzo opanowaną. Przez pewien okres wychowywała się w dziczy, potem trafiła do Klarisy Windy. Podobnie jak jej kuzynka, stryjek i tata wstąpiła do O.B.F.S.'u. Nie jest jednak tak znamienitą agentką jak Penny (bywa odrobinę niezdarna). Vanillia bardzo irytuje Penny, głównie dlatego że ma znacznie lepszy kontakt z jej rodzicami niż ona sam.

RelacjeEdytuj

Daniella ShineEdytuj

Dziobakowo

Danny wraz ze swą przyjaciółką Penny i Agentem P.

Penny w wolnych chwilach pomaga Danielli w produkcji gadżetów - podaje narzędzia lub po prostu nie przeszkadza. Dziobaczka bardzo kocha swoją właścicielkę i jest nieco nadopiekuńcza w stosunku do niej. Bardzo troszczy się o nią i o jej relacje z przyjaciółmi. Lubi się również mieszać w sprawy sercowe dziewczyny. Tylko Penny jest w stanie rozpoznać gdy Daniella kłamie. Obie są dla siebie gotowe zaryzykować życie.

Penny jest najlepszą przyjaciółką Danielli, która nie wyobraża sobie bez niej życia. Pomimo zupełnie różnych charakterów, dobrze się dogadują. Danny bardzo zależy na przyjaciółce i zrobi dla niej wszystko. Jedenastolatka jest wdzięczna Pennylin, że zawsze przy niej była i się nią opiekowała. Mimo że bardzo się kochają, nie raz zdarzy im się posprzeczać - ich kłótnie nie trwają jednak dłużej niż kilka godzin.

Scott ShineEdytuj

Przez dłuższy czas relacje Scotta i Penny nie były specjalnie bliskie. Nastolatek uważał ją za zwykłe, leniwe i głupie zwierzątko domowe, i tak też traktował (czasem nakarmi, czasem pogłaszcze). Dziobakczka tymczasem nie była z nim specjalnie związana i nie poświęcała mu wiele uwagi (praktycznie w ogóle, chyba że jej podpadł). Wszystko zmieniło się jednak, gdy Shine dowiedział się o prawdziwej tożsamości samicy.

Penny bez trudu przywykła do nowej sytuacji i szybko nawiązała z młodym mężczyzną bliską relację. Samica lubiła się z nim droczyć i przekomarzać, jednak gdy trzeba było potrafiła okazać mu wsparcie. Za punkt honoru postawiła sobie również znalezienie Scottowi dziewczyny. W tym celu założyła mu konto na portalu randkowym i umówiła na kilka spotkań. Choć chłopak nie był chętny temu pomysłowi, dzięki uporowi i przekupstwie dziobaczki, przystał na niego w końcu.

Młody mężczyzna od razu polubił prawdziwe oblicze Pennylin. Uważał ją za niezwykle osobliwą i niezwykłą postać. Podczas problemów rodzinnych, okazała Scottowi niezwykłe wsparcie. Z czasem ich relacje rozwinęły się do czegoś na kształt młodszy brat - starsza (i nieco upierdliwa) siostra. Oboje lubią oglądać wspólnie ich ulubiony serial "Zrządzenia losu".

Pepe Pan DziobakEdytuj

Dziobaki poznały się podczas pierwszej wspólnej misji. Już na samego początku ich znajomości Penny zrobiła na Pepe bardzo duże wrażenie i zaimponowała mu swymi zdolnościami, i sprytem. Agenci szybko znaleźli wspólny język i jeszcze tego samego dnia Pepe wtajemniczył Pennylin w świat plotek.

Mimo, że dziobaczka dokucza mu, drażni go, wyśmiewa, przedrzeźnia, grozi i czasem nawet bije, są bardzo dobrymi przyjaciółmi. Spędzają ze sobą bardzo dużo czasu. Uwielbiają ze sobą plotkować i zakładać się o różne rzeczy. Przez pewien czas byli partnerami zawodowymi. Podczas wspólnych misji potrafili ze sobą świetnie współpracować. Są bardzo zgrani i zżyci. Spędzają wspólnie bardzo dużo czasu poza organizacją, głównie w pokoju Danielli, lub ogródku Fineasza i Ferba.

- Ale cieszę się, że Perry już wrócił. Brakowało mi go. Tylko mu tego nie mów, bo będzie się puszył. Niech żyje w nieświadomości.
- Wszystko słyszałem
źródło

Pepe i Penny twierdzą, że są dla siebie jak rodzeństwo, jednak może się wydawać że łączy ich coś więcej. Oboje świetnie się czują w swoim towarzystwie i bezgranicznie sobie ufają. Pepe bywa zazdrosny o Penny, co można zaobserwować w odcinku Przygody Agenta Spika.

Spikley PerwersEdytuj

Dziobaczka spotkała jeża po raz pierwszy na lotnisku w Story Przygody Agenta Spika. Agentka otrzymała za zadanie zaopiekowanie się agentem, który przybyć miał na wymianę międzyagencyjną z Pekinu. Choć początkowo samica nie była przychylnie nastawiona względem tego pomysłu, gdy tylko dowiedziała się kim jest ów agent, zmieniła zdanie.

Kogly mogly... SPIK! SPIK! PRAWDZIWY AGENT SPIK! Nie wierzę! Jesteś tu... Tak blisko... Mogę dotknąć twojego nosa.

— Penny na "powitanie" Spika w Story "Przygody Agenta Spika"

Penny początkowo była święcie przekonana, że komiksowy Spik i jego autor Spikley Perwers, to ta sama osoba. Z tego powodu zachowywała się względem jeża niczym rasowa fangirl. Była bardzo podekscytowana jego osobą i nie odstępowała go na krok, na domiar zadawała wiele pytań, co wywoływało u jeża dyskomfort. Była wobec niego bezkrytyczna i nieco zaślepiona jego osobą. Wszystko zmieniło się jednak, gdy dowiedziała się, że przygody z komiksów są zmyślone. Dziobaczka poczuła się wtedy okłamana i nieco urażona, ale także zażenowana swoją naiwnością. Gdy jednak Perwers przeprosił ją szczerze, ta wszystko mu wybaczyła, a ich relacja zaczęła się jakby od nowa. Polepszyła się i umocniła, oboje zaczęli się naprawdę przyjaźnić. Penny z chęcią poznała prawdziwego Spika, który okazał się świetnym kompanem do rozmów, (potrafił świetnie słuchać i był niezwykle cierpliwy) oraz pokera (choć nie był najlepszym graczem). Po powrocie jeża do domu, ich relacja nie zerwała się. Oboje często ze sobą korespondowali.

Naprawdę bardzo mi przykro, że zawiodłem twoje oczekiwania. Jednak chcę żebyś wiedziała, że teraz ty jesteś moją idolką.

— fragment listu Spika do Penny w Story "Przygody Agenta Spika"

Początkowo Penny przerażała Spika. Dużo mówiła, zadawała pytania, które wprawiały go w zakłopotanie i ogólnie przerażała. Gdy jednak poznał ją bliżej, szybko ją polubił, a nawet zaczął podziwiać. Dziobaczka zaimponowała mu swym talentem bojowym, otwartością i szczerością. Uznał ją za na tyle istotną postać w swoim życiu, że postanowił wcielić ją do swego komiksu, jako jedną z głównych bohaterek. Jeż bardzo polubił jej towarzystwo, rozmowy z nią, wyżalanie się jej i ogólne spędzanie z nią czasu. Ich relacja w kilka dni rozwinęła się do tego stopnia, że agent za wszelką cenę pragnął utrzymać z nią kontakt.

Major Francis MonogramEdytuj

Francis jest jej przełożonym. Penny szanuje go, jednak nie zawsze jest wobec niego posłuszna. Często też lubi sobie na niego ponarzekać, zwłaszcza gdy pracodawca nie docenia jej zasług. Nigdy jednak nie robi tego bezpośrednio. Dziobaczce dość często zdarzy się zdenerwować przełożonego, jednak nie przejmuje się tym specjalnie.

Major bardzo ceni sobie Penny jako Agentkę, jednak traktuje ją podobnie jak innych Agentów, choć dziobaczka twierdzi, że należy się jej większe uznanie. Mężczyzna uważa, że ma ona zły wpływ na Agenta P, co nie jest bezpodstawne. Monogram wspólnie z Carlem są najbardziej zagorzałymi shiperami Pernyline (nazwa związku Pepe i Penny). Wspólnie założyli fanpage na Twarzoksiążce o tej samej nazwie.

Carl KarlEdytuj

Choć relacje Carla i Penny nie są specjalnie bliskie, oboje dość dobrze się znają. Penny dzięki swemu "wywiadowi" i ploteczkom z Pepe, a Carl bo czyta akta.

Mimo, że widują się jedynie podczas odpraw i zebrań, dziobaczka ma wobec młodzieńca całkiem pozytywny stosunek. Można powiedzieć, że nawet go lubi, choć okazuje to w specyficzny sposób. Lubi się z niego czasem ponabijać, jednak umie docenić jego zdolności i zaangażowanie w prace.

Carl jest w pewnym sensie fanem dziobaczki, choć bardziej shipu jej z Agentem P. Dziobaki są jednym z jego ulubionych tematów do plotkowania z Majorem Monogramem. Oboje uważają, że tworzyliby świetną parę. By rozpowszechnić ten związek, założyli nawet fanpage na Twarzoksiążce. Chłopaka zawsze jest wobec samicy miły i okazuje jej sporą dozę szacunku.

Hanna TaylorEdytuj

Hanna to nemezis Penny i jej główny wróg. W przeciwieństwie do Pepe i Dundersztyca, Penny i Taylor, nie mają tak zażyłych relacji jak ta dwójka. Hanna jest wobec dziobaczki bardzo protekcjonalna i ma zawodowy stosunek. Zawsze zwraca się do niej "Penny Panno Dziobak", lub "Agentko P" i nigdy nie mówi do niej po imieniu. Mimo, że nie przepada za Agentką, gdyż ta wielokrotnie pokrzyżowała jej plany, potrafi być wobec niej gościnna co można zauważyć tu. Pomimo tego że kobieta jest bardzo przywykła do Penny, jest też w stosunku do niej bezlitosna i zrobi wszystko by ją pokonać.

Penny świetnie zna swoją nemezis i doskonale wie, gdy coś kombinuje, o czym możemy przekonać się tu. Samica świetnie sobie radzi z krzyżowaniem złych planów złocznicy. Uważa, że Hanna w złoczynieniu, stoi o wiele wyżej od Dundersztyca i jest od niego bardziej uzdolniona. Dlatego też, dziobaczka tym bardziej jej nie znosi. Mimo, że obie za sobą nie przepadają, potrafią dojść do obopólnej zgody i dogadać się. Jest to dostrzegalne między innymi tu.

Dodatkowe informacjeEdytuj

  • Piecze świetne ciasta.
  • Jest uzależniona od czytania "Przygód Agenta Spika" i hazardu.
  • Lubi się mieszać w intymne sprawy innych ludzi.
  • Ma wysokie mniemanie o sobie.
  • Jest bohaterką komiksu "Przygody Agenta Spika i Penny Panny Dziobak".
  • Posiada modulator mowy, który przekłada jej terkot na język ludzki. Zrobiła go dla niej Daniella.

WystąpieniaEdytuj

Penny i Pepe

GP-Penny
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Dani Shine
Daniella
 
Nazz Jefferson
Nazz
 
Paulin
Paulin
 
Natalie Middleton
Natalie
 
Pennylin
Penny
 
Vanillia
Vanillia
 
DS
DS
 
Malcolm Morgan
Malcolm
 
At
At
 
Scott Shine
Scott
 
Hanna Taylor
Hanna
 
Ludwik
Ludwik

Dzięki Pepe, że mnie uratowałeś.

— altPenny w "Misja-wieloświat"

Alt Penny podobnie jak jej odpowiedniczka należy do O.B.F.S.'u. W organizacji zajmuje się głównie papierkowa robotą i misją wywiadowczą, rzadko bierze udział w tajnych operacjach. Nie lubi walczyć, robi to tylko gdy musi, jednak nie ustępuje umiejętnościami Penny z pierwszego wymiaru. Jest równie zwinna co ona. Jej wyjątkową umiejętnością jest skradanie się. Jest najlepszą przyjaciółką DS, którą kocha jak siostrę. Uwielbia jeść batony nugatowe.

HistoriaEdytuj

Inni my

Penny z drugiego wymiaru ma Australijskie korzenie, jednak urodziła się w amerykańskim Zoo. Niedługo potem została wcielona do O.B.F.S.'u. Już jako niedoświadczona agentka wysyłana była na przeszpiegi i misje zwiadowcze. Początkowo nie rzucała się w oczy i była przeciętnym środkiem. Wszystko zmieniło się jednak, gdy w grudniu 2002 uratowała z pożaru sześcioletnią dziewczynkę, DS. Dziobaczka szybko zaprzyjaźniła się z DS. Niedługi czas później obie, zarówno Penny jak i dziewczynka, trafiły pod skrzydła samego Majora Monograma. Mężczyzna poddał je bardzo wyczerpującemu szkoleniu, dzięki któremu obie stały się świetnymi wojowniczkami.

W 2005 roku 30 czerwca z jej pomocą, DS stworzyła Ruch Oporu Okręgu Czterech Stanów. Była ona jego nieoficjalnym członkiem, o którym wiedziała jedynie zamaskowana. Niedługo później wzięła udział w Akcji Wieża i przyczyniła się do wyzwolenia Grandville. Więcej o tym można znaleźć tu. Gdy po odzyskaniu przez Danville nieodległości, O.B.F.S. otworzyło elitarną palcówkę uczącą przyszłych agentów, została szkoleniowcem. Pod jej opiekę trafiali zwierzęcy agenci. W 2013 roku otrzymała misję specjalną. Miała za zadanie śledzić Larrego Stevensona, nowego burmistrza Danville.

WyglądEdytuj

Penny z drugiego wymiaru jest bardzo podobna do pierwszowymiarowej Penny. Ma ten sam kolor futerka, wzrost i kolor oczu. Różnią się jedynie strojem. AltPenny nosi czarny szaliczek i czarnogranatową czapkę z daszkiem.

CharakterEdytuj

Penny z drugiego wymiaru jest znacznie bardziej delikatna od swej pierwszowymiarowaej odpowiedniczki. Cechuje ją duża skromność, odpowiedzialność i obowiązkowość. Jest bardzo opiekuńcza względem swojej najlepszej przyjaciółki. Z natury jest spokojna i opanowana, jednak przy zamaskowanej zdarzyło się jej stracić cierpliwość. Jest to jednak sporadyczne. Jest osobą ciepłą i przyjazną, szybko udaje się jej zjednać ludzi. Często się uśmiecha. Jest też ogromnie bystra i potrafi bardzo dobrze planować.

Debiut i wystąpieniaEdytuj

Penny z drugiego wymiaru zadebiutowała w Story 9 "Ta inna rzeczywistość". Pojawia się również w późniejszych opowaidaniach takich jak "Misja-wieloświat". Alt Penny jest też bohaterką serii "Inni my".

Penny z Wymiaru Omega należy do Frontu Wyzwolenia Ziemi. Dzieła w tajnej jednostce specjalnej, w której skład wchodzą specjalni przeszkolone i wyposażone zwierzęta. Jej partnerem zawodowymi i jednocześnie życiowym jest Pepe Pan Dziobak.

HistoriaEdytuj

Penny Wymiar Omega

Pennylin urodziła się na Tasmani w Sektorze szóstym, czyli jedynym miejscu pozbawionym obecności Silverian. Jej życie tam było dość beztroskie. Dziobaczka nie przejmowała się tym, co dzieje się w innych częściach świata. Wszystko zmieniło się jednak, gdy u wybrzeży Indonezji poznała Pepe, w którym zakochała się ze wzajemnością od pierwszego wejrzenia. Mimo iż dzieliła ich niewidzialna bariera, regularnie spotykali się przez kilka miesięcy. W końcu jednak, Penny dość mając niemożności przytulenia swego ukochanego, postanowiła opuścić Utopię. W 2002 roku wstąpiła do Frontu Wyzwolenia Ziemi i wspólnie z Pepe, który również był Agentem tej organizacji, zamieszkała na Madagaskarze. Dwa lata później poznała Daniellę Shine.

WyglądEdytuj

Penny z Wymiaru Omega wygląda prawie identycznie jak jej odpowiedniczka z pierwszego wymiaru. Ma ten sam kolor oczu, futerka i wzrost. Różni je jedynie długość grzywki, a także kolor chusty którą wiąże pod szyją - jest ona czerwona. Dodatkowo nosi gogle, które zazwyczaj zakładają na czoło.

CharakterEdytuj

Jest bardzo miłą, delikatną i romantyczną samicą. Cechuje ją duże poczucie humoru i bystrość. Jest osobą ciepłą i przyjazną, a także niezwykle opanowaną. Uwielbia wygodę i leniuchowanie, jednak dla ukochanych jest w stanie poświęcić swój komfort. Jest oddana i wierna, a także obowiązkowa i opiekuńcza.

Debiut i wystąpieniaEdytuj

Penny z Wymiaru Omega pojawia się w Story 27 "Wymiar Omega".

t - b - efunnyFrankyGaleria
Serie
Ja i ty
Historia Fineasza i Izabeli | Historia Ferba i Danny | Historia Fineasza i Ferba
Story
Partnerka | Zmiana ról | W niepamięci | Powrót do przyszłości | Deszczowa piosenka | Wesołe miasteczko | Stary znajomy | Nagrodzeni | Ta inna rzeczywistość | Pokonać strach | W odwiedzinach | Szach-Mat | Misja-wieloświat | Etap II | Senna wycieczka | Po drugiej stronie lustra | Powrót Nazz | Magiczna noc | Przygody Agenta Spika | Bo tak | Z duchem czasu | Jeszcze tego nie było, by jajko dziobaka uczyło | Nic specjalnego | Wymiar Omega | Tomato kolor czerwieni | Krętymi drogami | Historia, która nie miała się wydarzyć | Łapaj karpia | Wakacyjna nutda | Na zawsze Niebieska
Wymiar Omega
Dokąd nogi poniosą | Polowanie na niedźwiedzia | Orchidea | Sekwencja zdarzeń | Front Wyzwolenia Ziemi | Alternatywna rzeczywistość | Na otwartej wodzie | Daj się ponieść | Szklane ideały
Wędrując przez życie
prolog | Powroty | Pożar | Rozmowa | Zmiany | Diagnoza | Spotkanie | Komplikacje | Prawdziwy przyjaciel | Cała prawda
Inni my
prolog | Osiem lat później | Misja rekreacja | Propozycja | Zostańmy agentami | O.W.C.A. | Szkoleniowiec | Nocna przechadzka | Pierwsze koty | Kropla w morzu
Drobny szczegół
Harmonia relacji | Grając pierwsze skrzypce | Na ratunek sytuacji | Na skraju jutra
Kalejdoskop zdarzeń
Nigdy więcej wojny
Omnia vincit Amor
(pisane wspólnie z NaluChan )
Decyzja | Samokontrola | Rozstanie | Pomocnik | Rewers | Iron Taro | Księżyc | Kres
Zastępowe opowieści
(pisane wspólnie z Sara124)
Nowa droga | Nowa w zastępie | Pierwsza prawdziwa miłość | Bitwa zastępów
Kroniki Świata Wynurzonego
(pisane wspólnie z VictoriaBlue )
Rozdział 2 | Rozdział 4 | Rozdział 6 | Rozdział 8 | Rozdział 10 | Rozdział 12
Pełnometrażowe
Powiązane z seriami
Heca jajeczna | Wodny zamach | Fineasz u dentysty | Dawno temu w przedszkolu | W tańcu | W końcu | Kwaśne winogrona i słodkie cytryny | Ślub, węże i antagonista | Sto rad jak być szczęśliwym |
Niepowiązane z seriami
Klejnot oceanu | Kajmakowy sok | Mon héros
Pisane z innymi użytkownikami
*Opko na nudę (pisane wspólnie z NaluChan )
Bohaterowie
Pierwsze pokolenie
Daniella Shine | Nazz Jefferson | DS | Paulin Heller | Scott Shine | Natalie Middleton | Malcolm Morgan | Colin McAdam | Simon Graham | Penny | Vanillia | Hanna Taylor | Ludwik Klaus Wulfryd Tyberiusz Gugungtenpruljungingen IV | Wampirzyca | At Last
Drugie pokolenie
Summer Flynn | Aleksis Fletcher | Sintia Fletcher | Camille Tjinder | Nathan Van Stomm | Gavin Van Stomm
Inne
Piosenki
Zatrzymać czas | Zaśpiewaj | Złamana obietnica | Za drzwiami | Wybacz | Raz, dwa, trzy... | Pszczoły, ule i wosk! | Piekielny pocałunek | Melodia dla Nikogo | Kołysanka Sleepy Soul | Hymn Proczadzikowców | Dzika muzyka | Deszczowa piosenka | Czy to miłość?
Rodziny
Rodzina Shine
Lokalizacje
Ogródek rodziny Flynn-Fletcher | Wzgórze Izabelli | Grandville | Jail-Jelly | Quarta | Wymiar Omega
Organizacje
Front Wyzwolenia Ziemi | ROOCS | Trybunci | Saturn H.O.M.E. | Zastęp ogników 22107
Przedmioty i wynalazki
Przygody Agenta Spika | Twarzoksiążka | Zemster
Fanon Miraculum
Niepowstrzymani
Rogalik prawdę Ci powie | Derpy roku | Echo przeszłości | Z nastaniem nocy | Tam, gdzie latają Akumy | Derp na Biedroblogu | W świecie Fan-Fiction | Zabawa w bohatera | (Nie)zapomniana historia | Nieplanowana przygoda z Mary Sue | Dzieje Plaggi i Ed | Mistrz kierownicy | Elfie zamieszki | Ogrzana afera | Pomocna dłoń | Koniec bezczynności | Czemu się nie uśmiechasz? | Nienazwane
Inne
Histogariusz
Bohaterowie
Postaci
Aleksis Lefiampi | Edith Frasinati | Daniel Sorel
Kwami
Odda | Zabb | Poogo | Arria | Tosuu
Fanon My Little Ponny
FanFiction
Ostatnia Kołysanka
Fanon Kung Fu Panda
FanFiction
Sztuka Papieru
Bohaterowie
Tao Nakamura | Shi RuiShu
Szablony
Zakładki | Serie | Bohaterowie | Bohaterowie: Inni my | Bohaterowie: Story | Bohaterowie: Wędrując przez życie | Piosenki: Story | Lokacje: Story | Drobny szczegół | Poza Fandomem | Kung Fu Panda