FANDOM

JiT
Ja i ty
 
FiF STORY
Story
 
WPŻ
Wędrując przez życie
 
IM
Inni my

Icon-Story.png
Wyróżniona seria
Wyróżniona seria To fanfiction otrzymało miano wyróżnionej serii.
25px-Bitwa.png
Bitwa Ten artykuł wygrał pięćdziesiątą dziewiątą bitwę na odcinki!

Opowiadania o dwóch niezwykle uzdolnionych i kreatywnych chłopcach, którzy za wszelką cenę próbują uchwycić chwilę. Niezwykłe przygody Fineasza, Ferba, Pepe i ich przyjaciół.

Wspólnie z przyjaciółmi przeżywają niezwykłe przygody i doświadczenia. Zmagają się również z codziennymi problemami jak szkoła, rozterki sercowe i problemy rodzinne. Jesteś gotów przeżyć to z nimi?

BohaterowieEdytuj

Fineasz Flynn
Fineasz Flynn
 
Ferb Fletcher
Ferb Fletcher
 
Izabela Garcia-Shapiro
Izabela Garcia-Shapiro
 
Dani Shine
Daniella Shine
 
Nazz Jefferson
Nazz Jefferson
 
K,NzI4ODk0NTUsNDgzNzgxMDQ=,f,Buford van Stomm
Buford Van Stomm
 
Baljeet(1)
Baljeet Tjinder
 
Fretka Flynn
Fretka Flynn
 
Scott Shine
Scott Shine
 
Paulin
Paulin Heller
 
Pepe Pan Dziobak - Agent P
Pepe Pan Dziobak
 
Heinz Dundersztyc
Heinz Dundersztyc
 
Pennylin
Penny Panna Dziobak
 
Hanna Taylor
Hanna Taylor
 
DS
DS

  • Pani Sosna
  • Frank
  • PJ
  • Nauczyciele
  • Przedstawiciel ROOCS
  • Agenci O.B.F.S.
  • Wieśniacy
  • Smok
  • Gość w Koronie
  • Rycerza w białej szacie z czarnym krzyżem na piersiach
  • Dużo złych

OdcinkiEdytuj

Sezon Numer story Tytuł Data premiery
1 STORY 1 Partnerka 10 marca 2014
1 STORY 2 Zmiana ról 11 marca 2014
1 STORY 3 W niepamięci 23 kwietnia 2014
1 STORY 4 Powrót do przyszłości 23 kwietnia 2014
1 STORY 5 Deszczowa piosenka 23 kwietnia 2014
1 STORY 6 Wesołe miasteczko 23 kwietnia 2014
1 STORY 7 Stary znajomy 23 kwietnia 2014
1 STORY 8 Nagrodzeni 24 kwietnia 2014
1 STORY 9 Ta inna rzeczywistość 24 kwietnia 2014
Sezon Numer story Tytuł Data premiery
2 STORY 10 Pokonać strach 22 maja 2014
2 STORY 11 W odwiedzinach 22 maja 2014
2 STORY 12 Szach-Mat 22 maja 2014
2 STORY 13 Misja-wieloświat 30 czerwca 2014
2 STORY 14 Etap II 01 lipca 2014
2 STORY 15 Senna wycieczka 01 lipca 2014
2 STORY 16 Po drugiej stronie lustra 04 lipca 2014
Sezon Numer story Tytuł Data premiery
3 STORY 17 Powrót Nazz 04 lipca 2014
3 STORY 18 Magiczna noc 05 lipca 2014
3 STORY 19 Przygody Agenta Spika 18 stycznia 2015
3 STORY 20 Bo tak
3 STORY 21 Z duchem czasu
3 STORY 22 Jeszcze tego nie było, by jajko dziobaka uczyło
3 STORY 23 Nic specjalnego
Sezon Numer story Tytuł Data premiery
4 STORY 24 Wymiar Omega
4 STORY 25 Tomato kolor czerwieni
4 STORY 26 Krętymi drogami
4 STORY 27 Historia, która nie miała się wydarzyć
4 STORY 28 Łapaj karpia
4 STORY 29 Wakacyjna nutda
4 STORY 30 Na zawsze Niebieska

SEZON 1Edytuj

STORY 1 Partnerka
W Danville pojawia się nowa dziewczyna - Daniella Shine. Danny pojawiając się w ogródku wzbudza zazdrość Izabeli.

Tymczasem Dundersztyc nawiązuje współpracę z doktor Hanną Taylor. Pepe by go pokonać, zmuszony jest do współdziałania z Agentką P - Penny Panną Dziobak.

STORY 2 Zmiana ról
Fineasz i Ferb pod natchnieniem snu czerwonowłosego postanawiają zbudować Przeobrażacz, który zamieni ich w zwierzęta. Z obozu Maho-Kujono-Menów wracają Buford i Baljeet. Danny stara się wyjaśnić Izabeli nieporozumienie związane z Fineaszem.

Tymczasem Dundersztyc ma problemy z dorastającą córką.

STORY 3 W niepamięci
Danny całą noc spędza na budowaniu nowego poduszkowca dla O.B.F.S.'u i nie idzie w odwiedziny do chłopców. Odwiedza ją Izabela i zabiera na wycieczkę po mieście. Podczas nieobecności panny Shine w domu, Baljeet włamuje się do jej pokoju by sprawdzić co takiego kombinuje.

Fineasz i Ferb również wpadają z wizytą, by poczęstować przyjaciółkę wypiekami ze stworzonej przez siebie piekarni. Podczas pobytu w domu rodziny Shine, Fineasz znajduje niezwykłą ulotkę. Tymczasem Scott pakuje młodszą siostrę w niechciany zakład.

STORY 4 Powrót do przyszłości
Fineasz wyjątkowo nie ma pojęcia co będzie dziś robić. Udaje się więc wraz z przyjaciółmi do Galerii Handlowej w poszukiwaniu natchnienia. Dzieci spotykają tam trzy podejrzane osoby, które okazują się być przybyszkami z przyszłości.

Tymczasem Heinz wraz z Hanną znajdują uszkodzony wehikuł czasu. Dzięki swym technicznym umiejętnością doprowadzają go do stanu używalności i postanawiają udać się w podróż w czasie, by zniszczyć O.B.F.S.. Agenci P zmuszeni są im w tym przeszkodzić.

STORY 5 Deszczowa piosenka
Od kilku dni nad Danville rozpościerają się czarne chmury z których bez przerwy pada deszcz. Fineasz nie potrafi sobie poradzić z bezproduktywnym siedzeniem w domu. Niespodziewanie zjawia się Daniella, która zmienia spojrzenie młodego Flynna na deszczową pogodę.

Tymczasem Pepe wraz z Penny znów zostają wysłani do walki ze swymi nemezis. Okazuje się jednak, że nie wszyscy dobrze radzą sobie z panującą w mieście pogodą.

STORY 6 Wesołe miasteczko
Danny spotyka się ze swym przyjacielem z Grandville, Marcusem. Podczas, gdy Ferb postanawia jej towarzyszyć w wyprawie do Wesołego Miasteczka, Fineasz zmuszony jest udać się na wizytę kontrolną do dentysty.

Tymczasem doktor D wraz ze swą partnerką, postanawiają porwać okoliczne dzieci i zmienić w wiernych im poddanych. W tym celu tworzą Karuzelo-półapkoinator.

STORY 7 Stary znajomy
Państwo Flynn-Fletcher wyjeżdżają na konferencję, a Fretka wraz z Izabelą wybierają się na obóz harcerski. Pod nieobecność rodziców, Fineaszem i jego bratem ma zająć się pani Sosna.

W wyniku niezwykłego zbiegu okoliczności Fineasz, Ferb, Danny, Izabela, Fretka, Pepe i Penny zostają przeniesieni do nieokrzesanej puszczy, gdzie spotykają dziwnego nieznajomego.

STORY 8 Nagrodzeni
Fineasz i Ferb zostają nominowani przez Instytut Nauk i Wynalazków Danville na wynalazcę roku.

Dundersztyc otrzymuje podobną nominację i zrobi wszystko by tym razem wygrać, a Pepe mam za zadanie mu w tym przeszkodzić.

STORY 9 Ta inna rzeczywistość
Do Fretki przybywa wysłanniczka Ruchu Oporu Czterech Stanów i prosi o pomoc w obaleniu tyranizującej ich doktor T. Po namowach RO zgadza się wesprzeć DS i jej oddziały.

Niespodziewanie zjawia się przybysz z innego wymiaru. Okazuje się, że ma problem z powrotem do domu. Fretka postanawia udzielić mu schronienia, podczas pobytu w obcym dla niego świecie.

SEZON 2Edytuj

STORY 10 Pokonać strach
Scott pod wpływem impulsu zakłada się z wybitnym piosenkarzem Gregorio Cortezem. By zwyciężyć w zakładzie prosi o pomoc młodych zdolnych.

Tymczasem Pepe i Penny udają się do D.E.Inc. gdzie zastają potrzebującą pomocy Vanessę.

STORY 11 W odwiedzinach
Ferb wraz z Vanessą udają się do kina. Fineasz nie ma pojęcia co sam ma robić w ogródku. Na całe szczęście pojawia się Izabela, która porywa czerwonowłosego na spacer. Agentka P robi sobie wolne i wspólnie ze swą przyjaciółką idą na film.

Tymczasem Heinz nie wstaje na czas i musi improwizować swój zły plan, by Pepe Pan Dziobak mógł go powstrzymać.

STORY 12 Szach-Mat
Fineasz i Ferb rozgrywają partię wielkich szachów, w których wraz z przyjaciółmi są pionkami. Izabela próbuje zmusić czerwonowłosego do rozmowy o wydarzeniach z poprzedniego dnia.

Tymczasem Pepe, wraz ze swą partnerką i Daniellą udają się na obowiązkowy wykład naukowy O.B.F.S.'u. Panna Shine w końcu ma okazję poznać znajomych z pracy i dowiedzieć się więcej o działalności organizacji.

STORY 13 Misja-wieloświat
Danny niespodziewanie zostaje wezwana przez swojego przełożonego, który zleca jej zadanie specjalne. Dziewczyna ma zbudować Drzwi do Wieloświatu. By tego dokonać, Shine kontaktuje się z drugim wymiarem.

Fineasz i Ferb postanawiają odegrać sceny z "Gwiezdnych Wojen", w tym czasie Buford i Baljeet postanawiają pomóc Izabeli w zdobyciu serca młodego Flynna. Fretka przeżywa niezwykły seans filmowy, a Pepe i Penny zastają w D.E.Inc. związanego Dundersztyca i przemienioną Hannę.

STORY 14 Etap II
W środku nocy do Młodych Zdolnych niespodziewanie ktoś dzwoni. Daniella również odbiera tajemniczy telefon, który sprawia że dziewczyna jest zmuszona do zmiany swych planów na noc.

Tymczasem Heinz i Hanna w końcu realizują kolejny etap swego wielkiego planu. Niespodziewający się niczego Agenci P, zostają zapędzeni przez nich w kozi róg i zmuszeni są złożyć broń.

STORY 15 Senna wycieczka
Wydarzenia poprzedniego dnia stawiają na głowie życie niektórych mieszkańców Danville. Danny pochłonięta jest pracą nad wynalazkiem, który rozwiąże jej problemy.

Fineasz próbuje odnaleźć się w nowej sytuacji. Tajemnica którą odkrył poprzedniego dnia, nie daje mu spokoju. Tymczasem Izabelę odwiedza gość z Hollywood, który wzbudza zazdrość w młodym Flynnie.

STORY 16 Po drugiej stronie lustra
Fineasz i Ferb otrzymują w porannej poczcie plany maszyny, która pozwoli im podróżować między wymiarami. Postanawiają wcielić projekt w życie.

Tymczasem Pepe otrzymuje polecenie powstrzymania swych właścicieli, przed udaniem się do innego świata. Misja okazuje się niepowodzeniem, a bracia odwiedzają inną rzeczywistość. Okazuje się jednak, że nie są tam mile widzianymi gośćmi.

SEZON 3Edytuj

STORY 17 Powrót Nazz
Zbliża się koniec lata. Po dwumiesięcznych wakacjach do Danville powraca Nazz, a wraz z nią chaos. Fineasz przeżywa kolejny zanik twórczej inicjatywy, a Ferb postanawia nauczyć Daniellę pływać.

Tymczasem do Dundersztyca wpada niezapowiedziany gość, który przeraża nawet samego Agenta P. Pepe prosi swą eks-partnerkę o pomoc w oswobodzeniu go i doktora D z opresji.

STORY 18 Magiczna noc
Rozpoczyna się nowy rok szkolny. W związku z tym Izabela postanawia urządzić tradycyjne piżama party. Nie wszystko idzie jednak zgodnie z planem i zmuszona jest prosić Daniellę o pomoc. Impreza zorganizowana w domu rodzinny Shine, przybiera niespodziewany obrót.

W międzyczasie Agenci O.B.F.S.'u udają się na kolejne nocowanko u Pinkiego. Wcześniej jednak otrzymują, wezwanie na nadzwyczajne zebranie zwołane przez samego Majora Monograma. Dowódca dzieli się z nimi ważnymi wieściami.

STORY 19 Przygody Agenta Spika
Przyjaźń Fineasza i Izabeli przechodzi kryzys. Nazz ma ręce pełne roboty. Nie dość, że zmuszona jest opracować plan zemsty na swej nemezis, to jeszcze postanawia pomóc nowej przyjaciółce w problemach sercowych. W każdym razie ona tak to widzi.

Tymczasem do Danville, w zamian za Pepe, na wymianę między-agencyjną przyjeżdża Agent H - Jeż Spike. Penny dostaje rozkaz zaopiekowania się nim. Okazuje się on być twórcą jej ulubionego komiksu, nie wszystko jednak co myśli o nowym towarzyszu Agentka P, jest prawdą.

STORY 20 Bo tak
Pepe, Penny i Danny otrzymują zapowiedzianych kilka tygodni wcześniej podopiecznych, a w organizacji pojawia się nowy Agent. Hanna i Dundersztyc niezależnie wpadają na podobny pomysł. Oboje chcą ukraść to samo jajko niezwykle zagrożonego gatunku. Taylor by sprzedać je i móc wyjechać z Danville, Dundersztyc by wychować na swego wiernego agenta. Pepe i Penny dostają za zadanie powstrzymać ich, na przeszkodzie stają im jednak ich podopieczni - a raczej konieczność sprawowania nad nimi opieki przez Agentów. Tymczasem w Agencji zjawia się nowa Agenta Vanillia - młodsza kuzynka Penny.
STORY 21 Z duchem czasu
Pepe i Penny mają gości z Nowego Jorku, są nimi pingwini komandosi i niezwykle irytujący lemur. Postanawiają pomóc im w odszukaniu ich wroga - rudego wiewióra, by jak najszybciej pozbyć się ich ze swojego miasta. Okazuje się, że sprzymierzył się on z Denisem, króliczym zdrajcą. Tymczasem Fineasz i Ferb postanowili z okazji zbliżającego się hallowen stworzyć maszynę, która będzie przywoływać duchy. Wynalazek wymyka się jednak spod kontroli i szkoła w Danville zostaje opanowana przez duchy. By pozbyć duchowej plagi, wezwana zostaje specjalna ekipa z Amityville. Choć nazywani specami, nie radzą sobie. Na całe szczęście zjawia się niejaki Danny Phantom, który we współpracy z uzdolnionymi braćmi, pozbywają się duchów. W szkole w Danville odbywa się zabawa z okazji święta duchów.
STORY 22 Jeszcze tego nie było, by jajko dziobaka uczyło
Penny zostaje poproszona o opiekę nad jajkiem Agenta E, który wybiera się na świąteczną wycieczkę wraz z żoną. Dziobaczka nie mogąc mu odmówić, przyjmuje na siebie tę odpowiedzialność. W tym samym czasie w odwiedziny do Vanilli wpadają rodzice Penny. Postanawiają zatrzymać się w pokoju Danielli, gdyż baza Agentki V jest nie gotowa, a baza Penny się nie nadaje. Fineasz i Ferb robią maszynę, która wciela każdego do losowej baśni. Każdy otrzymuje do odegrania określoną rolę (księżniczki, wróżki, księcia czy złoczyńcy). Maszyna zostaje jednak uszkodzona i jedynym sposobem na wydostanie się ze świata baśni, jest doprowadzenie jej do końca. Zmusza to naszych bohaterów do zrobienia rzeczy o których nigdy wcześniej by nie pomyśleli.
STORY 23 Nic specjalnego
Fineasz i Ferb organizują mecz paintballa na zbudowanej przez siebie arenie walk. Tymczasem Daniella dostaje misję specjalną, ma za zadanie zabezpieczyć wymiar alfa i beta przed możliwością wtargnięcia tam niepożądanych osób z innego wymiaru. W tym celu odwiedza drugi wymiar. Na jej miejsce do pierwszego wymiaru przybywa DS, która ma niemałe problemy z dostosowaniem się do panujących tam warunków. Agentka P i Irving starają się jej pomóc by nie spaliła swojej misji.

SEZON 4Edytuj

STORY 24 Wymiar Omega
W wyniku wydarzeń z poprzedniego odcinka, Fineasz, Ferb i DS trafiają do wymiaru Omega. Poznają tam zupełnie nowy świat.
STORY 25 Tomato kolor czerwieni
Odcinek dzieje się w całości w drugim wymiarze. Sytuacja w Danville uspokaja się. Fineasz i Ferb starają się znaleźć sobie zajęcie.
STORY 26 Krętymi drogami
Odcinek dzieje się w całości w przyszłości. Opowiada o perypetiach dzieci głównych bohaterów. Aleksis ma kłopoty w szkole z historią, boi się do tego przyznać przed ojcem. Summer, chcąc pomóc kuzynce, buduje wehikuł czasu z planów “pożyczonych” od ojca. Wspólnie z Al i jej siostrą Sintia wybierają się w podróż w czasie. Wracają zaledwie po kilku sekundach, choć dla nich minął niemal miesiąc. Gdy tylko pojawiają się z powrotem, Summer otrzymuje szlaban. Panna Flynn stwierdza, że powinna istnieć instytucja, która kontrolowała by podróże w czasie.
STORY 27 Historia, która nie miała się wydarzyć
Znów pojawia się Ludwik, który zostaje nauczycielem fizyki w szkole w Danville. Klasa Fineasza i Ferba organizuje przedstawienie. Podczas przygotowań inscenizacji miejsce mają niespodziewane zdarzenia. Tymczasem Dundersztyc postanawia "rozkochać" w sobie całe Danville.
STORY 28 Łapaj karpia
wątek Fineasza i Ferba: Fineasz i Ferb wraz z przyjaciółmi wyjeżdżają na obóz zorganizowany przez Montego Monograma. Wszyscy zostają podzieleni na zespoły, podległe pod różnych opiekunów (Jeremiasz Johnson: Fineasz Flynn, Ferb Fletcher, Izabela Garcia-Shapiro, Adyson Sweetwater; Fretka Flynn: Sophie Adventure, Sophie Willis, Holly Brooks, Milly Davis; Monty Monogram: Jesie Light, Briget Dark, Simon Graham, Django Brown; Vanessa Dundersztyc: Paulin Heller, Natalie Middleton, Stephanie Winner, Klarisa Windy; Carl Karl:Irving Du Bois, Artur Armagedon, Jolie Martin, Ivette Arandano; Stefa Hirano: Ginger Hirano, Katie Adams, Greta Oldman, Malcolm Morgan; Scott Shine: Buford Van Stomm, Baljeet Rai, Nazz Jefferson, Daniella Shine). Wydarzenia podczas obozu: Buford, Baljeet i Irving znajdują w lesie mityczną wielką stopę i piją z nim herbatkę. Ferb i Nazz trafiają na Kryształowe Pole. Ivy, Daniella i Izabela spotykają ducha któremu pomagają przejść na drugą stronę. Monty, Fineasz i Malcolm za sprawą wynalazku Fineasza... Zastęp Ogników zdobywa odznakę Bezsenności.
STORY 29 Wakacyjna nutda
Odcinek w całości poświęcony postacią dalszoplanowym. Przedstawia perypetie postaci takich jak Holly, Irving, Scott, Fretka, Django, Simon. Wśród Agentów O.B.F.S. przybliżona jest postać Pinkiego, Carla i Agentki K - Krysi Pani Kurki.
STORY 30 Na zawsze Niebieska
Penny składa prośbę o przeniesienie. Danny wyjeżdża z Danville. Nie informuje przyjaciół o przeprowadzce, jednak Nazz się wszystkiego dowiaduje.

Powiązane opowiadaniaEdytuj

Dani i Nazz
  • Po sławę i nachos! - opowiadanie opisujące przygodę w Hollywood, która wydarzyła się w poprzednie wakacje (w 2006).
  • Heca jajeczna - wydarzenia rozgrywają się podczas Wielkanocy 2007 (przed pierwszą Historią).
  • Wodny zamach - wydarzenia rozgrywają się podczas Wielkanocy 2007 (przed pierwszą Historią).
  • Fineasz u dentysty - wydarzenia rozgrywają się podczas wizyty Fineasza u dentysty, która miała miejsce w odcinku Wesołe miasteczko.
  • Dawno temu w przedszkolu - jest to historia opowiedziana Danielli przez Nazz, wzmianka o niej była w odcinku Przygody Agenta Spika.

Piosenki pojawiające się w seriiEdytuj

Śpiewaj z nami
Zatrzymać czas
 
Śpiewaj z nami
Zaśpiewaj
 
Śpiewaj z nami
Złamana obietnica
 
Śpiewaj z nami
Za drzwiami
 
Śpiewaj z nami
Wybacz
 
Śpiewaj z nami
Dzika muzyka
 
Śpiewaj z nami
Deszczowa piosenka
 
Śpiewaj z nami
Czy to miłość?

Lokacje w seriiEdytuj

200px-Rollercoaster Cast Photo
Danville
 
Ogródek Fineasza i Ferba
Ogródek
 
640px-Agenci O.B.F.S
O.B.F.S.
 
Pomnikdundersztycaidoofparkwtle
Drugi Wymiar
 
Przedmieścia w drugim wymiarze
Grandville
 
200px-325a - Proceed with the Test
Wzgórze Izabelli
 
Vanessa mała
Quarta
 
8657f2c3a3
Wymiar Omega

Informacje na temat seriiEdytuj

  • Wydarzenia opisane w Story dzieją się na przełomie lat 2007/2008.
  • Historie nie trzymają się ściśle kanonu.
  • W opowiadaniach autorka używa oryginalnych imion Fineasza i Pepe - Phineas i Perry.
  • Prequelami serii jest seria Ja i ty oraz seria Zastępowe opowieści, która jest pisana wspólnie z Sara124.
  • Kontynuacją serii jest seria Wędrując przez życie.
  • Z serią Story powiązana jest również seria Inni my.
  • W Story 16 Po drugiej stronie lustra doszło do rozdzielenia wymiaru, w którym dzieje się fabuła serii i zniszczenia jednego z nich. W wyniku tych wydarzeń powstał wymiar Beta 2.0 w którym miejsce ma akcja serii Inni my. Wszelkie wydarzenia, dziejące się w Story po tej historii, rozgrywają się w wymiarze Beta i nie mają wpływu na wydarzenie w Inni my.
  • Odcinek Wymiar Omega jest w rzeczywistości osobą serią powiązaną z serią Story.
  • Opowiadania będę jeszcze edytowane, więc przepraszam za wszelkie błędy.
  • Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, zapytaj.
  • Opowiadanie uległo drobnemu retuszowi. Jego pierwotną wersję możecie znaleźć tu
FiF STORY
t - b - efunnyFrankyGaleria
Serie
Ja i ty
Historia Fineasza i Izabeli | Historia Ferba i Danny | Historia Fineasza i Ferba
Story
Partnerka | Zmiana ról | W niepamięci | Powrót do przyszłości | Deszczowa piosenka | Wesołe miasteczko | Stary znajomy | Nagrodzeni | Ta inna rzeczywistość | Pokonać strach | W odwiedzinach | Szach-Mat | Misja-wieloświat | Etap II | Senna wycieczka | Po drugiej stronie lustra | Powrót Nazz | Magiczna noc | Przygody Agenta Spika | Bo tak | Z duchem czasu | Jeszcze tego nie było, by jajko dziobaka uczyło | Nic specjalnego | Wymiar Omega | Tomato kolor czerwieni | Krętymi drogami | Historia, która nie miała się wydarzyć | Łapaj karpia | Wakacyjna nutda | Na zawsze Niebieska
Wymiar Omega
Dokąd nogi poniosą | Polowanie na niedźwiedzia | Orchidea | Sekwencja zdarzeń | Front Wyzwolenia Ziemi | Alternatywna rzeczywistość | Na otwartej wodzie | Daj się ponieść | Szklane ideały
Wędrując przez życie
prolog | Powroty | Pożar | Rozmowa | Zmiany | Diagnoza | Spotkanie | Komplikacje | Prawdziwy przyjaciel | Cała prawda
Inni my
prolog | Osiem lat później | Misja rekreacja | Propozycja | Zostańmy agentami | O.W.C.A. | Szkoleniowiec | Nocna przechadzka | Pierwsze koty | Kropla w morzu
Drobny szczegół
Harmonia relacji | Grając pierwsze skrzypce | Na ratunek sytuacji | Na skraju jutra
Kalejdoskop zdarzeń
Nigdy więcej wojny
Omnia vincit Amor
(pisane wspólnie z NaluChan )
Decyzja | Samokontrola | Rozstanie | Pomocnik | Rewers | Iron Taro | Księżyc | Kres
Zastępowe opowieści
(pisane wspólnie z Sara124)
Nowa droga | Nowa w zastępie | Pierwsza prawdziwa miłość | Bitwa zastępów
Kroniki Świata Wynurzonego
(pisane wspólnie z VictoriaBlue )
Rozdział 2 | Rozdział 4 | Rozdział 6 | Rozdział 8 | Rozdział 10 | Rozdział 12
Pełnometrażowe
Powiązane z seriami
Heca jajeczna | Wodny zamach | Fineasz u dentysty | Dawno temu w przedszkolu | W tańcu | W końcu | Kwaśne winogrona i słodkie cytryny | Ślub, węże i antagonista | Sto rad jak być szczęśliwym |
Niepowiązane z seriami
Klejnot oceanu | Kajmakowy sok | Mon héros
Pisane z innymi użytkownikami
*Opko na nudę (pisane wspólnie z NaluChan )
Bohaterowie
Pierwsze pokolenie
Daniella Shine | Nazz Jefferson | DS | Paulin Heller | Scott Shine | Natalie Middleton | Malcolm Morgan | Colin McAdam | Simon Graham | Penny | Vanillia | Hanna Taylor | Ludwik Klaus Wulfryd Tyberiusz Gugungtenpruljungingen IV | Wampirzyca | At Last
Drugie pokolenie
Summer Flynn | Aleksis Fletcher | Sintia Fletcher | Camille Tjinder | Nathan Van Stomm | Gavin Van Stomm
Inne
Piosenki
Zatrzymać czas | Zaśpiewaj | Złamana obietnica | Za drzwiami | Wybacz | Raz, dwa, trzy... | Pszczoły, ule i wosk! | Piekielny pocałunek | Melodia dla Nikogo | Kołysanka Sleepy Soul | Hymn Proczadzikowców | Dzika muzyka | Deszczowa piosenka | Czy to miłość?
Rodziny
Rodzina Shine
Lokalizacje
Ogródek rodziny Flynn-Fletcher | Wzgórze Izabelli | Grandville | Jail-Jelly | Quarta | Wymiar Omega
Organizacje
Front Wyzwolenia Ziemi | ROOCS | Trybunci | Saturn H.O.M.E. | Zastęp ogników 22107
Przedmioty i wynalazki
Przygody Agenta Spika | Twarzoksiążka | Zemster
Fanon Miraculum
Niepowstrzymani
Rogalik prawdę Ci powie | Derpy roku | Echo przeszłości | Z nastaniem nocy | Tam, gdzie latają Akumy | Derp na Biedroblogu | W świecie Fan-Fiction | Zabawa w bohatera | (Nie)zapomniana historia | Nieplanowana przygoda z Mary Sue | Dzieje Plaggi i Ed | Mistrz kierownicy | Elfie zamieszki | Ogrzana afera | Pomocna dłoń | Koniec bezczynności | Czemu się nie uśmiechasz? | Nienazwane
Inne
Histogariusz
Bohaterowie
Postaci
Aleksis Lefiampi | Edith Frasinati | Daniel Sorel
Kwami
Odda | Zabb | Poogo | Arria | Tosuu
Fanon My Little Ponny
FanFiction
Ostatnia Kołysanka
Fanon Kung Fu Panda
FanFiction
Sztuka Papieru
Bohaterowie
Tao Nakamura | Shi RuiShu
Szablony
Zakładki | Serie | Bohaterowie | Bohaterowie: Inni my | Bohaterowie: Story | Bohaterowie: Wędrując przez życie | Piosenki: Story | Lokacje: Story | Drobny szczegół | Poza Fandomem | Kung Fu Panda