FANDOM

Wymiar Nyo

Wymiar Nyo - a właściwie wymiary alternatywne do każdego spośród czterech wymiarów.  Charakteryzuje się tym, że płcie mieszkańców są odwrotne od ich odpowiedników. Podczas gdy postać z wymiaru pierwszego jest mężczyzną, jego odpowiednik (a raczej odpowiedniczka) z wymiaru Nyo jest kobietą.

Znani mieszkańcy

W fikcjach EkawekiDxC

Dzieci

  • Felicja Flynn
  • Fabiana Fletcher
  • Izaak Garcia-Shapiro
  • Betty Van-Stomm
  • Loris Rarity
  • Sopher Adventure
  • Herman Ulaniuk
  • Ivona Du-Bois
  • Taylor Stevenson
  • Chiara Accardi

Nastolatkowie

  • Jenn Rarity
  • Sarah Milton

W fikcjach XDemon666

  • Shade Scarlet

W fikcjach Tu wstaw kreatywny nick

W fikcjach I Hate My Previous Nickname

  • Faith Flynn
  • Florence Fletcher
  • Ian Garcia-Shapiro
  • Brooke Van Stomm
  • Bailee Tjinder
  • Irma Du Bois

W fikcjach funnyFranky

  • Philippa Flynn
  • Fabia Fletcher
  • Izaak Garcia-Shapiro
  • Daniel Shine
  • Ferdek Flynn
  • Jarema Johnson
  • Penno
  • Perra

Sposób dotarcia

Najbardziej klasycznym sposobem jest oczywiście portal. Największymi specjalistami w tej dziedzinie są oczywiście Fineasz i Ferb, którym nie zajmuje to nawet godziny. Są jednak również i inne metody.

Jedną z takich metod jest przeniesienie się do niego w śpiączce. Osoba, która znajduje się w nim przenosi się jako ona/on (jego płeć), jednak nie jest osobą do końca materialną. Nie może podnosić przedmiotów i dotykać innych osób. Jest tak, ponieważ osoba ta przenosi się jedynie umysłem, jej ciało pozostanie w stanie śpiączki w jego rodzimym wymiarze. Osoba będąca w wymiarze Nyo w takim stanie będzie zapewne święcie przekonana, iż jest to sen. Po powrocie do swojego wymiaru zachowa wszystkie wspomnienia z wymiaru Nyo.

...

Funkcjonowanie wymiaru

Możliwy jest kontakt między osobą z wymiaru pierwotnego (w naszym przypadku wymiaru, w którym rozgrywa się akcja serialu) i osobą z wymiaru Nyo. Wymagane jest jednak odpowiednie przejście międzywymiarowe niewymagające portalu lub odpowiedniego stanu. Zazwyczaj jest nim załamanie czasoprzestrzeni wywołane naturalnie lub sztucznie. 

Ciekawą sprawą jest jednak moment, w którym dana osoba w wymiarze pierwotnym lub w wymiarze Nyo zmienia płeć. Gdy taka zmiana jest przeprowadzona w warunkach naturalnych i skończyła się sukcesem, zmienia się również płeć w wymiarze połączonym. Jest jednak wyjątek. Zmiana musi zostać spowodowana "siłą niewystępującą naturalnie" lub gdy siła ta będzie niewystarczająca, by przebić barierę międzywymiarową samodzielnie. Wtedy płeć odpowiednika zostaje taka, jaka była. 

Odcinki w których pojawia się wymiar Nyo

Pełnometrażowe

Bądźmy poważni

Co by było, gdyby - seria w całości oparta na wymiarze Nyo

...

Story