Fanowska Fineasz i Ferb Wiki
Advertisement
Fanowska Fineasz i Ferb Wiki

Krótki odcinek opowiadający o powstaniu zastępu 46485.

Bohaterowie

Fabuła

Chłopak skończył grać na skrzypcach i wszyscy zaczęli bić brawo.
Steph podeszła do niego.
- Gratuluję Django. Idzie ci coraz lepiej.
- Dzięki Steph. Dzięki, że przyszłaś mnie posłuchać.
- Nie ma za co. Dzisiaj składam przysięgę ogników. Strasznie się stresuję. A co jeśli zapomnę formułki? A co jeśli...
- Uspokój się. Cały tydzień się do tego przygotowywałaś. Na pewno ci się uda.
- Dzięki.
- A o której składasz tę przysięgę?
- O dwunastej.
- Steph, jest za dziesięć dwunasta...
- O rany! To ja lecę! Na razie!
- Cześć. Powodzenia.
Steph pobiegła, ile sił w nogach, do swojego domu. Nie mogła złożyć przysięgi bez mundurka. Uszyła go (z pomocą mamy) tydzień temu, kiedy to zdecydowała się wstąpić do Ogników. Chciała znaleźć sobie jakieś zajęcie na wakacje, więc wstąpienie do Ogników było idealnym rozwiązaniem. Zdobywając odznaki, mogła się się wiele nauczyć. No i lubiła zdrową rywalizację. A tak się składa, że niedługo będzie się odbywać coroczna bitwa zastępów. Steph zamierzała wygrać.
Dotarła do domu, szybko włożyła swój mundurek i pobiegła na miejsce spotkań.
Założycielka Ogników - Eliza P. P. Ognik, pasowała kolejne dziewczynki. Steph wślizgnęła się po kryjomu i ustawiła się na końcu szeregu. Przyjrzała się innym dziewczynkom. Większość była od niej młodsza.  Prawdopodobnie chciały dołączyć do Iskierek, czyli młodszej kadry Ogników. Steph zauważyła, że są tu tylko trzy dziewczyny mniej więcej w jej wieku.

Po krótkiej przysiędze, wszystkie cztery dziewczynki podeszły do siebie.
Stephanie mogła przyjrzeć się wszystkim z bliska.
Jedna z nich wyglądała całkiem sympatycznie. Miała zielone oczy i brązowe włosy związane w dwa kucyki. Nosiła kolcztki. Była całkiem ładna. Jej mundurek był dość prosty, podobnie jak u Stephanie. Pomarańczowa bluzka i brązowa spódniczka - tradycyjne barwy ogników. Całości dopełniał czarny pasek.
- Tylko my tutaj jesteśmy w tym samym wieku. - powiedziała to samo co wcześniej zauważyła Steph. - Pewnie będziemy razem w zastępie. Jestem Briget, a wy?
- Steph. - przedstawiła się Stephanie, po czym spojrzała na pozostałe dwie.
Druga była blondynką, podobnie jak Steph. Też miała zielone oczy, tylko, że w innym odcieniu. Jej mundurek też był prosty, niczym się nie wyróżniał. Problem polegał na tym, że dziewczyna patrzyła na wszystkich spode łba, jakby to była ich wina, że ona tu jest.
- Jestem Jesie. - powiedziała.
Trzecia była inna. Steph przyglądała jej się krótko. Trzecia tu nie pasowała. Nie była tak ładna jak Steph, Briget, czy Jesie. Była grubsza, a nie szczupła jak pozostałe trzy. Miała błękitne oczy, podczas gdy pozostałe trzy miały zielone.  Jako jedyna nosiła okulary. Miała brązowe włosy i kolczyki. A jej strój był... nie był prosty, lecz dość krzykliwy. Steph nie wiedziała nawet, że można uszyć mundurek, który nie będzie prosty, a jednocześnie będzie spełniał wszystkie wymagania. Błękitnooka miała pomarańczową bluzkę obszytą czerwonymi mankietami, które strasznie się wyróżniały. Miała brązową spódniczkę z czarnym paskiem u góry i u dołu. W spódniczce miała dwie kieszonki. Może mundurek nie był aż tak krzykliwy, no ale wyróżniał się na tle innych mundurków.
- Jestem Klarisa. - powiedziała.
- Nie pasujesz tu. - odparła Steph. Nie podobało jej się to, że w jej zastępie będzie jakaś brzydka okularnica.
- Dlaczego? - Klarisa uniosła brwi.
- Spójrz na siebie. Nie pasujesz tu.
Klarisa już miała coś odpowiedzieć, ale wtedy podeszła do nich szeregowa Anna. Była albo dorosła albo była starszą nastolatką. Z perspektywy małych dziewczynek, trudno było określić jej wiek.
- Dziewczynki, dobrze, że już się poznałyście, bo będziecie razem w zastępie. - powiedziała. - Pani Eliza P.P. Ognik mianowała wasz zastęp numerkiem 46485. Wszystkie dostałyście podręczniki ogników tydzień temu. Tam macie spis wszystkich odznak. Ta, która do jutra zdobędzie najwięcej z waszego zastępu, zostanie liderką. Jutro spotkanie tutaj o tej samej godzinie co dzisiaj. Powodzenia. - powiedziała i odeszła.
Stephanie słysząc ją uśmiechnęła się do siebie. Zamierzała wygrać.

tbeSara124 Twórczość
Zastępowe opowieści
Jak zostać ognikiem? | Liderka | Harcówka | Nowa w zastępie | Bitwa zastępów
Strażnicy wymiarów
Karaluch
Serie, w których pisaniu brałam udział
Podróż z Totalną Porażką |
| Nasza 6 podbija trasę | Niedaleko | Ucieknij z kicia | Wielka imprezka cz.1 | Wielka imprezka cz.2 | Zostało ich 4 albo 5 | Półfinałowe wyzwanie | To już wielki finał
Odcinki/piosenki, w których pisaniu brałam udział
Dziękujemy, że jesteś tu też
Inne
Piosenki
Wybacz
Organizacje
Zastęp ogników 46485
Miejsca
Harcówka 46485
Poza fanonem FiF
-
Inne fanony
Miraculum
Bohaterowie
Edith Frasinati | Zabb | Tosuu | Dentte |
Historie
Niepowstrzymani
Wiadomość | Derpy roku | Tam, gdzie latają Akumy | W świecie Fan-Fiction | Dzieje Plaggi i Ed | Zdemaskowana | Mistrz kierownicy
Advertisement