FANDOM

Trebor Fanowski

Trebor
Trebor zrobiony w grze
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Oświadczyny
Wiek: 18 lat
Pochodzenie: Fandomskie
Miasto rodzinne: Sarów
Rodzice: Derwan Fanowski
Gülbahar Fanowska
Dalsza rodzina: Olena Fanowska - babcia
Feliks Fanowski - dziadek
Ludolf Fanowski - wuj
Radosława Fanowska - ciotka
Telimena Fanowska - ciotka
Franciszka Fanowska - kuzynka
Paulina Fanowska - kuzynka
Joanna Fanowska - kuzynka
Książę Trebor z rodu Fanowskich - kuzyn Franciszki, Pauliny i Joanny. Członek rodziny królewskiej, syn brata króla Ludolfa - księcia Derwana i jego żony, księżnej Gülbahar. Gdyby nie reforma jego wuja, która pozwoliła na obejmowanie władzy przez córki, byłby jedynym spadkobiercą tronu Fandomu, nad czym bardzo ubolewa. Jego życiowym celem jest wprowadzenie marzeń ojca w rzeczywistość - przejęcie korony.

Historia

Wygląd

Trebor to średniego wzrostu młodzieniec o krótkich czarnych włosach i szarych oczach. Jak większość uważa, niczym specjalnym nie wyróżnia się spośród tłumu. Ma jasną karnację, a jego cera zdaje się być obca jakiemukolwiek trądzikowi. Podobnie jak jego kuzynki, na głowie nosi książęcy diadem.

Zazwyczaj można go zobaczyć w ciemno-brązowym kaftanie, na który nakłada ciemno-brązową kamizelkę, a jego spodnie są od niej o odcień ciemniejsze.

Osobowość

Nic szczególnego nie wyróżnia go z tłumu. Uważany jest za normalnego księcia, bez konkretnych celów życiowych. Wielu traktuje go z przymrużeniem oka, często pomijając jego osobę w niektórych kwestiach, a czasem przypisując mu tytuły, których teoretycznie sprawować nie powinien (np. Olena dająca mu funckję Królowej Matki). Mało kto zastanawia się nad tym, co on o tym myśli.

Trebor od maleńkości czuł na sobie presję. Jego ojciec od zawsze opowiadał mu o tym, iż to on powinien zostać królem. Chłopiec, mimo iż urodził się jako syn księcia, żył przygotowywany do dokonania zamachu stanu. Wpoiło mu to całkowity brak zaufania i podejrzliwosć wobec każdego. 

Łatwo zauważyć, że cechuje go pogarda. Książę ma dwie kobiety, których nie tylko nie szanuje, otwarcie im to pokazując, ale i spotyka się z Ahusem, nie kryjąc się z tym przed nimi. Nie jest to jednak nic osobistego co do nich, gdyż Trebor nie szanuje nikogo, nie uznając tym samym niczyjej władzy. Żyje w przekonaniu, że jest lepszy, dlatego to on, a nie Paulina, powinien zasiadać na tronie. 

...

Rodzina

Relacje

Ahus Dobry Pomarańczowy

Jekaterina

Jekaterina, obok Voldemorta, jest kochanką Trebora. Służąca, choć sporo czasu spędziła bez niego, gdy została przekazana na służbę w pałacu Pauliny, przez cały ten czas trwała w beznadziejnym zakochaniu do księcia. Dziewczyna głęboko wierzy w powodzenie jego misji i to właśne swego lubego widzi w roli króla. Żywi też ogromną nadzieję, iż ten odwzajemnia jej uczucia i w przyszłości uczyni ją jego jedyną królową. Zaślepiona miłością, spełnia każdy jego rozkaz, nie zważając na wymagane przy tym poświęcenie, jednocześnie zdając sobie sprawę z faktu, iż nie jest jedyną z którą on dzieli łoże. Nie ma jednak pojęcia, że ten nie tylko jej nie kocha, ale i nie szanuje. Trebor uważa ją jedynie za przedmiot, którym może się zaspokajać, lub wyręczać. Uważa ją za mało inteligentną, nie mając przy tym żadnych wyrzutów sumienia wobec niej.

Lady Voldemort

Inne informacje

  • Podczas drugiej regencji jego babci, pełnił rolę Królowej Matki,
  • Jest biseksualny.

Wystąpienia

Nasze królestwo