FANDOM

Szkoła z internatem: Drugie pokolenie

Szkoła z internatem Drugie pokolenie
Twórca serii: Sebolaaa
Skrót nazwy opowiadania: SzI:DP, SzI 3
Angielska nazwa opowiadania: G-Tech School: Second Generation
Data premiery: 16 sierpnia 2017r.
Data zakończenia: 2020/2021
Liczba odcinków: 25
Poprzednik: Szkoła z internatem

Jest to druga część historii Seboliii.

Opis

Brandon, czyli syn Fineasza i Izabeli obdarzony wieloma bionicznymi zdolnościami, oraz Tyler, brat Brandona, życiowa ciamajda, zostają uczniami G-Tech'u. Wraz z nimi do szkoły dostają się ich przyjaciele, Tiffany i Ivy, a także poznają nowych - Wasyla i Hyo-Sang. Tymczasem dziobak Flynn-Fletcher'ów, Pepe Junior musi zająć się nowym zagrożeniem - złym doktorem Heinz'em Dundersztycem Juniorem. Oprócz tego, kontynuacja "Szkoły z internatem" przedstawia zabawne perypetie rodziny Fletcher'ów, Van Stomm'ów, Tjinder'ów oraz Davenportów. 

Czołówka

Ze względu na styl pisania opowiadań (proza) sezon nie będzie posiadał czołówki.

Czas

Czas akcji

Akcja dzieje się w roku szkolnym 2040/2041.

  • lato - odcinek 51
  • jesień - odcinki 52-58
  • zima - odcinki 59-65
  • wiosna - odcinki 66-73
  • początek lata (nie wakacji) - odcinki 74 i 75

Miejsce akcji

MapaSzI1

Powyższa mapa przedstawia zmiany na świecie w latach 2016-2040 (kliknij, aby powiększyć).

Akcja serii dzieje się przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Wydarzenia rozgrywają się głównie w Danville, ale także w Kansas City, Waszyngtonie i Cambridge (miasto pod Bostonem). Czasem akcja przenosi się poza USA - najczęściej do Imperium Polski Proczadzikowej.

Obsada

Pierwszoplanowa

Drugoplanowa

Epizodyczna

Odcinki

Aby zobaczyć stronę pierwszego i drugiego sezonu, kliknij tutaj.

Sezon 3

51

Poznajcie nasze dzieci (Let us introduce our kids)

Wakacje powoli dobiegają końca. Tiffany przedstawia Ivy swojego kolejnego "najwierniejszego" chłopaka. Brandon przygotowuje się do rozpoczęcia życia w nowej szkole. Zoltan i Summer zapewniają sobie poparcie w wyborach prezydenckich. Restauracja Ocean przechodzi drobny kryzys, a do mur budynku przybywa znana krytyczka kulinarna - Jessica Gessler. Pepe Junior dostaje zadanie zajęcia się nowym zagrożeniem - Heinz'em Dundersztycem Juniorem. Amanda, Xavier i Fred postanawiają wykorzystać pozostały miesiąc wakacji, więc lecą na wakacje na Korfu. Tymczasem Claire boi się wejść do łazienki, w której jest pająk.
52

Witaj, szkoło! (Hello, school, my old friend...)

Rozpoczyna się szkoła. Tiffany i Khadidża, a raczej Ivy, poznają dziewczynę, z którą będą mieszkać w pokoju. Zoltan wynajmuje ludzi, którzy na czas kampanii mają porwać Moranicę. Claire przeżywa pierwszy dzień Amy w nowym przedszkolu. Do domu Van Stommów puka nietypowy gość. Heinz Junior buduje Stań-Się-Niewidzialnym-Enator. Xavier, Fred i Amanda wypoczywają na Korfu.
53

Seks w Kalifornii (Sex in California)

Wynik wyborów w USA staje się coraz trudniejszy do przewidzenia. Zoltan i Summer lecą do Kalifornii - do stanu, w którym wygrana przysporzy im wielu elektorów. Tiffany, Ivy, Hyo-Sang poznają trzecią dziewczynę Brada. W czwórkę postanawiają zemścić się na chłopaku. Claire zmienia fryzurę, co wywołuje oburzenie u jej męża. Cooper za namową Ocean postanawia powiedzieć ojcu, że jego dziewczyna jest w ciąży. Dzieci Flynn'ów lecą do Cambridge, gdzie za kilka dni ma rozpocząć się ich rok studencki.
54

Debata (Debate)

Rozpoczyna się pierwsza debata. Zoltan i Summer stają przed kamerami, by odpowiedzieć na niełatwe pytania związane ze sposobem prowadzenia ich polityki po przejęciu fotelu prezydenckiego. Tymczasem Brandon szuka Tyler'owi przyjaciela. Heinz Junior buduje Powiedz-Co-Ci-Leży-Na-Sercu-Enator. Ocean otwiera pralnię.

55

Ból istnienia (The pain of existence)

Zamieszanie podczas ostatniej debaty powoduje wystąpienia ludzi, którzy nie chcą, by Moranica w przypadku wygrania wyborów przez Zoltana została Pierwszą Damą. Brandon musi uratować Ocean. Z tego powodu trafia do Nepalu. Claire postanawia poszukać kochanka za pomocą portalu randkowego. W przedszkolu trwa między dziećmi dyskusja na temat tego, skąd się biorą dzieci. Tiffany odkrywa, że Hyo-Sang jest wielką fanką De LafFashion.

56

Twoje oczy są piękne niczym kostka do sedesu (Your eyes are beautiful like a toilet cleaning cube)

Sytuacja na całym świecie uspokaja się. Do wyborów pozostało już tylko 10 dni. Davenportowie i Tjinderowie już coraz rzadziej jeżdżą na spotkania i debaty. Cooper postanawia zapoznać rodziców z jego dziewczyną. Zoltan załatwia dla Ocean osobę, która pomoże jej przygotować się do pełnienia roli Pierwszej Damy. Summer chce spędzić ostatnie dni przed wyborami razem z Baljeet'em i Ivy. Tymczasem Brandon zauważa, iż jego brat i matka czują się samotni. Postanawia coś z tym zrobić. Pod dach szykujących się do rozwodu Ferba i Claire trafia młody Keyl.

57

Ameryka wybiera prezydenta (America selects president)

Do dnia wyborów pozostało już tylko kilka dni. Davenportowie szykują z tej okazji bal dla najważniejszych amerykańskich osobistości. Tymczasem Tjinderowie chcą spędzić ten czas razem w domu, jednak napięta tam atmosfera staje się tak nie do wytrzymania, że domownicy zaczynają uciekać w nocy na miasto. Ale w tym odcinku poznamy odpowiedź na najważniejsze pytanie - kto zostanie nowym prezydentem Stanów Zjednoczonych?

58

W starym ciele nowy duch (In an old body, new mind)

Po nieudanej próbie samobójczej Zoltana, Davenportowie postanawiają chronić go przed kolejną próbą. W jednej z fabryk G-Tech'u wybucha ogromny pożar stanowiący zagrożenie dla wszystkich osób tam obecnych. Izabela i pan Grüßichtschrenschenschenschicht spotykają się ponownie.

59

Polityczne zawirowanie (The politicial swirl)

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Moranica doprowadza do niemałego zamieszania w Kolegium Elektorów. Jasmine chce pogodzić się z Izabelą, więc szuka idealnego prezentu dla niej. Rodzina Tjinderów postanawia zaprosić Van Stommów na kolację. Tymczasem Ivy dochodzi do wniosku, że z powodu zbliżającej się Wigilii, mnóstwo kobiet będzie musiało poświęcić wiele czasu na gotowanie i sprzątanie. Postanawia to zmienić.

60

Tyler sam w G-Tech'u (G-Tech alone)

Dzień przed Wigilią Świąt Bożego Narodzenia Zack omyłkowo zamyka Tyler'a w G-Tech'u. Chłopak, z początku zadowolony faktem, że spędzi święta z dala od denerwującej rodziny, wkrótce odkrywa, że do budynku włamać się chcą trzy osoby. Postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i zastawić na nich pułapki.

61

Ostateczna decyzja (The final decision)

Zbliża się dzień, w którym Sąd Najwyższy ma zadecydować, kto zostanie nowym prezydentem. Summer dowiaduje się o przekręcie Moranici w głosowaniu elektorskim, więc postanawia zapobiec interwencji rudowłosej w decyzję Sądu. Jayden dostaje trenerkę personalną na siłowni. Dom Izabeli odwiedza Keyl.

62

Inauguracja (The inauguration)

Tjinderowie oraz Davenportowie jadą do Waszyngtonu, aby towarzyszyć inauguracji Summer. Cała uroczystość obfituje w nieszczęśliwe sytuacje i pomyłki.

63

Historia mojego życia (The story of my life)

Moranica opowiada historię swojego życia.

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75