FANDOM

Sean Van Stomm

No Screenshot 2
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Martiz2000
Wiek: 7 lat (Fineasz i Ferb - Czas Judy)
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 14 kwietnia 2006r.
Rodzeństwo: Buford Van Stomm
Przyjaciele: Zuzia Johnson
Sean Van Stomm jest młodszym bratem Buforda. Razem z nim mieszka w Danville. Jest o cztery lata starszy od swoich wrogów - Roxanne Webber i George'a Webbera. Podobnie jak starszy brat jest łobuzem. Jest silny jak na swój wiek.

Charakter

Sean, podobnie jak Buford, jest łobuzem. Ludzi znęcać się nad innymi np. zabierając im śniadanie lub przeszkadzając w szkole. Gdy jest młody, jego przestępstwa są małe, jednak z wiekiem zaczyna szukać mocniejszych wrażeń. Właśnie dlatego założył grupę, której zadaniem jest dokuczanie młodszym dzieciom. Podczas, gdy Buford starał się przeszkadzać dzieciom zbliżonym wiekiem do niego, Sean jako główne cele wybrał sobie Roxy i Georg'a, którzy są od niego młodsi o cztery lata. Prawie nigdy nie mierzy się z równymi sobie, jednak nie chce przyznać, że woli iść na łatwiznę. Jest wytrzymały na obrażanie, byle obelga go nie zmartwi. Jest również wredny, złośliwy i sprytny. Zazwyczaj to on zajmuje się planowaniem szturmu na dzieciaki i zazwyczaj jego plany się powodzą. Jest trójkowym uczniem, jednak dzieje się tak głównie z lenistwa i odpuszczania sobie szkoły, ponieważ, gdyby się postarał, mógłby z powodzeniem poprawić oceny na czwórkę, a później nawet na piątkę. Nie myje się codziennie, czym odgania od siebie wiele dziewczyn.

Wygląd

Sean jest podobny do Buforda. Tak jak on ma brązowe włosy, jednak nie są przystrzyżone jak u jego starszego brata, tylko odrobinę dłuższe i opadające na oczy. Później jeszcze bardziej je przedłuży. Jego oczy są brązowe i najczęściej spoglądające na innych z pogardą. Jedynymi osobami, którym nie rzucał takich spojrzeń są Buford i Mary. Ma jasną karnację i mnóstwo piegów na nosie. Ma lekką nadwagę. Jest również umięśniony jak na swój wiek. Odziedziczył wiele ubrań po starszym bracie.

Relacje

Buford Van Stomm

Buford jest starszym bratem Seana, przez co widują się praktycznie codziennie. Sean szanuje oraz podziwia brata. Chciałby być taki jak on. Cieszy się, gdy Buford go chwali i jest smutny, gdy coś mu się nie uda w jego obecności. Buford uczył młodszego brata podstaw bycia łobuzem. Sean czasami jest zazdrosny o relacje Mary i Buforda.

Mary Stuart

Sean podziwia Mary i, podobnie jak w jego relacji z Bufordem, chciałby być do niej podobny. Początkowo podziwiał ją tylko za siłę, zdecydowanie i łobuzowanie, jednak, po jej zmianie wyglądu, zaczął się w niej skrycie podkochiwać. Mary zdaje sobie z tego sprawę, ale nie zwraca na to uwagi. Jest gotowa w każdej chwili przypomnieć mu o dzielącej ich różnicy wielu i o tym, że nie jest nim zainteresowana. Jednocześnie  Mary cieszy się, że Sean chce jej się przypodobać, ponieważ dzięki temu może go wykorzystywać do własnych celów.

Zuzia Johnson

Zuzia jest jedną z pierwszych osób, które dołączyły do ekipy Seana. Dzieci jednak znają się dłużej. Wielokrotnie widywali się na ulicy i, początkowo niechętnie, zaczynali rozmowę. Jednym z powodów, dla których Zuzia nie chciała zaczynać znajomości z Seanem był jego stosunek do higieny. Później jednak połączyła ich wspólna niechęć do dzieci Webberów. W podstawówce i gimnazjum chodzą do jednej klasy, później zaczynają chodzić do innych liceów, jednak nadal utrzymują kontakt. Sean sprowadził Zuzię na złą drogę, przez co dziewczyna zrobiła się jeszcze niegrzeczniejsza niż wcześniej i pogorszyły jej się minimalnie oceny.