FANDOM

Została tylko nadzieja

No Screenshot 2
Twórca serii: Tu wstaw kreatywny nick
Skrót nazwy opowiadania: ZTN
Angielska nazwa opowiadania: Only hope stayed
Data premiery:  ???
Liczba serii: 1
Liczba odcinków: 30-40
Poprzednik: ...
Kontynuacja: Jak igła w stogu siana
 
Mawia się, że historia pisze lepsze opowieści, niż niejeden pisarz, ale tak naprawdę to my tworzymy historię. My ją tworzyliśmy, tworzymy i tworzyć będziemy.
- Tu wstaw kreatywny nick

Została tylko nadzieja jest serią autorstwa Tu wstaw kreatywny nick. Opowiada ona o losach bohaterów w drugim wymiarze, świecie od lat przejętym przez konflikt zbrojny.

Opis

Po aresztowaniu Heinza Dundersztyca w Ameryce zapanował chaos związany z brakiem oficjalnego władcy, a także ze skutkami wymazywania śladów działalności byłego dyktatora. I gdy ten dzięki grupie zdeterminowanych i wiernych mu żołnierzy wraca na swoją dawną pozycję, Ruch Oporu ma ręce pełne roboty, ponieważ wrócił on dwa razy silniejszy i dwa razy lepiej ubezpieczony. Tymczasem stan wojenny panuje niemalże na całym świecie. Najgorzej sytuacja wygląda jednak w Ameryce, w Niemczech, w Chinach oraz we Włoszech. W tym ostatnim kraju prowadzi działania partyzancka grupa nazywająca samych siebie "figli della speranza" (synowie nadziei). I kiedy dwójka najważniejszych osób postanawia na własną rękę przeprowadzić jedną z akcji, oboje znikają bez żadnego śladu.

W Wielkiej Brytanii przeprowadzane są ataki terrorystyczne oraz zamachy na obecnego monarchę, najbliższe mu osoby, rząd oraz jego sojuszników. I gdy zostaje wysłana mała grupka, by zastrzeliła ona premiera, również znika bez śladu.

Co się stało z zaginionymi osobami, które w większości nie miały nawet 18 lat? I czy ktokolwiek uwierzyłby, że jedna osoba jest w stanie zmienić bieg wojny?

Bohaterowie

Odcinki

  1. Królowie świata

Organizacje

Ruch Oporu

Figli della speranza, późniejsza Włoska Armia Ochotnicza

"Legion"

Ciekawostki

  • Seria jest inspirowana inną serią na wiki, Gloria i Slava.
  • Wydarzenia przedstawione w serii są w zupełności fikcyjne, a zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa.