FANDOM

Sophie to córka Vanessy i Ferba. Ma 15 lat, a jej najlepsza przyjaciółka to Amanda. Jej styl to pomieszanie stylu zwykłego (T-shirt, dżinsy) z punkiem.

Sophie Fletcher

Me rysunki - SophieFletchercałe
Sophie
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Ferbetka
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 08.08.2008
Rodzice: Ferb Fletcher i Vanessa Fletcher (Dundersztyc)
Rodzeństwo: David Fletcher
Zwierzęta: papuga Suri (czyt.Zuri), dziobak Mepe
Me rysunki2 - Sophie Fletcher
Sophie/przybliżenie

Wygląd

Dziewczyna jest bardzo podobna do swojej matki. Ma takie same usta, oczy i kształt twarzy. Jej długie, brązowe włosy są zwiazane w wysokiego kucyka zawsze związanego zielona gumką. Ma zielone pasemka. Maluje się mocno czerwonym błyszczkiem i zielonym tuszem do powiek. Na rękach nosi bransoletki - na prawej pomarańczową, metalową (srebrną) i różową, a na lewej granatową i zieloną. Na prawym policzku ma mały tatuaż w ształcie gwiazdki. Zwykle ubrana jest w zielona tunikę, czarne rurki i ciemnofioletowe trampki.

Charakter

Sophie charakter ma również po matce, ale zdolności budownicze i zielone pasma włosów (które nie są farbowane!) po tacie. Na codzień jest raczej ostra. Potrafi być uczynna i miła, chyba, że jej się nie chce. Uczucia woli chować dla siebie.

Zajecia

Czasem - denerwowanie rodziców.

Ogólnie - chodzenie na imprezy z przyjaciółmi, spotykanie sie z nimi.

Zwierzęta

Sophie ma papugę Suri (czyt.Zuri), która jest papugą Kakadu. Często zabiera ją ze sobą, kiedy gdzieś wychodzi. Jest ona bardzo mądra, umie parę stuczek. Kiedy Sophie sie nudzi, to siada przed jej klatką i obserwuje ją albo uczy nowych sztuczek. Oprócz tego ma również dziobaka Mepe, z którym chodzi często do parku (Mepe jest w szelkach). On również jest wyuczony różnyh rzeczy, gdyż Sophie często nie ma co robić.

Relacje

Amanda

Sophie przyjaźni się z Amandą. Często chodzą razem na zakupy i plotkują. Amanda żali się, że jej bracia nigdy nic nie robią, natomiast Sophie, że jej brat ją denerwuje. Jako, że obie mają rodzeństwo, mogą nawzajem się rozczulać nad swoim "okropnym losem".

Ferb Fletcher i Vanessa Dundersztyc

Sophie ma dobre kontakty z rodzicami, choć czasami się kłócą. Vanessa narzeka, że ich córka jest czasami zbyt denerwująca. Ale po jakimś czasie godzą się. Dziewczyna korzysta z tego, że jej mama również uwielbia ciuchy i często chodzą do centrum handlowego. W pokoju Sophie ma wiele małych wynalazków, tata pomaga jej je budować. Lubią łowić ryby.

David Fletcher

Jest to jej brat bliźniak, również ma 15 lat. Często się kłócą ponieważ David ciągle krytykuje jej przyjaciół, styl i upodobania, natomiast ona zwykle kończy dyskusję oznajmiając, że on jest chłopakiem i na niczym się nie zna. Ogólnie jednak się lubią i czasem nawzajem się wyręczają w obowiązkach domowych oraz w opiekowaniu się Suri i Mepe.

Pozostałe

  • Jej ulubionym kolorem jest zielony.
  • Ma wiele znajomych, gdyż ma dużą zdolność do nawiazywania nowych kontaktów.
  • Nikt jej nie "podskoczy".
  • Ma talent do gotowania i malowania.

Nuda. Nuda. Nuda. Ciekawe co robi Amanda? Tak na pewno też się nudzi.
- Sophie do siebie

O, hej Sophie. Co? Nie, nie nudzę się, ani trochę! Jestem właśnie na plaży i oglądam zawody surferów. Tak? Według ciebie to nudne? No dobra. Aha. Ok, zaraz będę.
- Amanda do Lucy