FANDOM

Shade Scarlet

Guitar
Twórca: XDemon666
Pseudonim: Demon, Shedo, Szatan, Satanista, Niezidentyfikowane trans-gówno
Wiek: 19
Pochodzenie: Norweskie
Miasto rodzinne: Trondheim
Data urodzenia: 17 listopada 1997
Rodzice: Ojciec - Raven Scarlet

Matka - Eles Scarlet (Ridder)

Rodzeństwo: rok starszy brat - Blaze

dwa lata starsza siostra - Minty

Przyjaciele: Hermiona Ulaniuk, Tayler Stevenson, Sophie Adventure, Nicole Strong, Nazz Jefferson
Zwierzęta: Wilczyca Cinder}}
Shade Alexandra Scarlet - córka demona i nauczycielki.

Biografia

Narodziny

Urodziła się 3 listopada 1997 roku w Norwegii. Jej ojciec - Raven Scarlet - był kruczym demonem, a matka - Eles Scarlet (panieńskie-Ridder) - uczyła w szkole wyższej.

Dzieciństwo

Cinder

Wilczyca Cinder

Dziewczyna wychowywała się w małym drewnianym domku w tajdze. Przyjaźniła się ze wszystkimi leśnymi zwierzętami. Udomowiła wilczycę i nazwała ją Cinder. Gdy miała 6 lat, po raz pierwszy usłyszała muzykę gatunku heavy metal. 

Nastolatka

Pierwszy raz poszła na koncert zespołu Therion w wieku 11 lat. Od tego czasu zaczęła się na serio interesować tego typu muzyką. Ukończyła podstawówkę ze średnią 5.2.

Wczesna dorosłość

Shade wyjechała do Japonii, by tam uczyć się w prestiżowym liceum. Została wysłana na szkolną wymianę długoterminową do Danville.

Wygląd

Gothic

Demoniczna forma Shade

Jest niską dziewiętnastolatką o długich za ramiona, lekko falowanych włosach w kolorze ciemnoczerwonym, bladej skórze i czerwonych oczach (po ojcu). Na szyi po prawej stronie ma pieprzyk.

Lubi ubierać koszulki z logami zespołów metalowych, flanelowe koszule w krate (czarno - czerwone) i obcisłe dżinsy. Na szyi nosi srebrny łańcuszek ze smokiem, a na ręce, bransoletkę w kształcie drutu kolczastego i jeszcze jedną z niebieskim oczkiem. Czasem wpina sobie kwiaty we włosy tworząc pogański wianek oraz ubiera długie suknie ludowe Skandynawii.

Charakter

Jest w miarę spokojna, do czasu. Jeśli ktoś ją zdenerwuje, potrafi być niemiła, czasem może nawet uderzyć. Mimo to, jest dobrą przyjaciółką i można na niej polegać. Nie ma przyjaciół w szkole w Danville. Ma spore problemy z zawieraniem nowych znajomości od czasu poważnego zamknięcia się w sobie, a jej osobowość to Yandere/Tsundere.

Relacje

Rodzinne

Dobrze dogadywała się ze swoją matką, z ojcem - niekoniecznie. Nienawidzi swojej siostry, ciągle się z nią kłóci. Lubi rozmawiać ze starszym bratem.. Niestety jej rodzeństwo pojechało na wymianę do innych krajów.

Znajomi

Jednymi z jej znajomych są Fineasz, Fretka i ich przyrodni brat - Ferb. Dziewczyna udzielała chłopcom korepetycji z matematyki. Dobrze dogaduje się z Fretką.

Tak jak wyżej wspomniałam, wspaniale dogaduje się z Fretką. Zgadzają się w tematach muzyki i seriali. Lubią obgadywać puste lale ze szkoły i wchodzić na czaty internetowe, żeby się pośmiać z tego, co się obecnie dzieje w innych krajach.

Czasem pomaga Fineaszowi i Ferbowi konstruować wynalazki. Przez naukę w technikum informatycznym ma dużą wiedzę odnośnie sprzętu komputerowego i nie tylko. Sprzedawała chłopakom części od urządzeń elektronicznych.

Nauczyciele

Nienawidzi nauczyciela od W-F. Uważa, że za bardzo męczy. Lubi panią od matematyki i wielbi historyczkę. Mają podobne zainteresowania muzyczne.

Ciekawostki

Senbon

Senbon

  • Jej demoniczna forma ukazuje się, gdy jest zła lub zabija.
  • Jest ateistką, tak jak jej rodzina.
  • Boi się wyznać miłość.
  • Strasznie często się rumieni.
  • Lubi chłopaków o długich włosach.
  • Jest połowicznie demonem (może zmieniać formę na ludzką i demoniczną).
  • Musiała zostawić Cinder w rodzinnym domu.
  • Pisze listy do rodziny, nie korzysta z e-maili i SMS'ów.
  • Jej wilczyca miała białą sierść, której Shade robiła pasemka czerwoną farbą z owoców leśnych.
  • Uczy się języka łacińskiego, z powodu czego jest nazywana "Szatanem"
  • W szkole w Japonii jest przewodniczącą klubu okultystów.