FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera sierpnia w roku 2016.
Bitwa Ten bohater wygrał trzydziestą ósmą bitwę na bohaterów!
Bitwa Ten bohater zremisował w sześćdziesiątej drugiej bitwie na bohaterów!

Scott Milton

Scott TS4
Scott zrobiony w The Sims 4
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Co przyniesie czas"
Pseudonim: Ruska księżniczka
Królewna Śnieżka
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: Amerykańsko-Rosyjskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 1984 rok
Rodzice: Connor Milton
Natasza Milton
Rodzeństwo: Tatiana Milton (siostra bliźniaczka)
Amy Milton (młodsza siostra)
Przyjaciele: Jeremi Rarity
Zwierzęta: Szarik - pies
Lenin - kot
Ricki - rybka
Krym - chomik
Scott
by Sebolaaa
Scott Milton — urodzony 01. stycznia 1984 roku w Moskwie, obecnie zamieszkuje Danville wraz z rodzicami i siostrami w Danville. Uchodzi za osobę, którą można albo lubić, albo nienawidzić, lecz z pewnością nie może pozostać obojętny. Wielu uważa, iż orientacja, jak i tożsamość płciowa Scott'a jest kwestią niejednoznaczną i wymagającą głębszej analizy, lecz on sam lubi mówić o sobie jak o stuprocentowym heteroseksualiście, a fakt, iż czasem podobają mu się przedstawiciele własnej płci wydaje się ignorować.

Historia

Mały Scott

Scott jako dziecko zrobiony w The Sims 4

Przyszedł na świat jako pierwszy syn Connora Milton i Nataszy Siergiejew oraz młodszy brat bliźniak Tatiany, w Moskwie, gdzie od roku mieszkali jego rodzice. Ojciec chłopaka wolał, by przyszli na świat w USA, jednak przez problemy, które tworzyła zimna wojna, nie mogli oni opuścić granic ZSRR. Rodzina zmuszona więc była żyć przez pewien czas w komunistycznym państwie.

Choć z czasem sytuacja polepszyła się, a Miltonowie mogli spokojnie wrócić do kraju, Connor postanowił zostać przez pewien czas. 

Był on bowiem synem Camerona Milton, mężczyzny będącym w posiadaniu sporego majątku, którego dorobili się jeszcze ich przodkowie. Mężczyźnie zależało, by to jemu przypadł cały spadek, lecz miał jeszcze dwójkę rodzeństwa i, co najważniejsze, żonę, która czekała na niego w Stanach Zjednoczonych. Wybrał mu ją ojciec, a kierował się przede wszystkim interesami, jakie zawarł z ojcem kobiety.

Connor został przez niego wysłany do Rosji, by tam osobiście dogadał się z jednym z sojuszników ojca. On potraktował ten wyjazd bardziej, jak możliwość wytchnienia od rodziny, a przede wszystkim od żony, której zwyczajnie nie kochał. Na wyjeździe poznał Nataszę Siergiejew, która pracowała wtedy w klubie jako striptizerka. Kobieta szybko zauważyła, iż nowy gość lokalu może być znacznie bogatszy, niż pozostali, dlatego zadbała, by to ją zauważył. I jej starania zostały zauważone, gdyż spędziła z nim nie jedną, a kilka nocy.

Gdy przyszedł czas na powrót, pojawiły się komplikacje. Connor nie mógł opuścić ZSRR ze względu na problemy graniczne, co zmusiło go do pozostania w komunistycznym państwie na dłużej. Nie mając co ze sobą zrobić, ponownie odwiedził Nataszę, która w jego pechu widziała swoją szansę. Z czasem, przestali ograniczać się jedynie do seksu, a zaczęli rozmawiać, poznawać się i darzyć swego rodzaju sympatią.

Problemy graniczne trwały półtora roku. Cameron Milton starał sie opanować sytuację współpracując z Ambasadą Amerykańską, której zadaniem było wydostanie jego syna z wrogiego kraju. Natasza, już wcześniej orientując się, że szansa na lepsze życie może uciec jej z rąk, postanowiła użyć podstępu, by zostawić go przy sobie. Wiedziała, iż mężczyzna chciałby mieć dzieci, dlatego też wykorzystała chwilę jego nieuwagi, by przedziurawić prezerwatywę. Szczęście jej dopisało i zaszła w ciążę. Dowiedziawszy się o tym, Connor stracił resztę ochoty, by wrócić do domu. Wiedział, iż jego ojciec nigdy nie zaakceptuje faktu, iż wbrew jego woli zdradził żonę, płodząc z kochanką dziecko. By nie stracić szans na otrzymanie spadku, postanowił zostać w Rosji, by tam na spokojnie coś wymyślić. Po cichu liczył, że problem rozwiąże się sam, chociażby śmiercią jego ojca.

Scott spędził w Rosji pięć lat. Connor uczył go co prawda angielskiego, lecz nauka przychodziła mu z ogromnym trudem. Udało mu się zapanować jedynie nad podstawami, a jego pierwszym językiem pozostawał rosyjski. Chłopiec nie wyobrażał sobie, by świat, który go otaczał mógł nagle się zmienić, dlatego też prawdziwym zaskoczeniem była dla niego wieść, iż opuszczają Rosję na rzecz Stanów Zjednoczonych. Okazało się bowiem, że brat jego ojca zginął w wypadku samochodowym, dlatego cały majątek zostanie przepisany Connorowi. 

W USA nie potrafił się odnaleźć. Największą przeszkodę tworzyła bariera językowa, gdyż w większości nie rozumiał, co mówią do niego dzieci w przedszkolu. Jedną z nielicznych osób, która wykazywała cierpliwość wobec jego jąkania, pomyłek i licznego wtrącania rosyjskiej mowy, okazał się Scott Shine, czym stał się pierwszym przyjacielem chłopaka.

Z czasem udało mu się opanować nowy język, lecz, na jego nieszczęście, Connor postanowił wrócić na jakiś czas z rodziną do Rosji. Scott z jednej strony cieszył się, iż na nowo będzie mógł swobodnie wypowiadać się w swoim języku, lecz świadomość, iż ponownie będzie musiał zmieniać otoczenie, przerażała go. Ponad to, nie mógł mieć pewności kiedy i czy w ogóle wróci do Ameryki. Mieszkał w Moskwie przez trzy lata, a przez ten czas jego znajomość angielskiego podupadła. Do Danville i, ku jego ogromnej uldze, znów spotkał Scott'a Shine, z którym odnowił przyjaźń. Żyjąc wśród ludzi angielskojęzycznych, na nowo przyswoił obcą mowę, lecz w chwilach stresu, lub upojenia alkoholowego, zapomina angielskiego, całkowicie przerzucając się na angielski.

Wygląd

Scott jest wysokim młodym chłopakiem o  blond włosach, zielonych oczach i jasnej karnacji. Ubiera się w szary tshirt. Na niego zakłada ciemno niebieską koszulę w czarną kratę. Najczęściej ubiera do tego czarne jeansy, oraz trampki tego samego koloru. Lubi się malować, lecz skutecznie to ukrywa, gdyż boi się, co ludzie mogliby o nim pomyśleć. A trzeba przyznać, wychodzi mu to całkiem nieźle. Z jednej z konwersacji wynika, iż chłopak często maluje rzęsy, lecz nikt, poza jego imiennikiem, tego nie zauważa.

Osobowość

Scott jest radosnym, cieszącym się z życia i wiecznie uśmiechniętym chłopakiem. Jego cechą charakterystyczną jest wrażliwość, gdyż jest w stanie rozpłakać się na widok małego kotka. Dodatkowo łatwo daje się ponieść emocjom, bywa porywczy i gwałtowny. Wielu uważa, że jest wyjątkowo niesamodzielny, co jest całkowitą prawdą. Chociaż sam Milton uznaje, że wcale tak nie jest, w rzeczywistości potrzebuje kogoś, kogo mógłby obciążyć swoimi problemami. Scott ma potrzebę, by się wygadać, wyrzucić z siebie smutki, czy zasłonić się za czyimiś plecami w przypadku, gdy sobie naskrobie.

Bywa lekkomyślny. Zawsze najpierw mówi, a potem myśli. Często wpada przez to w kłopoty. To właśnie w takich sytuacjach okazuje się, że chłopak umie być sprytny i skutecznie wymigać się z odpowiedzialności. Jeżeli nie uda mu się przekababić wroga, zasłoni się Jeremim.

Gdy kogoś bliżej pozna staje się bardzo bezpośredni. Najlepszym tego dowodem jest jego przyjaźń z Jeremim, gdzie Scott nie widzi nic złego w tym, że czasem może zasnąć opierając głowę na jego ramieniu, czy kolanach. Również i pytania typu "Czy gdybym był innej płci, podobałbym ci się?" nie są dla niego niczym dziwnym. Nie jest to wynik dużej ufności, a niewypażonego języka przez który robi i mówi to, co akurat wpadnie mu do głowy.

Stosunek do otoczenia i odwrotnie

Scott na wszystko patrzy przez pryzmat pieniądza. Uważa, że bez tego, nie osiągnie nic. Wierzy, iż to dzięki stanu majątkowemu ma powodzenie wśród dziewczyn.

Milton chodzi z podniesioną głową. Wierzy, iż może zrobić wszystko, czasem nawet kosztem innych. Uważa siebie za lepszego od innych bezczelnie to pokazując.

Scotts

Scott i jego imiennik podczas biegania by FunnyFranky.

Najbardziej na świecie nienawidzi sportu. Robi wszystko by go uniknąć, a jego najulubieńszą wymówką jest astma, która na dobrą sprawę jest mu całkowicie obca. Przez to ma beznadziejną kondycję i bardzo szybko się męczy, jednak nie widzi w tym żadnego problemu. Twierdzi, że ruch nie jest mu do niczego potrzebny.

Scott bardzo lubi zwierzęta, nawet bardziej od ludzi. Świadczy o tym fakt, że ma psa, kota, rybkę i chomika. Wykazuje się często przy tym hipokryzją, gdyż uważa, że zabijanie zwierząt dla mięsa jest barbarzyńskie, jednak nie widzi nic złego w jego jedzeniu. O wiele bardziej również smuci go cierpienie zwierzęcia, niż człowieka. Tego drugiego, właściwie w ogóle się nie przejmuje.

Rodzina

Connor Milton (ojciec)

Connor jest właścicielem sieci nieruchomości. To do niego należy większość posiadłości w Danville, dzięki czemu nie tylko utrzymuje, ale i zwiększa swój majątek. Uchodzi za osobę chłodną i zdystansowaną nie tylko wśród znajomych, ale także własnej rodziny. Żonie dawno nie okazywał czułości, podobnie z resztą jak dzieciom, które traktuje wybiórczo. W Scott'ie pokładał szczególne nadzieje, których ten w ogóle nie spełnił, co sprawiło, iż ich relacje są wyjątkowo napięte. Młodszy Milton często narzeka na ojca, żaląc się, iż ten prawdopodobnie wolałby, by nigdy się nie narodził. Connor nie mówi tego na głos, lecz sytuacja, w której użył byle pretekstu, by pozbyć się syna i wysłać go do seminarium, w mniemaniu Scott'a mówi sama za siebie.

Natasza Milton (matka)

Tatiana Milton (siostra bliźniaczka)

Amy Milton (młodsza siostra)

Relacje

Jeremi Rarity

Scott poznał Jeremiego w odcinku "Co przyniesie czas" podczas gdy ten rzucił gazetę o ziemię. Zaczynają wtedy razem szukają pracy. Szybko odnajduje z nim wspólny język. Opowiedział mu między innymi o powodzie nienawiści do Vanessy, gdzie jawnie zaznaczył swoje racje. Lubi w nim to, że nie jest fanem kucyków Pony. Nie przejął się też, gdy kolega zadrwił z niego po tym jak Vanessa wymierzyła mu policzek.

Jeremi poznał Scotta w odcinku "Co przyniesie czas". Z początku był zdezorientowany jego zachowaniem, jednak szybko odnajduje z nim wspólny język. Razem szukają pracy dorywczej. Chłopak chętnie wysłucuje też jego opowieści z przedszkola. Najprawdopodniej stał po jego stronie, jednak nie wypowiedział się na ten temat. Gdy Vanessa spoliczkowała blondyna, ten nie współczół mu. Można powiedzieć, że wręcz zadrwił z niego mówiąc, iż dziewczyna jest silniejsza od niego.

Vanessa Dundersztyc

ScottiVan

by FunnyFranky

Scott i Vanessa znają się od długiego czasu. Dziewczyna niemalże od początku nie przepadała za nim, podczas gdy jemu najprawdopodobniej się podobała, co pokazywał jej poprzez ciągnięcie za włosy w podstawówce. Ona z kolei odwdzięczała się rzucaniem w nim przedmiotami typu cyrkiel, lub doniczka. Jego to jednak nie zrżało i w dalszym ciągu próbował jej się przypodobać. 

Fakt ten trwa do dziś, lecz w zupełnie innym znaczeniu. Oczywiście, wciąż daleko mu do romantyka, ale na przestrzeni lat zdążył zrozumieć, że ciągnięcie jej za włosy w niczym nie pomoże. Mimo, iż w dalszym ciągu potrafi zagrać jej na nerwach, ich relacje uległy znacznemu ociepleniu. Pozostają w swego rodzaju przyjacielskich relacjach, choć Vanessa zastrzega, iż nic, poza zwykłą znajomością, ich nie łączy. Nie mniej, bywa zazdrosna, gdy Scott obnosi się ze swoim związkiem z Nicolette.

Monty Monogram

Scott poznał Monty'ego już w drugiej klasie gimnazjum, gdy Monogram przeniósł się do jego szkoły. Od razu zaczęła się między nimi walka o popularność. Milton nigdy nie pałał nienawiścią do niego, ich rywalizacji nie traktował poważnie. Nie był jednak głuchy na jego wyzwiska, szybko odwzajemnił nienawiść. Z tej właśnie przyczyny poderwał Jenny Brown, która interesowała również Monty'ego. Obecnie, Scott uważa rywala za zło wcielone. Zazwyczaj gdy rozmowa trafia na jego temat, blondyn opowiada swoje teorie spiskowe.Monty poznał Scott'a w drugiej klasie gimnazjum. Jako iż w poprzedniej szkole szczycił się popularnością, za wszelką cene chciał zdobyć sympatię kolegów, co skutecznie uniemożliwiał mu Milton. Wtedy rozpętała się między nimi prawdziwa rywalizacja. Prawdziwa nienawiść Monograma pojawiła się wraz z momentem, gdy Scott poderwał dziewczynę, która podobała się Monty'emu. Obecnie, brunet jest w stanie zrobić wszystko, by pozbyć się rywala.

Stefa Hirano

Scott i Stefa są dobrymi znajomymi ze szkoły. Po raz pierwszy możemy zobaczyć ich relacje w odcinku Wrześniowy bal", gdzie Stefa w pośpiechu trafia do przebieralni, w której akualnie przebierał się Milton. Dziewczyna jest zmieszana, jednak z szoku nie może się ruszyć. Stoi więc jak wryta, nie odrywając oczu od Scott'a pozbawionego spodni. Gdy w końcu Stefa zostaje odciągnięta przez Fretkę, nie zaprzecza słowom przyjaciółki, iż chciałaby zobaczyć swojego kolegę nago.

Inne informacje

  • Czysto teoretycznie cierpi na astmę. W rzeczywistości jest to wymówka podczas wf-u.
  • Jego pseudonim konspiracyjny to Ruska Księżniczka.

Wystąpienia

Scott2

Scott zrobiony w The Sims 4

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni

Odcinki pełnometrażowe

Galeria

Scott piżama
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Proces powstawania postaci

W przeciwieństwie do Loren i Jeremiego, Scott'a wymyśliłam jeszcze przed jego debiutem, jednak później od Amy i Tatiany. Z początku miał być postacią trzecioplanową, będąc jedynie tłem swoich sióstr. Jego
PrezentdlaAsi napisyuciety

Scott (w masce) Hermiona i Loren by Oliwixa123

osobowość nie różniła się znacząco od tej, którą znamy dziś. Jedyną różnicą było to, że miał być o wiele bardziej przyjazny i otwarty na większość pomysłów. Dopiero później postanowiłam dać mu troszkę większą rolę.

Scott miał być na zabój zakochany w Vanessie, jednak od podrywania jej powstrzymywała by jego przyjaźń z Montym (doprawdy, nie wiem jakim cudem oni by się przyjaźnili). Dopiero później uznałam, że na jego kompana lepiej pasuje Jeremi, jednak wciąż nie planowałam, by Monty był jego wrogiem, Ich ostateczne relacje były raczej wymyślane "na spontana". Również i jego relacje z Vanessą uległy zmianie.

Fakt faktem, najważniejsze nie wiele się zmieniło. Scott awansował z postaci trzecioplanowej na drugoplanową. Spokojnie więc można stwierdzić, iż Milton ze wszystkich moich postaci zmienił się najmniej. 

EDIT: On i Jeremi zamienili się charakterami, gdy nie zauważyłam. To Scott miał być tym, który ogląda się za panienkami, a Jeremi tym, który wzdycha do jednej. Ostatecznie jest na odwrót, przez co muszę pisać charakter od nowa. Ehh...