FANDOM

Z%C5%82etrio.png

Złe Trio - jak sama nazwa wskazuje, trzyosobowa drużyna składająca się z Amy Milton (postać EkawekiDxC), Paulin Heller (OC funnyFranky) i Stephanie Winner (OC Sary124) działające w serii "Bądźmy poważni". Dziewczyny znane są z tego, że sieją postrach i rządzą społeczeństwem uczniowskim. Nigdy nie dają sobą pomiatać, twardo utrzymują swoją pozycję i nie pozwalają nikomu zająć ich wywalczonego miejsca.

Historia

Początkowo Złe Trio było Złym Duetem składającego sie z Stephanie i Amy. Dziewczyny znały się od przedszkola, a połączyła je niechęć do innych dzieci, poczucie wyższości nad nimi i chęć dominacji. Nie kryły się z tym długo, szybko pokazały kim naprawdę są. Taką postawą szybko zyskały sobie wrogów, jednak nie przejmowały się tym zbytnio. Zadbały, by nikt nie miał na tyle odwagi, by im nie podskoczyć. 

Amy z początku stała bardziej z boku, ucząc się od Stephanie różnych obelg, brzydszych słów, czy zwykłej postawy i zachowania. Winnerówna nie miała nic przeciwko temu, nawet schlebiał jej fakt, że jest dla kogoś wzorem. A ponieważ Miltonówna wyjątkowo szybko się uczyła, zaraz stała się jej kopią.

W drugiej, lub trzeciej (nikt już nie pamięta) klasie podstawówki, poznały Paulin Heller. Z początku wydaławała im się miła, urocza i słaba, dlatego nie zaprzątały sobie nią głowy, do czasu, gdy czarnowłosa pokazała swój charakterek. Słysząc jej kłótnię z Nazz, postanowiły zaciśnić z nią relacje. Nie liczyły się z przyjaźnią z nią, jednak chciały mieć ją po swojej stronie. Brązowooka była zaskoczona ich "przyjaznym" podejściem, a jako iż jako jedyna z klasy nie pałała do nich nienawiścią, nie odepchnęła ich. Żadna z nich nie zauważyła nawet, gdy Paulin na stałe dołączyła do nich, jednak nidy nie zapomniały, gdy po raz pierwszy usłyszały "Złe Trio" z ust Nazz Jefferson (OC funnyFranky). Nie obraziły się jednak na to, wprost przeciwnie, szybko go zaakceptowały i z dumą prezentowały się, już nie jako duet, a Złe Trio.

ZT

Paulin Heller, Stephanie Winner i Amy Milton

Przez całą podstawówkę trzymały się razem. Nikt nie był w stanie zepchnąć ich z pozycji, którą sobie wywalczyły, a i tak niewielu próbowało. Nie stroniły od przemocy psychicznej, czy nawet fizycznej wobec słabszych, by pokazać swoją siłę. Co roku jedna z nich startowała w wyborach na przewodniczącą szkoły, podczas gdy dwie pozostałe przygotowywały jej program. Co roku odnosiły zwycięstwo.

Gdy rozpoczyna się akcja serii "Bądźmy poważni", dziewczyny rozpoczynają edukację w gimnazjum. Nie były ani trochę zestresowane, a jedyne co je irytowało, to fakt, iż będą musiały chodzić do różnych klas. Szybko jednak rozwiązują ten problem, zamieniając się z Irvingiem.

Amy i Stephanie dowiedziały się, iż Django Brown zaprosił je obie na ten sam bal. Nie mogły mu tego darować, dlatego przez resztę imprezy ganiały za nim. Dopiero następnego dnia, gdy słyszały jego kłamstwa na temat ich "potrójnego związku", wylały na niego garnek gorącej zupy. Gdy opowowiedziały o tym
Nowa fryzura Steph
wszystkim Paulin, dziewczyna ani przez chwilę nie zastanawia się, czy zemsta byłaby dobrym rozwiązaniem. Trio postanowiło gnębić go i uprzykrzać życie przez resztę gimnazjum. Najpierw Amy spontanicznie wyrzuciła jego rzeczy do kosza na śmieci, jednak żadna z nich nie widziała w tym rozwiązania idealnego. W odcinku "Sport to udręka", włożyły jego głowę do sedesu, nagrywając całe zdarzenie, po czym dodają owe nagranie do grupy klasowej, by stamtąd powędrowało dalej w świat.

Stephanie, zostając kapitanem szkolnej drużyny cherleederek, nie widziała potrzeby sprawdzenia umiejętności swoich przyjaciółek, dlatego bez żadnych testów wpisała je w skład drużyny. Reszta uczniów uważała to za niesprawiedliwe, jednak nikt się w to nie angażował. Wiedzieli, że jest niemożliwym, by nakłonić Winnerównę do zmiany zdania.

...

Skład

  • Stephanie Winner - przywódca trio, obmyśla plany zemsty i ewentualne ataki na przeciwników.
  • Amy Milton - "skarbnik", a raczej "bank bezzwrotny" trio. Sponsoruje wszelkie plany zemsty, o ile wymaga tego sytuacja.
  • Paulin Heller - manipulatorka trio. Zajmuje się przeciąganiem wrogów na ich stronę oraz udobruchaniem nauczycieli, gdy ktoś na nie naskarży.

Przyjaciele organizacji

  • Fineasz Flynn - chłopak nie ma nic przeciwko Złemu Trio, a nawet im kibicuje i
    Zła Czwórka

    Złe Trio i Fineasz by Sara124

    zawsze staje po ich stronie. Fakt ten widać dopiero w gimnazjum, gdyż wcześniej był po prostu neutralny. Staje się jednak "przyjacielem ZT", gdy zaczyna interesować się jedną z jego członkiń, Amy Milton.
  • Django Brown - podobają mu się wszystkie jego członkinie, niezależnie od tego, co by mu zrobiły. Jak na ironię, im bardziej go dręczą, tym ten coraz bardziej za nimi szaleje.
  • Scott Milton - po starej znajomości pożycza im kij beysbollowy oraz robi za ich prywatnego fryzjera.

Wrogowie organizacji

  • Nazz Jefferson - nienawidzi ich od samego początku ich istnienia. Jest też jedną z nielicznych, którzy nie boją się im postawić (o ile nie jedyną), dlatego jej nienawiść jest w pełni odwzajemniona. Pomiędzy nimi trwa wojna już od przedszkola.
  • Loren Rarity - chociaż do samych Paulin i Steph nic nie ma, tak nienawidzi Złego Trio całym sercem ze względu na Amy. Popiera również Nazz w ich konflicke, dlatego teoretycznie, również walczy w tej wojnie.
  • Hermiona Ulaniuk - jako iż nie pozwoliła sobie na traktowanie jej jako ich ofiary, stała się jednym z ich wrogów. Podobnie jak Nazz, nie boi się im postawić i jest gotowa walczyć. 

Ofiary Złego Trio

20120221192848!Lindana is back! UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytaj dalej na własne ryzyko...
  • Jolie Martin - jako iż dziewczyna okazała się być bardzo ważną dla Ferba, który podobał się Stephanie i Paulin, całe Trio (Amy nie odmówiłaby ze względu na solidarność) uprzykrzało jej życie na przeróżne sposoby. Dziewczyna zaczynała popadać w stany depresyjne i panicznie obawiała się przychodzić do szkoły. Sytuacja uspokoiła się dopiero, gdy rozpłakała się przed wejściem do placówki przy Ferbie, który postanowił zrobić porządek z jej prześladowcami.
  • Greta - bardzo chciała przyłączyć się do Złego Trio, jednak nieświadomie stała się ich służącą. Odrabiała za nie prace domowe, sprzątała w szafkach, a nawet brała na siebie ich winy.
  • Django Brown - dziewczyny nie mogły darować mu faktu, że kłamał na ich temat, dlatego całe gimnazjum postanowiły poświęcić na dręczenie go. Jedną z takich akcji, było np. spłukanie jego głowy w sedesie i upublicznienie tego w formie nagrania.

Inne informacje

  • Autorka z początku nie miała w planach tworzyć takiej organizacji, a jedynie w BP miała występować przyjaźń między Stephanie i Amy. Dlatego właśnie w odcinku "Wrześniowy bal" występują tylko one, a Paulin pojawia się w "Sport to udręka", gdy autorka wpadła na pomysł tejże grupy.
  • Jak na ironię, były one inspiracją dla Proczadzikowców i Pentagramu, gdyż to ich przykład posłużył im na stworzenie takich grup. 

Animacje

Złe Trio nogi

Złe Trio nogi

Złe Trio

Złe Trio