FANDOM

Rick Hamilton

No Screenshot 2
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Tu wstaw kreatywny nick
Debiut: O życiu, miłości i innych pierdołach...
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Amerykańskie z francuskimi korzeniami
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 29 marca
Rodzice: Miguel Hamilton - ojciec, nie żyje

Anne Hamilton - matka

Rodzeństwo: Liv Hamilton - młodsza o rok siostra
Przyjaciele: Cała szkoła, jednak głównie Fineasz Flynn i Peter Smith.
 
Nie jestem aż tak chory psychicznie, by przynosić do ciebie prawdziwą ruską. Na to musi poczekać do wieczora!
- Rick

Theme: Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker

Rick Hamilton jest piętnastoletnim chłopakiem, najlepszym przyjacielem Fineasza Flynn'a i Petera Smith'a. Jest też starszym bratem Liv Hamilton. Chłopak uwielbia kolor granatowy, co bardzo widać. Jest ślepy na jedno oko. Mimo wyraźnego braku odpowiedniego wieku przyzwolenia, Rick uwielbia alkohol. Jego ulubionym trunkiem jest zdecydowanie rosyjska wódka, tuż obok finladzkiej i polskiej. Nie pogardzi jednak zwykłym piwem lub wytwornym winem. Ma naturę podrywacza, jednak marzy o poślubieniu "tej jedynej" i założeniu z nią rodziny. Razem ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi należy do wdzięcznie ochrzczonego Wesołego Trio, "królów tej szkoły".

Biografia

Rick urodził się w Danville, jako pierwsze dziecko Anne i Miguela Hamiltonów. Jako, że jego rodzice od dawna oczekiwali dziecka, ucieszyli się z narodzin syna bardziej, niż można to sobie wyobrazić. Podobnie było, gdy rok później na świat przyszła jego młodsza siostra, Liv. Ich mama zawsze ich rozpieszczała, okazując im tyle opieki i matczynej miłości, ile było trzeba. Natomiast ojciec wychowywała rodzeństwo twardą ręką, ucząc, że na wszystko trzeba sobie zapracować. Wartości te rozwijały się w nich obie, z dobrą równowagą. Tak było, dopóki Miguel Hamilton nie zginął podczas strzelaniny w jednym z barów, gdzie akurat opijał z przyjaciółmi ślub jednego z nich.

Śmierć męża mocno wpłynęła na Anne, która nie była już tak delikatna jak dawniej. Owszem, wciąż okazywała im matczyną miłość, ale nie rozpieszczała ich tak, jak wcześniej. Przejęła rolę ojca, wychowując je twardo.

Rick od najmłodszych lat znał Fineasza Flynn'a, syna sąsiadów. W przeciwieństwie do Liv, która zawsze była nastawiona chłodno do nieznajomych, chłopak robił wszystko, by zaprzyjaźnić z Flynnem. I rzeczywiście, kontakt złapali bardzo szybko. I tak o to rozwijali tę relację, która w końcu zakwitła do dość silnej przyjaźni. Jednak po kilku latach rodzina Hamilton musiała się przeprowadzić, w wyniku pracy otrzymanej przez Anne. Rick miał wtedy dziewięć lat.

Miejscem przeprowadzki była Rosja, a konkretniej Syberia. Nie pasowało to rodzeństwu ani trochę, zwłaszcza, kiedy przyszła pierwsza zima. Było ciemno, mroźnie oraz niemalże nie dało się chodzić. Musieli jednak bardzo często wychodzić w czasie takiej pogody coś załatwić. Bardzo szybko się do tego przyzwyczaili, a po jakimś czasie traktowali takie wypady jako wyzwanie, kto załatwi to szybciej. Co prawda nabawili się niejednego odmrożenia, jednak dla nich się to nie liczyło.

Do Ameryki i Danville wrócili po pięciu latach. Zarówno Rick, jak i Liv źle znieśli tak nagłą zmianę temperatury, gdy z mroźnej Syberii wrócili do ciepłego USA. Mimo wszystko chłopak cieszył się z tego, że ponownie zobaczy swojego przyjaciela, z którym utrzymywał kontakt jedynie przez telefon. Zdziwił się i to mocno, gdy zobaczył w pierwszej klasie gimnazjum. Fineasz bowiem nie dość, że miał dość długie włosy, to jeszcze wyrobił sobie niezły charakterek i zdecydowanie więcej pewności siebie, niż wcześniej miał.

Wygląd

Rick jest chłopcem wysokim, nieco niższym od Petera (wzrost 170 centrymetrów) o dość jasnej karnacji i szczupłej, ale umięśnionej sylwetce. Na jego ciele można zobaczyć dużo blizn oraz starych, niezagojonych siniaków. Twarz ma usianą dużą ilością piegów, pokrywają ją całą i część ramion. Ma nos średnej wielkości, zadarty ku górze oraz migdałowate oczy. Cierpi również na heterochronię, co znaczy, że ma oczy w dwóch różnych kolorach; prawe jest jasnoniebieskie, a lewe zupełnie białe. Lewo oko jest także okiem, na które nie widzi absolutnie nic. Jego włosy są dość krótkie, jasnobrązowe oraz dość kręcone. Nosi bezbarwną soczewkę kontaktową na prawym oku (bo na lewe nie widzi, logiczne), czasem zamienia ją na okulary, głównie do czytania.

Nie ma ustalonego jednego zestawu ubrań, jednak najczęściej nosi biały bezrękawnik z szorstkiego materiału, na który zakłada granatową bluzę z kapturem, zwykle zostawiając ją rozpiętą. Ubiera również zwykłe, luźne jeansy z białym paskiem z mocno wytartymi kolanami. Na nogach ma niebieskie trampki, a pod nimi białe skarpetki. Rzadziej założy glany.

Charakter

- Najwyraźniej! - Rick klasnął w dłonie, po czym położył się na ławce, przybierając pozę "maluj mnie tak, jak jedną ze swoich Francuskich dziewczyn". - Możecie mnie już wielbić, ale po kolei, by nikt dwa razy nie dostał moją cudownością po oczach!
- Fragment odcinka Najgorsze wagary pod słońcem

Rick zdecydowanie jest największym "buntownikiem" spośród całej trójki. Jako jedyny nie boi się ewentualnych i prawdopodobnych konsekwencji swoich działań, przeciwnie, oczekuje ich z niecierpliwością. Chłopak uwielbia bowiem smak ryzyka. Uważa, że jeśli nie ma czego się bać, to nie ma zabawy. Jest również zdecydowanie zbyt otwarty za zakłady i wyzwania, podejmie się wszystkiego. Tych cech dorobił się jeszcze w Rosji, gdzie Rosjanie często rzucali mi różne wyzwania, twierdząc szyderczo, że Amerykanin pewnie im nie podoła. Rick, jako chłopak, który nie da sobie w kaszę dmuchać, a tym bardziej nie da byle komu szargać jego honoru i dobrego imienia, zawsze je przyjmował. I tu objawia się jego kolejna cecha - honorowość. Nie liczy się ryzyko, niebezpieczeństwo i innego tego typu, jeśli ktoś śmie obrazić jego lub kogoś mu bliskiego, może tylko oczekiwać na bliskie spotkanie z jego gniewem (to brzmi tak pompatycznie, kurde). Jest zdecydowanie zbyt narwany, często najpierw robi, potem myśli. Rzadko wyciąga wnioski z danej sytuacji i prawie nigdy nie uczy się na błędach. Jest za to typowym ekstrawertykiem, który uwielbia towarzystwo i bardzo dobrze się w nim czuje. Zawsze stara się nawiązać bliskie kontakty z jak największą ilością osób, lubi otaczać się dużą ilością osób. A najlepiej, gdyby tymi osobami były dziewczęta. Oj, Rick uwielbia dziewczyny. Jest wielkim romantykiem oraz ma spore zasoby uroku osobistego, z czego doskonale zdaje sobie sprawę i co umiejętnie wykorzystuje. Samo komplementowanie dziewczyn sprawia mu dużą frajdę, nie lubi natomiast uwodzić ich, dając im jakiekolwiek nadzieje. Nie, nie. Jeżeli Hamilton zacznie z jakąś damą flirtować, to albo wyróżniała się aż nad to, albo chłopakowi faktycznie na niej zależy. 

Rodzina

Anne Hamilton - matka

Rick kocha swoją matkę nad życie i nie raz to okazuje, zawsze okazując jej szacunek, pomagając jej i zawsze pamiętając o upominku na urodziny i dzień matki, choćby drobnym. Anne również kocha swojego syna. Wie, że nie da rady wychować go sama tak, jak chciał Miguel, jednak stara się tak bardzo, jak może. Docenia ją za to, gdyż wie, jak ciężko było jej pogodzić stratę człowieka, którego kochała nad życie, z wychowaniem samotnie dwójki dzieci i przejęciem jego roli żywiciela rodziny. Obecnie, gdy chłopak jest już wystarczająco dojrzały, pomaga swojej mamie w domu oraz pała się drobnymi robótkami dostępnymi dla osób w jego wieku. Anne zawsze była przykładem dla syna, i choć nigdy nie było idealnie, zawsze wspierali się wtedy, gdy jedno z nich tego potrzebowało.

Liv Hamilton

Z widoku przeciętnego obserwatora, trudno jest określić relacje rodzeństwa. Z jednej strony widać, że naprawdę się o siebie troszczą, Rick zawsze jest gotowy obronić swoją siostrę i jej honor. Nie pozwala innym na obrażanie Liv w jego obecności oraz jest w stosunku do niej nieco nadopiekuńczy pod pewnym względem. Związki. Mimo, że sam Hamilton jest podrywaczem, nikomu nie da tknąć swojej siostry, kiedy jego zdaniem ten ktoś nie będzie jej warty. Mimo, że dziewczyna uważa swojego brata za totalnego kretyna i narwańca, próbuje być dla niego kimś w rodzaju "głosu rozsądku", sprowadzając go na ziemię. Robi głównie dlatego, że martwi się o niego i boi się, że pewnego dnia może coś sobie zrobić. Z drugiej jednak strony, często widać między nimi kłótnie, po których dochodzi nawet do rękoczynów.

Relacje

Wesołe Trio

Fineasza, Petera i Rick'a połączyły podobny charakter, miłość do psot i wspólny światopogląd. Chłopaki szybko zasłynęli (tylko w szkole, oczywiście) ze swojej pomysłowości i sprytu. Zadziwiające jest też to, z jaką łatwością ze sobą współpracują, wręcz czytają sobie w myślach. Można powiedzieć, że trafili na siebie idealnie. Jednak relacje poszczególnych członków nieco różnią się od siebie.

Fineasz Flynn

Rick od najmłodszych lat znał Fineasza Flynn'a, syna sąsiadów. Poznali się mając około sześciu lat, na placu zabaw. Od razu się polubili, zaliczać w tym czasie niemal każdą atrakcje razem. Jako, że Linda i Anne są dobrymi koleżankami, kobieta często wpadała do domu Flynn-Flecherów z Rickiem i Liv. Cała czwórka (Liv, Rick, Ferb, Fineasz) bawili się wtedy w najlepsze. O ile obecnie relacje Liv i Fineasza ograniczają się do koleżeństwa, tak Rick i Fineasz wciąż są dobrymi przyjaciółmi, zawsze gotowymi wesprzeć się i pomóc sobie w potrzebie. Chłopaki czują się w swoim towarzystwie swobodnie, nie martwią się o to, że któryś palnie coś głupie, a drugi go wyśmieje. Gdy przychodzi do pracy w grupach lub drużynach, ci zawsze sobie pomagają, nawet, gdy są w osobnych. 

Peter Smith

- Rzuciła mnie! - lamentował szatyn, tuląc mocno pluszową pandę Petera, z czego ten nie był zbyt zadowolony. - Rzuciła! Tak po prostu!

- Kijowo - podsumował sytuację Peter, podając przyjacielowi butelkę coli.

- NIE POMAGASZ!!
- Taka sytuacja

Peter i Rick dogadują się świetnie. Peter bardzo często musi podnosić szatyna na duchu po miłosnych porażkach, których swoją drogą Hamilton miał całkiem sporo. Mają również wspólną pasję: motocykle i motoryzacja ogólnie. Są w stanie przegadać na ten dany temat całe godziny, ku irytacji Fineasza, który się tym ani trochę nie interesuje. Można też powiedzieć, że dopełniają się w pewnej kwestii - uwodzenie, romantyczność i związki. Peter nie ma o tym bladego pojęcia, podczas gdy Rick'a można spokojnie uznać w tej kwestii za eksperta. Często doradza on brunetowi, tłumacząc dane taktyki lub sposoby na podryw. Większość sposób, które wykorzystał Peter w Ich liebe dich - Strzelaj, Hans! były właśnie pomysłem Rick'a. Współpracę mają opanowaną do perfekcji, nawet nie muszą mówić słowa - potrafią odczytywać polecenia i wskazówki ze wzroku i ruchu ust. Jednak nic tak nie łączy, jak wspólny wróg. A panowie mają takiego - Suzanne Wolf. 

Suzanne Wolf

Nienawidzą się. Nienawidzą się do bólu. Gdyby Rick mógł zabić Suzanne, dawno by to zrobił i vice versa. Ta nienawiść wzięła się głównie z zachowania dziewczyny. Suzanne uważa bowiem, że skoro ma pieniądze, to cały świat należy do niej i każdy powinien składać przed nią pokłony. Właśnie to wywołało u Ricka niechęć do niej. Wstąpiła ona w wyższe stadium, gdy dziewczyna stwierdziła, że uweźmie się na ich trio, bo "psują reputację klasy" (co jest bullshitem wyższej klasy, bo to dzięki nim ta klasa ma reputację lepszą). Jednak w przeciwieństwie do swoich towarzyszy, którzy mieli wątpliwą przyjemność spotkać ją dopiero w gimnazjum, Rick musiał użerać się z dziewczyną od szkoły podstawowej. Nawet podczas jego pobytu w Rosji, ta znalazła sposób by nie dać mu spokoju. Suzanne jest również jedyną dziewczyną, którą chłopak jest w stanie uderzyć i nie mieć potem wyrzutów sumienia. Zresztą Wolf nie jest mu dłużna.

Rosa Lucchese

W edycji

Scott Douglas

W edycji

George Jackson

W edycji

Umiejętności

W edycji

Zainteresowania

W edycji

Wystąpienia

O życiu, miłości i innych pierdołach...

Opowiadania innych użytkowników

Szkoła z internatem

Ciekawostki

  • Nigdy nie miał być członkiem Wesołego Trio ani tym bardziej podrywaczem. Autorka jednak zmieniła zdanie co do niego, gdy zmieniła nieco styl swojego pisania.
  • Tak naprawdę Rick jest skrótem od pewnego imienia, jednak chłopak nie przyznaje się do niego i nikt go nie używa.
  • Ojciec chciał go nazwać Salazar.
  • Ma uczulenie na karmel.